Dat heet dialectquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je ze niet hoort dan laat je ze dus weg of heeft iedereen daar ondertiteling?
quote:NL: Dit behoort tot de mogelijkheden!
BR: Dè ken!
NL: Hieromtrent kunnen wij u geen enkele zekerheid bieden.
BR: We witten ut nie.
NL: Zou u dat nog eens willen herhalen?
BR: Wa?
NL: Zulks ben ik geenszins van plan!
BR: Denk'k toch nie!
NL: Ligt dat in de lijn der verwachtingen?
BR: Zou dè?
NL: Hiermee verwacht ik geen problemen te ondervinden!
BR: Hendig zat!
NL: Dit wordt door mij als bijzonder spijtig ervaren.
BR: Dès sunt.
NL: Hetgeen u vertelt, verbaast mij ten zeerste!
BR: Wa ziddenou?
NL: Deze informatie is geheel nieuw voor mij.
BR: Da wee'k niks van.
NL: Het leven van een Brabander gaat niet over rozen!
BR: Tis wa.
NL: Ligt dat binnen het kader van uw bevoegdheden?
BR: Madde gij dè wel?
NL: Kunt u mij een prognose geven van de winstcijfers?
BR: Wa schuift dè?
NL: Ik denk dat het verstandig is om onze samenwerking te beëindigen.
BR: Houdoe hè!
NL: Pardon, ik heb u niet goed verstaan, kunt u dat herhalen?
BR: Welluk?
NL: Daar zult U op generlei wijze achter kunnen komen
BR: Witte tonnie
NL: Weet U dat toevalligerwijs wel?
BR: Witte ge't?
NL: Heeft u hiervan kennis genomen?
BR: Witte dè?
NL: Zou ik een meter bier van u kunnen krijgen?
BR: Pils!
NL: U heeft drie pogingen om achter de waarheid te komen.
BR: Drie k'raaien
NL: Indien u dat nogmaals uitvoert…
BR: As ge dè doe…
NL: Ik zie mij verplicht verstorende maatregelen te nemen.
BR: Ik skup oe lups
ja yuri waar blijft die handleiding ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:27 schreef swaffelair het volgende:
wat moet je doen bij dit topic?
foto's van lekkere mannen postenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:27 schreef swaffelair het volgende:
wat moet je doen bij dit topic?
heb je al eens op dinsdag de kracht van brabant gekeken met frank lammers. Aanrader waar ik vaak hardop om lachquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heet dialect. Men snapt elkaar. In Assen heb je vast ook wel "plat" Assens (hoe het ook mogen heten).
[..]
je vergeet de opdracht: en van jezelf !quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
foto's van lekkere mannen posten
ik spreek geen dialect, wel streek/spreektaalquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heet dialect. Men snapt elkaar. In Assen heb je vast ook wel "plat" Assens (hoe het ook mogen heten).
[..]
Nou vooruit, ben je nu uitgemierenneukt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik spreek geen dialect, wel streektaal
maar je zei dat jullie niets weglieten maar als je iets niet uitspreek dan doe je dat wel
voorlopig welquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou vooruit, ben je nu uitgemierenneukt?
boytrouble staat garant voor een hoog postgedragquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
toch niet normaal hoe snel jullie de laatste tijd gaan hoor
Was nog wakker en heb even gekeken. Ik moest om sommige stukjes lachenquote:
Ik voeg hier niets aan toe, vond het ook interessant !quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was nog wakker en heb even gekeken. Ik moest om sommige stukjes lachen, maar over het algemeen wel erg interessant om een beetje een beeld te krijgen van hoe jij jezelf ziet (of zou willen zien). Nu ga ik slapen dan.
Ja, voor mezelf ook altijd wel handig om dingen op een rijtje te krijgen. Weltrusten!quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was nog wakker en heb even gekeken. Ik moest om sommige stukjes lachen, maar over het algemeen wel erg interessant om een beetje een beeld te krijgen van hoe jij jezelf ziet (of zou willen zien). Nu ga ik slapen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |