nee jij bent kort van stofquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je lult zeker teveel op dat filmpje..
Zachte G's zijn zoooo Zuid-Nederlandquote:
en leu oet ut oostn zijn zo goed met het inslikken dat ze zelfs de worden niet volledig uitsprekenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zachte G's zijn zoooo Zuid-Nederland
En waar denk je dat kwaliteit vandaan komt? Juist, uit het zuiden van de Lage Landen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zachte G's zijn zoooo Zuid-Nederland
centre of exellencequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En waar denk je dat kwaliteit vandaan komt? Juist, uit het zuiden van de Lage Landen!
Wallonie?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En waar denk je dat kwaliteit vandaan komt? Juist, uit het zuiden van de Lage Landen!
kots het topic niet onder alleen de zachte Gquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:42 schreef creno het volgende:
[..]
Maak je het zelf ook weer schoon ?
beetje 't topic onderkotsen...![]()
maar ook de harde "L"quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kots het topic niet onder alleen de zachte G
Want dit topic heeft je al vele harde L'en opgeleverdquote:
Je moet die harde L ook niet zo diep schuiven dat ie over zijn nek gaat...quote:
kwestie van goed oefenen en die huig uitschakelenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet die harde L ook niet zo diep schuiven dat ie over zijn nek gaat...
Kwaliteit?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit klachten daarover gehadquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en leu oet ut oostn zijn zo goed met het inslikken dat ze zelfs de worden niet volledig uitspreken
Hulzeboschquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat is de bijdrage van jullie regio aan het succes van Nederland..... Erik Hulzebos zeker
Normaalquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat is de bijdrage van jullie regio aan het succes van Nederland..... Erik Hulzebos zeker
Das uit de Achterhoekquote:
Tja... hoe hoog staat PSV?quote:
nee niet echt maar gaat over het algemeenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want dit topic heeft je al vele harde L'en opgeleverd?
das toch ook uit de regio oost nederlandquote:
De Achterhoek wordt afgestoten...quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:02 schreef creno het volgende:
[..]
das toch ook uit de regio oost nederland
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Brabanders kunnen anders ook wel delen van woorden inslikken hoor.
Toen een vriend van mij door een noorderling ervan beschuldigd werd dat ie ook woorden half uitsprak reageerde hij met:
Da's nie!.
samen met een gillende jood !?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De Achterhoek wordt afgestoten...
Geven we als bedankje aan de Duitsers
ondanks tonnen van de gemeente is hier de lokale FC nu uit de jupiler league gedegradeerdquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja... hoe hoog staat PSV?
Ze kwamen niet eens in de buurt
quote:
HAHAHA, ze heeft er nog een:quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:46 schreef creno het volgende:
LOL
echt, ik kom niet meer bij![]()
een playbackshow door het zusje van mayday![]()
![]()
stopt iedereen daar zo opeens met praten?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Brabanders kunnen anders ook wel delen van woorden inslikken hoor.
Toen een vriend van mij door een noorderling ervan beschuldigd werd dat ie ook woorden half uitsprak reageerde hij met:
Da's nie!.
of we blijven even stilquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:08 schreef wonderer het volgende:
80%...
Filmpje kan wel in het volgende topic denk ik
Ik snap je niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stopt iedereen daar zo opeens met praten?
echt nietquote:
ik heb haar pas echt in beeld gekregen toen ze a night like this ging zingenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik heb Caro maar liefst 10 seconden in de verte gezien.
Ah op die fiets. Nee niet iedereen doet datquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een letter niet uitspreken ok, maar hele woorden weglaten in zo iets is stoppen met praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |