max 150 a 200?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:13 schreef Mickeys het volgende:
Hoeveel wil je er aan spenderen?
Heb geen netbookje. Heb een Dell Inspiron 6000 15,3" net vervangen door een MacBook. Moet de laptop nog leeghalen, maar is wel met origineel Windows XP Pro erop, zonder Office. Prijs nog niet over nagedacht/thuis overlegd. Misschien dat je interesse er naar uit gaatquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
max 150 a 200?
Ligt een beetje aan de netbookje natuurlijk
En dit is de max dus oudere goedkopere netbooks kunnen altijd aangeboden worden natuurlijk
Nee sorry ik zoek echt een mini laptop van niet groter dan 10.x" zodat hij lekker makkelijk mee te nemen isquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb geen netbookje. Heb een Dell Inspiron 6000 15,3" net vervangen door een MacBook. Moet de laptop nog leeghalen, maar is wel met origineel Windows XP Pro erop, zonder Office. Prijs nog niet over nagedacht/thuis overlegd. Misschien dat je interesse er naar uit gaat
Ok, succes!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee sorry ik zoek echt een mini laptop van niet groter dan 10.x" zodat hij lekker makkelijk mee te nemen is
12.1" is me ook te groot sorryquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:25 schreef john2406 het volgende:
Hoeveel is je een lenovo waard van 12,1 inch met 250 gb harde schijf en 2 gb geheugen en ik dacht dat er een atom in zat weet het niet zeker meer.
Weet je dat zeker?quote:
Ik weet het zekerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:07 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
12" is namelijk de schermgrote dat je nog een normaal groot toetsenbord hebt. Daarnaast wegen deze laptops niet meer dan 1.5 KG.
Ik zou toch nog eens kijken of je wel echt een 10" wil..
Even stiekem topic kapen (hoi mooz!)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:25 schreef john2406 het volgende:
Hoeveel is je een lenovo waard van 12,1 inch met 250 gb harde schijf en 2 gb geheugen en ik dacht dat er een atom in zat weet het niet zeker meer.
You're welcome, ik zag je topic en moest denken aan deze topicquote:Op zondag 9 mei 2010 14:12 schreef .Pas het volgende:
Thanks voor het melden![]()
Standaard staat er windows 7 op en toevallig heb ik Office 2007 geupgrade van een probeer versie naar een volledige versie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |