Oh tofquote:
Ah, ik bescherm je welquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo gaat enge dingen met me doen de 15e.
Komt goed! Kon ik maar overal tegelijk zijn dan was de wereld zo mooiquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, ik heb een slechte invloed op Cat, in die zin dat ze na 2,5 dag met mij ineens in staat is vuige verhaaltjes te schrijven.
Dus na de 16e is dat NOG erger geworden, en heeft je jouw goede invloed op de terugweg nodig om dat recht te trekken
En weer diequote:
Nou!quote:[..]
Komt goed! Kon ik maar overal tegelijk zijn dan was de wereld zo mooi!
Wel! En dan barbie girl en dan doe jij Ken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel! En dan barbie girl en dan doe jij Ken.
je weet dat Barbie 80% van dat nummer zingt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel! En dan barbie girl en dan doe jij Ken.
JAAAAAAAAAAAAAA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan ik dromen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Daarom durft ze het aan, dan kan ze tenminste winnenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je weet dat Barbie 80% van dat nummer zingt he
Zingt ja. En daar heb ik meer kaas van gegeten dan van die vage grommende rap die Ken doet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je weet dat Barbie 80% van dat nummer zingt he
Lief zijn voor PoesTweeëntwintig!quote:
oh, dat klinkt vrij ranzig...quote:
quote:
Ik twijfel ook tussenquote:
Heeft Dirk de account van Tombo ook al gehacked!?quote:
Die van mij ook! Ik postte zit helemaal niet:quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft Dirk de account van Tombo ook al gehacked!?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |