Ik vind het en niet lekker, behalve als het heel warm is, en het is slimmer voor mij om het sowieso niet te drinken.quote:
een Blue Label is 180 euro.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelijk even bij de slijter kijken hoe duur dat is.
Oh, ik dacht boven de ¤200. Maar ik wil natuurlijk ook zo een fancy kistje er bij, niet zo een triplex geval.quote:
valt toch wel mee voor een fles 35 euroquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De Black en Red ja. De Green niet. Black drink ik wel puur, omdat Green niet goedkoop is. Maar boh, Green is zo lekker.
Ja, maar dat zie ik met mijn huidige budget nog niet snel gebeuren. Een eigen vat kopen lijkt mij trouwens ook donders mooi. Alleen ik ben de enige whisky drinker binnen de groep. De anderen drinken bier en er is er één die cognac drinkt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:58 schreef Mozy het volgende:
Stel je mocht een set bemachtigen, maak er dan wel pics van.
Wat, voor de Green Label?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:59 schreef gers het volgende:
[..]
valt toch wel mee voor een fles 35 euro![]()
als ik ga stappen dan betaal ik daar 3 euro per glas voor
Ik vind het verzamelen van die shit gewoon geinig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:59 schreef Japsnars het volgende:
'Mozy, waaarom zo op whiskey geilen als je geeneens bier drinkt
jaquote:
Gvd, hoe weinig krijg je dan, ik betaal voor Green Label puur voor een vinger dik ¤5,- in me stamkroeg. En dan word ik ook nog gematst ook.quote:
besloten kroegquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, hoe weinig krijg je dan, ik betaal voor Green Label puur voor een vinger dik ¤5,- in me stamkroeg. En dan word ik ook nog gematst ook.
Beter.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:04 schreef gers het volgende:
[..]
besloten kroeg![]()
normale whiskey kost 1,20
Green Label.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:06 schreef gers het volgende:
maar welke whiskey zal ik eens voor mezelf kopenmax 40 euro
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het verzamelen van die shit gewoon geinig.
Van een vriend. Die moest er afgelopen maandag tegen. Hij weet het zelf niet though maar ik had zijn mobiel de hele avond en zag het nrquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
is sulejmani een vriend van je of heb je zijn nr van een vriend?
Ik visualiseer me nu een whisky drinkende Crack met Miley samen in één bed en ik ben er bij.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, je ziet der gezicht niet zo goed
Heel veel whisky?quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik visualiseer me nu een whisky drinkende Crack met Miley samen in één bed en ik ben er bij.
Wil jij met me afspreken in een hotel danGz?quote:
Ik ben niet het ondwerp hier.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil jij met me afspreken in een hotel danGz?
Geef, dan bel ik hem op om hem uit te lachen. Zelfs niet met het beloften team kampioen kunnen wordenquote:
Ja, dat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef, dan bel ik hem op om hem uit te lachen. Zelfs niet met het beloften team kampioen kunnen worden
Een leraar van mij zei ooit dat je niet beter slaapt door alcohol, maar dat je alleen sneller in slaapt valt maar dan dus wel kutter slaapt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook nog wat. Bohohoh, ik ga zo goed slapen straks.
Dat klopt wel, maar de alcohol is niet het punt dat ik straks lekker slaap.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een leraar van mij zei ooit dat je niet beter slaapt door alcohol, maar dat je alleen sneller in slaapt valt maar dan dus wel kutter slaapt.
Volgens mij klopt dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |