Jij komt er wel knulquote:Heb morgen een hertentamen en heb er nog niet echt naar gekeken, en moet het wel halen.
Oh!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:12 schreef Aneurysma het volgende:
Ik zou nu gaan slapen en de wekker op 03.00 zetten.
naar mijn ervaring kan je dan beter tot 3:00 leren en dan even 3 uurtjes gaan slapen. Als je om 3:00 opstaat ben je compleet gaar en heb 0,0 zin meer om aan de slag te gaan. Terwijl je nu, neem aan, nog wel redelijk wakker bentquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef Cashflow het volgende:
[..]
Oh!
Dankjewel!
Gouden tip. Ik ga wel leren tot 0.00 en dan wekker op 3.00 en dan weer leren.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef Cashflow het volgende:
[..]
Oh!
Dankjewel!
Dat liever dan om 03:00 de wekker af laten gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:17 schreef DaggerOne het volgende:
Ik leer tot uurtje of 1 en sta vervolgens weer half 7 op om te leren. Al mn studiepunten nog gehaald
Nee om 3 uur is hij niet gaar, dan heeft hij net geslapen dus zo fris als een hoentje.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:17 schreef Joachim het volgende:
[..]
naar mijn ervaring kan je dan beter tot 3:00 leren en dan even 3 uurtjes gaan slapen. Als je om 3:00 opstaat ben je compleet gaar en heb 0,0 zin meer om aan de slag te gaan. Terwijl je nu, neem aan, nog wel redelijk wakker bent
Owja, en Fok afsluiten
Dat lukt dus nooit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef Cashflow het volgende:
[..]
Oh!
Dankjewel!
Ik heb er best wat (succesvolle) ervaring mee. Het werkt voor mij het best om niet te slapen tot het af is, zelfs al slaap je dan helemaal niet. Ik kan simpelweg niet slapen als ik bedenk dat ik over 3 uur op moet staan om weer te leren. Succer ermee!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:20 schreef Cashflow het volgende:
Hmmm. Ja ben nu nog wel 100% awake. Ga wel slapen als ik moe wordt en dan wekker twee uurtjes later aanzetten, maar inderdaad grote kans dat ik dan door wil slapen.![]()
Ik moet van die troep kennen waarvan de auteur van het boek (Terence Tao) zelf zegt, dat het te complex is om uit het hoofd te leren en dat een dicht-boek-tentamen zeer af te raden is. Maar nee, wij krijgen een dicht-boek-tentamen.en moeten letterlijke definities kennen naast ziek gedetailleerde toepassingen.
Ja maar ergens ligt de ondergrens toch, waaronder het niet veel zin meer heeft?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:23 schreef Lookbehind het volgende:
Volgens mij is het het beste om eerst te leren en vervolgens nog proberen te slapen. Als je slaapt dan verwerk je de stof die je hebt geleerd, zodat je het de volgende dag beter kunt reproduceren.
Wiskunde jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef IHVK het volgende:
Een tentamen leren binnen 1 nacht lijkt me sowieso lastig. Maar als je het wil moet je niet slapen. Je moet het laatste uurtje misschien slapen en dan je wekker keihard aan de andere kant van de kamer zetten.
Wat is het onderwerp? Als het wiskunde ofzo is kan je beter nu al slapen.
Plus als iemand je om 7 uur belt wordt je niet wakker de dag ernaquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
Okay. Hier spreekt de pro over nachten doorhalen.
Het is heel simpel. Rechtop blijven zitten. Niet gaan liggen. Flink wat koffie en cola. Savonds goed eten en rond 4 uur zul je een nachtelijke vreetbui krijgen. Daarna kun je rustig douchen. Als je dan vroeg richting school gaat zal je niet in slaap vallen. Je zult je ook niet moe voelen, maar ik kan niet garanderen dat de resultaten goed zijn.
Als je weer richting huis gaat stort je wel in.
Succes.
Ik had niet moeten gaan slapenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Plus als iemand je om 7 uur belt wordt je niet wakker de dag erna
Aight. Danku.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:26 schreef Myraela het volgende:
Okay. Hier spreekt de pro over nachten doorhalen.
Het is heel simpel. Rechtop blijven zitten. Niet gaan liggen. Flink wat koffie en cola. Savonds goed eten en rond 4 uur zul je een nachtelijke vreetbui krijgen. Daarna kun je rustig douchen. Als je dan vroeg richting school gaat zal je niet in slaap vallen. Je zult je ook niet moe voelen, maar ik kan niet garanderen dat de resultaten goed zijn.
Als je weer richting huis gaat stort je wel in.
Succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |