Ik slaap altijd heel goed andersquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar de alcohol is niet het punt dat ik straks lekker slaap.
Die visualisatie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik slaap altijd heel goed anders.
Wat is het dan waardoor je lekker gaat slapen?
Beter doe je niet zo stoer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef, dan bel ik hem op om hem uit te lachen. Zelfs niet met het beloften team kampioen kunnen worden
kom je wel morgen op studio sportquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef, dan bel ik hem op om hem uit te lachen. Zelfs niet met het beloften team kampioen kunnen worden
Ik doe het echt.quote:
Ik zou het niet doen.quote:
Zeg meneer Kesler, oprotten aub.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
Zei ik eerder nog kaarten te hebben voor de kwartfinale en NL - Kameroen, inmiddels ook tickets voor de 8e finales, ITA - PAR en FRA - URU.
Die ga ik de 24e waarschijnlijk ook nog meeten. Net zoals de rest van de KNVB bobo's.quote:
Bitchslap die Twente mongol dan even voor mij. Dan heb je echt mij voor eeuwig achter je staan, mits bewegende fotografische content.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ga ik de 24e waarschijnlijk ook nog meeten. Net zoals de rest van de KNVB bobo's.
je bedoelt de knJbquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ga ik de 24e waarschijnlijk ook nog meeten. Net zoals de rest van de KNVB bobo's.
Dan mis ik de wedstrijd gok ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:13 schreef WillFerrell het volgende:
Kom op Ludo, ik wil de bevestiging, dan kan ik slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |