abonnement Unibet Coolblue
pi_81055517
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:19 schreef Asskimo het volgende:

[..]

Ik ook. Jack die een demonstratie geeft van hoe je een rugtas moet gebruiken.

Maar wat was er gebeurd als Jack Sawyer wel overtuigd had? Iedereen dood? Wit licht met een nieuwe tijdlijn?

Waar zijn Richard, Ben en Miles?
Dat vroeg ik me ook al af, al zullen we die in een volgende aflevering vast nog wel terug zien, net zoals dat ik nogsteeds hoop op Walt.

Verder moest ik ook aan lostisagame.com denken. ben benieuwd wat zij hierover gaan schrijven. Een aantal doelstellingen zijn in deze aflevering namelijk bereikt, namelijk het samenwerken voor the greater good, Jack die als duidelijke leider optrad, en het witte konijn. Zij zeggen dan ook dat we dit seizoen nog 1 maal de zijkant van flight 815 gaan zien, en dat er ergens een speciale vogel rond moet vliegen.

Heb erg genoten van deze aflevering, kreeg zelfs rillingen en vochtige ogen van het moment van Sun en Jin!

Owja, en Lapidus, die gaat aanspoelen, zoals eerder gezegd. Dat kan gewoon niet anders!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_81055898
Fuck, hoe saai ik de Jin en Sun-episodes ook vind, dit is niet relaxed
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81057037
quote:
Ik denk dat die Sneak Peak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_81057345
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:18 schreef Nebo het volgende:
Fuck, hoe saai ik de Jin en Sun-episodes ook vind, dit is niet relaxed
Eindelijk van dat gejammer af
Dit had al in seizoen 1 moeten gebeuren

Alleen Lapidus, kom op, bijkomen en zwemmen jong! We need your oneliners!

Nou ja, ik ga de zondag van de finale de boel terugkijken, ik ga dit weekend op reis.
Het worden tweeënhalf lange weken Lost-loos.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:12:12 #56
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_81057619
Zo, mooi shocking end van deze ep. Al had ik wel verwacht dat zoiets zou gebeuren, ik had altijd al het idee dat MIB alle candidates van Jacob bijeen wilde brengen om ze te vermoorden. Trouwens wel een fraaie grap van Darlton, om de ep 'The Candidate' te noemen. Ik dacht echt dat we er deze week achter zouden komen wie de opvolger van Jacob wordt. Ik denk trouwens nog steeds dat het Jack is.
pi_81057842
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo, mooi shocking end van deze ep. Al had ik wel verwacht dat zoiets zou gebeuren, ik had altijd al het idee dat MIB alle candidates van Jacob bijeen wilde brengen om ze te vermoorden. Trouwens wel een fraaie grap van Darlton, om de ep 'The Candidate' te noemen. Ik dacht echt dat we er deze week achter zouden komen wie de opvolger van Jacob wordt. Ik denk trouwens nog steeds dat het Jack is.
Wie zou er nog allemaal dood gaan?
graag verwijderen
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:18:46 #58
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_81057856
Mooie (nou ja, gepaste) eindes voor Jin, Sun en Sayid.

Alleen vond ik niet echt geloofwaardig dat Jin en Sun op momenten van totale paniek wanneer ze voor hun leven aan het vechten zijn gewoon lekker Engels tegen elkaar blijven praten (behalve ergens 1 zinnetje). Dat en dat Jin blijkbaar iets heeft van "Ach, ik blijf Suns handje wel vasthouden, het is niet zo dat ik nog ergens een dochter heb die op me rekent", dat was ook maar slap.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:21:00 #59
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_81057941
Miles is gewoon de bossen ingevlucht tijdens de mortier aanval.

Opzich wel mooi dat lapidus dood is. De afleveringen contreren zich nu op minder mensen. Had alleen gehoopt dat MIB Claire nog zou doodschieten, maar dat mocht niet baten
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_81057952
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mooie (nou ja, gepaste) eindes voor Jin, Sun en Sayid.

Alleen vond ik niet echt geloofwaardig dat Jin en Sun op momenten van totale paniek wanneer ze voor hun leven aan het vechten zijn gewoon lekker Engels tegen elkaar blijven praten (behalve ergens 1 zinnetje). Dat en dat Jin blijkbaar iets heeft van "Ach, ik blijf Suns handje wel vasthouden, het is niet zo dat ik nog ergens een dochter heb die op me rekent", dat was ook maar slap.
Daar zat ik ook aan te denken ja, die dochter. Lekker egoïstisch
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81058003
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:21 schreef One_conundrum het volgende:
Miles is gewoon de bossen ingevlucht tijdens de mortier aanval.

Opzich wel mooi dat lapidus dood is. De afleveringen contreren zich nu op minder mensen. Had alleen gehoopt dat MIB Claire nog zou doodschieten, maar dat mocht niet baten
MIB heeft Claire nog nodig. Hij kan zelf niemand van de candidates doden, dat is wel duidelijk. Hij zegt het al zelf: hij kon Jack op het strand al doden als hij zou willen, maar waarom zou hij dat niet doen, maar zorgen dat een van de candidates zelf de bom op scherp zou zetten?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:30:22 #62
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_81058250
Widmore lijkt me ook geen al te groot licht. Die kwam om er voor te zorgen dat MIB niet van het eiland kan en wat heeft MIB daar voor nodig? Blijkbaar moeten dan alle candidates dood en heeft MIB een vervoermiddel nodig.

Wat doet Widmore? Die gaat wat wild op candidates schieten en zorgt door zijn transportmiddel dat MIB extra opties krijgt om het eiland te verlaten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_81058570
Mja, het vliegtuig opblazen en zijn sub op een ander eiland achterlaten was te lastig blijkbaar.
Maar Widmore lijkt me ook een speciale gast, anders vraag ik me af hoe hij in de ALT ook weet wat de rollen zijn van de andere Losties? Hij en Eloise.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:39:37 #64
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_81058601

Wel een spiegelmoment maar ik heb niks bijzonders gesignaleerd.
Ben benieuwd of en wanneer Lapidus weer terug komt. Want als ze ooit nog van dat eiland af willen (mijn hoop wordt steeds kleiner) hebben ze nu toch echt het vliegtuig + piloot nodig.
pi_81058960
Denk toch dat Lapidus dood is.

Als Alt-Locke op het eiland komt kan hij wel vliegen.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 5 mei 2010 @ 19:50:01 #66
206731 Mortaxx
Doomer
pi_81059009
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Widmore lijkt me ook geen al te groot licht. Die kwam om er voor te zorgen dat MIB niet van het eiland kan en wat heeft MIB daar voor nodig? Blijkbaar moeten dan alle candidates dood en heeft MIB een vervoermiddel nodig.

Wat doet Widmore? Die gaat wat wild op candidates schieten en zorgt door zijn transportmiddel dat MIB extra opties krijgt om het eiland te verlaten.
Ik denk niet dat MIB een vliegtuig/sub nodig heeft om het eiland te verlaten. En lijkt me niet dat Widmore de candidates kan vermoorden. Dat kunnen ze enkel zelf. Als andere dat kunnen had MIB ook gewoon Sayid opdracht kunnen geven ze te vermoorden en het ingewikkelde bom-in-sub-plan achterwege kunnen laten.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_81059405
Wow, net gekeken. Wat een geweldige aflevering.
pi_81059422
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:48 schreef Symer het volgende:
Denk toch dat Lapidus dood is.

Als Alt-Locke op het eiland komt kan hij wel vliegen.
Maar ja, wie zegt dat de Alto's op het eiland teruggeraken?
Daar hebben ze eerst een heel seizoen over gedaan, nu in uiteindelijk 3 afleveringen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:04:56 #69
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_81059588
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Widmore lijkt me ook geen al te groot licht. Die kwam om er voor te zorgen dat MIB niet van het eiland kan en wat heeft MIB daar voor nodig? Blijkbaar moeten dan alle candidates dood en heeft MIB een vervoermiddel nodig.

Wat doet Widmore? Die gaat wat wild op candidates schieten en zorgt door zijn transportmiddel dat MIB extra opties krijgt om het eiland te verlaten.
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. Sowieso leek het plan van MIB vandaag ook wat ad-hoc tot stand komen. Tenzij hij van te voren al wist dat Widmore een vliegtuig in het bom had geplaatst waar hij vervolgens gebruik van kon maken.

Verder wel een hele toffe episode vandaag.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_81059650
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:04 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. Sowieso leek het plan van MIB vandaag ook wat ad-hoc tot stand komen. Tenzij hij van te voren al wist dat Widmore een vliegtuig in het bom had geplaatst waar hij vervolgens gebruik van kon maken.

Verder wel een hele toffe episode vandaag.
Wat ik niet snap: waarom heeft hij de Losties niet laten instappen en dan dat vliegtuig laten ontploffen? Hij heeft dat explosief niet gezet, dus de regels zouden niet overtreden zijn? Hij had de sub dan kunnen pakken, lijkt me een eitje als wolkje.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 5 mei 2010 @ 20:09:02 #71
206731 Mortaxx
Doomer
pi_81059762
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:04 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me inderdaad ook al af. Sowieso leek het plan van MIB vandaag ook wat ad-hoc tot stand komen. Tenzij hij van te voren al wist dat Widmore een vliegtuig in het bom had geplaatst waar hij vervolgens gebruik van kon maken.

Verder wel een hele toffe episode vandaag.
Hij pakte het horloge voordat hij de bom in het vliegtuig vond dus het lijkt me dat hij het al wist? Dan zou hij een insider in het Widmore kamp moeten hebben
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_81059857
Hoe oud is Widmore eigenlijk? Hij moest het eiland af door Ben en is off-island ouder geworden, maar hoe is hij op het eiland ooit gekomen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_81060017
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar ja, wie zegt dat de Alto's op het eiland teruggeraken?
Daar hebben ze eerst een heel seizoen over gedaan, nu in uiteindelijk 3 afleveringen?
In de Alt ligt het eiland toch onder water, lijkt me helemaal moeilijk worden.
pi_81060116
Wat zei Sayid nou precies tegen Jack voor ie die bom gooide? Iets als: it´s you, Jack, of verstond ik dat verkeerd?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 5 mei 2010 @ 20:20:50 #75
206731 Mortaxx
Doomer
pi_81060246
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:18 schreef Pyttpytt het volgende:
Wat zei Sayid nou precies tegen Jack voor ie die bom gooide? Iets als: it´s you, Jack, of verstond ik dat verkeerd?
It's gonna be you, Jack geloof ik
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')