xDD ^________^;;;;'quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:45 schreef denaamishenk het volgende:
Op een gegeven moment beschermt een kerel de neger, slaat ie diegene zelf xD geniaal. Dan heeft iedereen het recht om de neger te meppen.
Hoezo dan pas?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:45 schreef denaamishenk het volgende:
Op een gegeven moment beschermt een kerel de neger, slaat ie diegene zelf xD geniaal. Dan heeft iedereen het recht om de neger te meppen.
Kom op, ga gezellig mee lachen met medefokkers om een neger die in elkaar wordt gemept omdat hij blikjes wegschietquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:48 schreef DrEverybody het volgende:
Wat een flikkers allemaal. Als ik hem in elkaar had willen slaan had ik em in elkaar geslagen, en goed ook. Die nichten zitten te wachten tot hun zielige vriendinnen een beetje beginnen te slaan en te schoppen, om vanachter hun als zielige nichten een beetje klapjes te gaan geven.
TRIEST.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:48 schreef DrEverybody het volgende:
Wat een flikkers allemaal. Als ik hem in elkaar had willen slaan had ik em in elkaar geslagen, en goed ook. Die nichten zitten te wachten tot hun zielige vriendinnen een beetje beginnen te slaan en te schoppen, om vanachter hun als zielige nichten een beetje klapjes te gaan geven.
TRIEST.
Dan hadden ze er gelijk op af moeten gaan, en dan boeit het me niet of het er 5 tegelijk zijn. Maar hoe het in het fimpje gaat is gewoon zielig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:49 schreef denaamishenk het volgende:
[..]
Kom op, ga gezellig mee lachen met medefokkers om een neger die in elkaar wordt gemept omdat hij blikjes wegschiet
gast voel je niet zo aangevallenquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:50 schreef DrEverybody het volgende:
[..]
ja echtniet iedereen is zo'n zielig schaap als jij of die kneuzen in het filmpje.
Pannenkoekquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:48 schreef DrEverybody het volgende:
TRIEST.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |