Plaats jij hem dan eens in een goed daglicht?quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat men niet allemaal uit de kast haalt om iemand in een negatief daglicht te plaatsen
Ik moest hard lachen, bedankt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:31 schreef boekenplank het volgende:
De jood job Cohen
Misschien is het omdat Job Cohen jood is dat hij het niet heeft over het terrorisme en de genocide van christen collega Balkenende op de moslims in Irak en Afghanistan. Joden hebben er in het algemeen een handje van om wederrechtelijk geweld tegen moslims te bagatelliseren. Kijk maar naar Israël en de collectieve waanzin die daar regeert. Daarom is er geen grond aan te nemen dat het bij Job Cohen anders is. Die andere jood die nu als vervanger de plaats van Job Cohen in Amsterdam overneemt, Lodewijk Asscher, rept ook met geen woord over de genocide en het terrorisme van Balkenende in Irak. Terwijl hij daar bij herhaling deugdelijk over geïnformeerd is en hij de ontvangst van die informatie bevestigd heeft. Hanneke Groenteman, ook jood en iemand die te koopt loopt met het feit dat zij War Child is, houdt ook stijf de kaken op elkaar wat betreft de genocide in Irak. Bedenkelijk voor zo’n vrouw die zichzelf graag als voorbeeld voor anderen ziet. Het CIDI, de propaganda commissie van de joden in Nederland, rept al ook niet over de genocide in Irak. Dat collectieve zwijgen der joden is op het minst vreemd te noemen. Toen de joden collectief en individueel uitgemoord werden schreeuwde iedereen moord en brand. Zestig jaar naar dato wordt nog van iedereen verwacht dat die holocaust in herinnering blijft. ‘Nooit meer’ zijn daarbij gevleugelde woorden. Waarschijnlijk wordt daarmee ‘nooit meer genocide op de joden’ bedoelt. Genocide op de moslims is kennelijk wel bon ton. De Nederlandse joden zwijgen daar over en Amerikaanse en Israëlische joden dragen daartoe bij. Vreemde mensen die joden.
Bron: HetZuur.nl
Veel plezier met deze Job.
Als je het meent, graag gedaan.quote:
Nee nee ,dat vind ik nou juist niet :quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Politiektraining, economietraining, spraaktraining...
Kom op zeg, we hebben jarenlang een marjonet als premier gehad die alleen maar opdreunde wat zijn raadsmannen zeiden en getraind was om als een robot te antwoorden op bepaalde vragen. Maar ach dit topic heeft niet veel zin:quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Cohen met zijn Uh Uh Uh is een faalhaas pur sang, modje worden op Tweakers is al wat te hoog gegrepen voor hem laat staan premier van Kikkerland
"zucht"quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:46 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Nee nee ,dat vind ik nou juist niet :
juist een verademing deze man.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:35 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Plaats jij hem dan eens in een goed daglicht?
Laat me raden, jij verwacht hier dat iedereen post 'je hebt volledig gelijk boekenplank, gaat u ons voor, wij volgen'?quote:
Net als PVV dus. Ligt aan de eerste 2 letters.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kom op zeg, we hebben jarenlang een marjonet als premier gehad die alleen maar opdreunde wat zijn raadsmannen zeiden en getraind was om als een robot te antwoorden op bepaalde vragen. Maar ach dit topic heeft niet veel zin:
-PvdA (=betekent multi-bash hier op Fok, wat ze ook doen)
Bij de PvdA is het wel iets chronischerquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Net als PVV dus. Ligt aan de eerste 2 letters.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij de PvdA is het wel iets chronischer
Het is uiteraard subjectief, maar bij Wilders vind ik het bijna onmogelijk hem niet te bashen: kopvoddentaks, terug naar de gulden, stadscommando's.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zodra Wilders/PVV erin voorkomt is het topic weg want dan gaan ze bashen.
Het feit dat ze christenen zijn en geen moslims of joden?quote:Op donderdag 6 mei 2010 04:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is uiteraard subjectief, maar bij Wilders vind ik het bijna onmogelijk hem niet te bashen: kopvoddentaks, terug naar de gulden, stadscommando's.![]()
Wat de PvdA allemaal heeft 'fout gedaan' slaat hier doorgaans kant noch wal, vooral omdat ze nooit alleen geregeerd hebben (CDA, VVD, D66 treft dus net zo goed schuld) en bij 3 kabinetten Balkenende in de oppositie hebben gezeten. In mijn ogen worden ze hier dus slechts gebashed omdat...het kan![]()
Wat maakt vooral het CDA nou zoveel beter met hun geniepige, achterbakse commissie Davids doofpotmentaliteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, het stemt mij dan ook zeer triest dat een van deze partijen weer de premier gaat leveren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 04:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat maakt vooral het CDA nou zoveel beter met hun geniepige, achterbakse commissie Davids doofpotmentaliteit?
Zelf eens een gooi doen naar het premierschap? Richt een politieke partij voor FoKkers op, misschien krijg je nog genoeg stemmen ook. Dan wordt deze klaagbaak eens nuttigquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:45 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niks, het stemt mij dan ook zeer triest dat een van deze partijen weer de premier gaat leveren.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:23 schreef fonsoy het volgende:
PvdA
TrollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want iedereen die geen PVV stemt is een trol hè?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |