abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81061324
Mijn moeder is woensdag jarig, dat is altijd zo geweest dat het bijt met moederdag.
Nou weet ik geen cadeau, maar denk aan een Dolce Gusto. Nu heeft ze senseo en is daar tevreden mee, maar ze wil wel ooit iets lekkerders. Mijn cappucino met de pistomachine gezet is favoriet.
Wat zijn de wensen?
- Cups niet (veel) duurder dan senseo
- Makkelijk in gebruik
- Lekkerder dan senseo, cups in de supermarkt te koop
- Melkschuimer intern is leuk maar hoeft niet.
Nespresso koffie vindt ze lekker maar omdat je die cups niet bij de appie krijgt valt die af.
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:51:52 #2
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_81061505
naar mijn weten zijn de "cups" voor de dolce gusto een stuk duurder als die van nespresso (ik heb zelf nespresso en mijn ouders dolce gusto)
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:01:47 #3
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_81061946
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:47 schreef Osramp het volgende:
Mijn moeder is woensdag jarig, dat is altijd zo geweest dat het bijt met moederdag.
Nou weet ik geen cadeau, maar denk aan een Dolce Gusto. Nu heeft ze senseo en is daar tevreden mee, maar ze wil wel ooit iets lekkerders. Mijn cappucino met de pistomachine gezet is favoriet.
Wat zijn de wensen?
- Cups niet (veel) duurder dan senseo
- Makkelijk in gebruik
- Lekkerder dan senseo, cups in de supermarkt te koop
- Melkschuimer intern is leuk maar hoeft niet.
Nespresso koffie vindt ze lekker maar omdat je die cups niet bij de appie krijgt valt die af.
Dat je moeder altijd op woensdag jarig is, is echt onzin.
Dichter bij de bundel
pi_81062517
Ik bedoel dat ze altijd met moederdag jarig is.
Maar er loopt hier nog een ouder topic en daarin staat dat de cups alleen bij de bijenkorf te koop zijn, en rond de prijs van nespresso liggen. Dan wordt het geen succes.
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:28:54 #5
19142 tslh
Never at ease.....
pi_81063186
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:14 schreef Osramp het volgende:
Ik bedoel dat ze altijd met moederdag jarig is.
Maar er loopt hier nog een ouder topic en daarin staat dat de cups alleen bij de bijenkorf te koop zijn, en rond de prijs van nespresso liggen. Dan wordt het geen succes.
Nespresso cups zijn alleen leverbaar bij de Bijenkorf: DG cups bij zo ongeveer elke supermarkt (ik haal altijd bij AH of Jumbo). Je betaalt 4,95 voor 16 cups: de standaard koffie is 1 cup, speciale koffie (cappucino, latte machiato, etc.) 2 cups (1 voor koffie en 1 voor melk).

Ik vind de speciale koffies uit de DG erg lekker, dus wat mij betreft een aanrader!
Life is funny. Well, yours is. To me.
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:39:36 #6
180137 liessa
*geschift*
pi_81063698
Ik drink zelf geen koffie, maar mijn moeder vertelde toevallig vorige week dat ze de DG superlekker vindt, maar veel te duur. 31 cent per cup, waarbij je er 2 gebruikt voor de speciale smaakjes t.o.v ongeveer 15 cent voor senseo en minder dan dat voor eigen merk pads is inderdaad wel veel verschil.
liessaslunch.blogspot.com
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2010 @ 21:57:49 #7
34726 Fratz
Max
pi_81064536
Dolce Gusto cups zijn gewoon bij AH te halen.
De speciale lekkere smaken zoals cappuccino en latte machiato zijn inderdaad aan de prijs omdat je daar twee cupjes voor nodig hebt (eentje voor de melk, eentje voor de koffie).
Moet wel zeggen dat mijn vriend, die nooit iets anders wilde hebben dan normale koffie (ook geen senseo) nou helemaal zweert bij het Dolce Gusto apparaat.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:10:53 #8
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_84676469

Ik heb gisteren deze gekocht, erg lekker moet ik zeggen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_85086096
Verse Dolce Gusto bezitter hier :) Heb de HP5000, Circulo antraciet :)
Ben nog aan het zoeken waar ik de koffie in de winkel hier kan vinden, ga vanmiddag even de AH proberen, anders ga ik het wel regelmatig via internet bestellen :)
pi_85086620
Ik vind het niet te drinken
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:01:48 #11
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_85098298
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:11 schreef DoDie het volgende:
Ik vind het niet te drinken
Alles wat je vind moet je naar de politie brengen :P
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:37:20 #12
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_85107894
Ik heb nu sinds een maand of 3 de Dolce Gusto Circolo Cool Grey. We hebben ook een Nespresso dus heb vergelijkingsmateriaal :)

Ik heb, nadat ik de Dolce Gusto gekocht heb, ook meteen (bijna) alle smaken gekocht om uit te proberen. Vind ze allemaal erg lekker, behalve de Mocha en de Nestea Peach. De Mocha vind ik te zoet en de Nestea Peach ook te zoet en te melkachtig (of ik doe wat verkeerd). Ik vind het wel jammer dat eigenlijk alle varianten gezoet zijn. Behalve dan de latte macchiato unsweetened.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')