HAHAquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Qut, speciaal voor jou met [ ] dit keer
Ja die heerlijke jankzak moest daar over zeurenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHAVond ze dat erg bij het vorige topic? LOL
Lievquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die heerlijke jankzak moest daar over zeuren
He bah. Erg he.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, ben al de halve dag bezig
Mja literatuur komt me de strot uitquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah. Erg he.
Ik hou nu ff pauze. Heb iig mn verantwoording voor een groot stuk en mn inleiding, literatuurstudie heb ik gewoon geknipt en geplakt (die had ik al), en de rest kan pas als ik mn interviews heb afgerond...
Hoe ver ben jij?
Oehh. Nou fijn dat idd het meeste al staat.. Die literatuurstudie vond ik ook het ergstequote:Op woensdag 5 mei 2010 15:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja literatuur komt me de strot uit
Ik had de basis al staan en ben nu bezig om nog wat meer empirische onderbouwing toe te voegenEn dan is het afwachten of het goed genoeg zo is, maar het leeuwendeel staat in ieder geval. En ik begin komende dinsdag met de eerste enquetes af te nemen (eind mei is dat allemaal binnen) en dan dus lekker analyseren en daar een verhaal van maken. Hoop dat ik midden juli klaar ben.
Hoe lang moet jij nog en wat studeer je? Ik criminologie
Oeh dat is inderdaad wel even haasten en weinig leven hebbenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oehh. Nou fijn dat idd het meeste al staat.. Die literatuurstudie vond ik ook het ergste![]()
Nice!
Ik doe HBO verpleegkunde, ben nu bezig met interviews af te nemen bij patiënten, maar ik doe een steekproef. Wil minimaal 3 patiënten, meer is mooi meegenomen. Mn conceptversie moet namelijk 17 mei al af zijn, en die datum nadert met rasse schreden![]()
![]()
![]()
Dus als ik nu het grootste gedeelte van mn scriptie al in elkaar heb zitten hoef ik zo alleen nog een verhaal te maken van mijn interviews (doe kwalitatief onderzoek), als ik dat heb doe ik een conclusie, discussie en nawoord en ik ben klaar.. Heb iig niets gepland staan behalve werken, mn sociale leven staat even in de koelkast![]()
Ze zijn toch altijd weer slimmer dan je denkt he?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:55 schreef Chanty het volgende:
Romey zat net voor de kast en aan het harken en toen bij dat deurtje![]()
Nu hadden we een aantal dagen geleden een speeltje erin gelegd omdat het stuk was dus daar moeten we even naar kijken. Blijkbaar rook ze dat dat ding daar lag of zoDus wij de kast op een kier gezet en ja hoor! Binnen enkele minuten had madame het speeltje uit de kast gepakt en was ze ermee vandoor
quote:
Haha jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oeh dat is inderdaad wel even haasten en weinig leven hebbenMaar daarna heb je ook wat
Dat geen leven herken ik wel. Mijn enige sociale contacten heb ik hier op fok
En dat blijft de komende maanden nog wel zo.
Ik doe kwantitatief onderzoek. Heb straks een steekproef van 300 mensen, iets meer dan jijMaar drie moet lukken toch of is het lastig om medewerking te krijgen?
Makkelijker, dat hangt ervan af hoe goed je in statistiek bentquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaDaarom...
Ja precies
Zo dan!Kwantitatief lijkt me een stuk makkelijker als ik dat zo zie, ook bij klasgenoten. Had ik ook voor moeten kiezen
Nouja, nu te laat.
Ja, lukt wel, maar ik heb het afgebakend door een specifiek ziektebeeld te nemen. In het begin van mn stage lag de afdeling er vol mee, en nu zijn het er ineens maar weinig die opgenomen worden vanwege die aandoeningDus ja. Heb er nu 2, maar de 2e is eigenlijk niet bruikbaar genoeg. Ga nog even hard op zoek aankomende week en volgende week, en anders pas ik die laatste gewoon een beetje aan
Hihi.
Romey is behoorlijk geslepen jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn toch altijd weer slimmer dan je denkt he?
[..]![]()
Katten hebben een beter geheugen dan honden, bleek uit diverse testen. Alleen varkens zijn slimmer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Romey is behoorlijk geslepen jaSowieso vraag ik me bij haar wel eens af of ze stiekem niet toch een geheugen heeft. Soms speelt ze met een snoepje en dan verdwijnt het onder een kleedje, wordt ze afgeleid en trippelt ze dus elders heen. En dan ineens een aantal minuten later zie je haar denken: hey er was net iets en dan loopt ze terug naar de plek waar ze het snoepje heeft gelaten
Vond je het niet eng? Of bood de camera wat gevoelsmatige afstand waardoor het minder eng was?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:21 schreef Ynske het volgende:
Hoi
hier nog mensen toffe dingen gedaan?
Vanmiddag op 2 cm van Balkenende gestaan en foto's gemaakt, en vet gave foto's van Caro Emerald.Ik weet wat er aan de muur gaat komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |