Haha jij bent echt al aan het tellen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel nachtjes moet jij nog slapen tot de grote oversteek, Gert?
Ik nog iets van 154 ....
Oe! Effe alle kikkerdril uit de vijver bij moeders verwijderen dit weekend! Wat een achterlijk lawaai maken die! En altijd 's nachts.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
Ah cool, we krijgen weer kikkers hoor ik net.Gelukkig is buiten echt hun ding.
Ik zoek nog steeds kikkerdril voor op de groep!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe! Effe alle kikkerdril uit de vijver bij moeders verwijderen dit weekend! Wat een achterlijk lawaai maken die! En altijd 's nachts.![]()
Of is het al te laat?
En nou wil je dat ik twee emmers met die meuk meeneem van de andere kant van Nederland?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds kikkerdril voor op de groep!
Te laat want het zijn al dikkopjes geloof ik. Straks komt er wel weer dril van een andere soort.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe! Effe alle kikkerdril uit de vijver bij moeders verwijderen dit weekend! Wat een achterlijk lawaai maken die! En altijd 's nachts.![]()
Of is het al te laat?
Ja bah, geile mormels, het klinkt ook echt als de kikkerse versie van krolse katten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Te laat want het zijn al dikkopjes geloof ik. Straks komt er wel weer dril van een andere soort.
Ze houden je gewoon wakker hè, die Kermits als ze bronzig zijn. Kkkikkers!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
En nou wil je dat ik twee emmers met die meuk meeneem van de andere kant van Nederland?
Fijn dat we het daarover eens zijn. 200 kilometer te klotsen.quote:
Dat is wel gezellig, van die springende hompen met oren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:35 schreef CarOnline het volgende:
Avis.
En nee, buiten is niet hun ding.
We hebben ze altijd gewoon binnengehouden, en in de speelkamer lopen ze gewoon rond.
Eerst hele dagen maar dat gekeutel werd ik zo zat dat ze na schooltijd wel ff los mogen.
We laten ze zelf 's avonds ook wel los, is wel geinig.
Alleen nu hebben ze door dat ze de trap op kunnen en dat doen ze dan ook steeds![]()
Laatst kwam 's avonds laat 1 kind naar beneden met: Ehh mam, er zat een konijn op mn buik, ik werd er wakker van![]()
Eh oeps
Daar voelt toch wel iets op te verzinnen. Iets wat dicht is met gaatjes.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Fijn dat we het daarover eens zijn. 200 kilometer te klotsen.
Ubuntu-ads, klopt wel want ik heb me wezenloos gegoogled naar allemaal Ubuntu-zaken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef Gert het volgende:
O het is wél een artikel met een link naar de VS..![]()
Wat staat er bij jou voor banner rechtsboven dan?
http://www.telegraaf.nl/b(...)oestel__.html?p=13,1
Eerlijk zeggen als het van Club Doma is.
Ja?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit begint echt éng te worden!
[ afbeelding ]
Aw god!quote:
Ik post net dat ik naar m'n moedertje ga dit weekend, hop: routekaart.quote:
Maar is het nou echt beter? Of is het gewoon leuk om ermee te prutsen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ubuntu-ads, klopt wel want ik heb me wezenloos gegoogled naar allemaal Ubuntu-zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |