abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81047666

Zwarte PSP Phat met (herstelde) gebruikssporen.

De originele maar zwaar beschadigde ring op de achterkant is een tijdje terug vervangen met een ring van DealExtreme. Het bekraste frontje is ook vervangen (origineel aanwezig) met een imitatie cover. De PSP heeft zeker 1 niet goed functionerende pixel in het midden van het scherm. 1 rechtsbovenin zou kunnen, maar dat zou ook stof kunnen zijn. Met gamen merk je er eigenlijk maar weinig van.

Wat krijg je allemaal:
-PSP met boekjes en lader
-Leren tasje voor de PSP & UMD carrying case.
-2 faceplates (blauw en rood) en een schroefsetje voor erbij, van DealExtreme (NIEUW)
-64MB geheugenkaartje
-extra batterij (NIEUW)
-kleinere lader
-Locoroco
-Tekken Dark Resurrection
-MX vs ATX: On The Edge

Gaat weg omdat ik op het moment weinig speel en daar in de toekomst geen verandering in zie komen.
Vraagprijs: 65 euro, verzendkosten voor koper.
pi_81082204
Kick!
pi_81082565
ik heb misschien wel interesse je hoort later wel meer van me
pi_81085630
Eventueel waar op te halen?
Laatste firmware of originele?
pi_81085685
Eindhoven, ook te vinden in mijn profiel
Laatste firmware.
pi_81086229
Heb wel interesse. Moet nog even kijken of ik het nu ga doen of over een weekje (wanneer er dan geld is gestort op mijn rekening). Zal wel relaxt zijn op vakantie naar Engeland
Ik wil wel alvast een voorzichtige bod doen van ¤65 inclusief verzendkosten, als je hem dan reserveert tot volgend week (en er niet hoger wordt geboden).
pi_81086683
Waar eventueel op te halen? Als het via verzenden moet, vind je 65 + 50% van verzending goed?
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
pi_81086956
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:16 schreef MisterMister93 het volgende:
Waar eventueel op te halen? Als het via verzenden moet, vind je 65 + 50% van verzending goed?
Als je even doorgelezen had, Eindhoven

Nieuwe bod: Via verzenden, betaling over week (als ik het geld dan heb, waarschijnlijk wel) en dan pas verzenden, ¤65+verzendkosten.
pi_81087038
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef kutagh het volgende:

[..]

Nieuwe bod: Via verzenden, betaling over week (als ik het geld dan heb, waarschijnlijk wel) en dan pas verzenden, ¤65+verzendkosten.
Had die post niet gelezen, maar jij bied hoger, dus ik trek me bod in!
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
pi_81087157
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef kutagh het volgende:

[..]

Wat mij betreft akkoord, DM is onderweg.
pi_81327391
Geld is overgemaakt, hij is zo goed als verkocht!
pi_81459846
Sterker nog, is ook verkocht
pi_81616502
Slotje
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')