http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=1804&model=Maremmaquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:43 schreef Fascination het volgende:
http://www.tommyhilfiger.nl/on/demandware.store/Sites-NL-Site/nl_NL/Product-Show?styleCode=FW5SA01474&colorCode=762?utm_source=criteo&utm_medium=retarg&wt_mc=nl.retarg.criteo._._._
Ik vind deze zo mooi, he. Maar veul te duur.
Nah, niet echt. De goedkoperen zijn vaak te lomp.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:44 schreef Maisnon het volgende:
Je kan vast iets vergelijkbaars vinden goedkoper, vooral omdat dat zo iets is met weinig... ehm, aanwezigheid zeg maar
Even laat, hier doen ze niet aan zomer- en wintertijd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is het daar nou even laat als hier ofniet
Wtf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=1804&model=Maremma
Duur. uggs. en ik wil ze.
Sophisticated.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ons wel. WTF IS THIS SHIT!quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:47 schreef Japsnars het volgende:
Mijn e-pashokje geeft mij eigenlijk geen nieuwe inzichten:
[ afbeelding ]!
quote:
Wat een kleurencombinatie.quote:
Zwartquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:47 schreef Japsnars het volgende:
Mijn e-pashokje geeft mij eigenlijk geen nieuwe inzichten:
[ afbeelding ]!
Lijkt op Birkenstocks, die kan ik tegen de inkoopprijs krijgen via mijn vaders werk. Incase anyone's interested.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=1804&model=Maremma
Duur. uggs. en ik wil ze.
quote:
Nee, daar loop je heel fijn op hoor!quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf.Voor mensen met koude hakken.
Goed argument.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:54 schreef Japsnars het volgende:
Omdat ik een bleekscheet ben, en zwart daar veel meer tegen afsteekt; ga ik gewoon voor grijs
Verstandige keuze mien jungske.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:54 schreef Japsnars het volgende:
Omdat ik een bleekscheet ben, en zwart daar veel meer tegen afsteekt; ga ik gewoon voor grijs
Heb ik al.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lijkt op Birkenstocks, die kan ik tegen de inkoopprijs krijgen via mijn vaders werk. Incase anyone's interested.
Meteen genoeg reden om hier thuis de zonnenbank weer in elkaar te schroevenquote:
Okéé.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:56 schreef Fascination het volgende:
4EBE, de slipknot luisterende gothic kiest voor zwart, hoe verrassend.
Ik heb al moeite om de juiste schoenmaat te vinden, omdat dit per paar schoenen kan verschillen binnen Nederlandquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:56 schreef Japsnars het volgende:
Maar nu is het probleem de maat
[ afbeelding ]
Die omtrekken die ze erbij hebben staan kloppen voor geen zak dus meten heeft geen nut.
Hier in europa heb ik altijd large en laatst bij de America Today ook XL..
Ga alsjeblieft niet voor super zonnebankbruinquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meteen genoeg reden om hier thuis de zonnenbank weer in elkaar te schroeven![]()
welke site bestel je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:56 schreef Japsnars het volgende:
Maar nu is het probleem de maat
[ afbeelding ]
Die omtrekken die ze erbij hebben staan kloppen voor geen zak dus meten heeft geen nut.
Hier in europa heb ik altijd large en laatst bij de America Today ook XL..
Ik volgde eens een gesprek in de trein tussen twee pubermeisje. "Ik zou zo graag een zonnebank op m'n kamer willen hebben, dan ga ik er elke dag onder."quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet voor super zonnebankbruin
www.jiniy.comquote:
Ik ben british-bleek en ik word in de zon ook amper bruin. één of twee keer eronder en ik krijg een natuurlijk kleurtje. Nu heb ik juist een onnatuurlijk bleke kleurquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet voor super zonnebankbruin
Ik moest zo hard lachenquote:
Krijg je onder de zonnebank een natuurlijk kleurtje?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben british-bleek en ik word in de zon ook amper bruin. één of twee keer eronder en ik krijg een natuurlijk kleurtje. Nu heb ik juist een onnatuurlijk bleke kleur
Had je om leverkanker ook moeten lachen?quote:
Nee,quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had je om leverkanker ook moeten lachen?
quote:
Geen idee, heb er zelf nog nooit onder gelegen maar volgens mij krijg je wel een prima kleur.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je onder de zonnebank een natuurlijk kleurtje?![]()
Ik heb hier ook een bleke rondlopen, die geeft zowat licht in het donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |