abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91761389
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Moet ik het serieus onderbouwen voor jou? Als je even na denkt dan weet je precies wat ik bedoel, omdat je zelf ook een skater bent.
Misschien is het feit dat ik zelf skate juist wel de reden dat ik het niet snap. Dus doe maar onderbouwen ja. En zonder allerlei moralistisch gezeur aub.
pi_91766001
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Je maakt steeds allerlei normatieve statements zonder ze te onderbouwen. Wat jij vindt dat "hoort" hoeft niet voor iedereen te gelden.
_O- De pot verwijt de ketel..
  maandag 24 januari 2011 @ 08:44:02 #78
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_91786324
Hoort het plein bij het appartementencomplex, of is het gemeentegrond? Bij het eerste kan de woningbouw of VvE een 'verboden voor skaters' besluit nemen. Als het gemeentegrond is, zou je eens met de verantwoordelijke wethouder kunnen gaan praten: die lui hebben een 'spreekuur' en zijn meestal blij met feedback uit de buurt.
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
  maandag 24 januari 2011 @ 15:00:10 #79
256240 Papa-roach
Skate or die...!
pi_91799264
quote:
13s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:33 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Skaten hoor je op speciale skatebanen te doen. Niet op de openbareweg of binnenplaatsen. Het gaat om het uitvoeren tricks
Ja en alle skatebanen in nederland liggen natuurlijk op loopafstand van je huis he? En alle skatebanen in nederland hebben goede obstakels, toch? En alle skatebanen in nederland zijn niet overspoeld door hangjongeren, toch? etc.
ik vind papa-roach niet goed meer heur.......
Skating is a way of life, not just how you dress yourself...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')