Op de 1 of andere manier heb ik het idee dat die dozen geheel niet stevig zijn. Ze zijn wel goedkoop, maar kan je er ook iets in stoppen zonder dat die doorscheurt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:45 schreef Dabo007 het volgende:
Bestel ze gewoon via internet.
http://www.verhuisdozengi(...)7ouqECFVGX2AodtWi1EA
Kost geen fluit, en je hebt ze binnen 2 dagen in huis
Bananendozen hebben toch van die gaten onderin met een dun velletje er voor?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:43 schreef Daeron het volgende:
Ik heb altijd bananendozen gebruikt als verhuisdoos. Zijn net zo stevig als een gewone verhuisdoos, past wel minder in per doos, maar dan gebruik je gewoon meer dozen.
Gewoon even langs de supermarkten gaan en daar vragen of je bananendozen mee kan krijgen.
Dat velletje is steviger dan je denktquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:19 schreef Allantois het volgende:
[..]
Bananendozen hebben toch van die gaten onderin met een dun velletje er voor?
Ik zal dan toch eens kijken bij de AH. Maar om nou met 20 dozen weg te lopen is ook zowat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:22 schreef Daeron het volgende:
[..]
Dat velletje is steviger dan je denkt
En als je ze een beetje handig inpakt valt er niets uit.
Gebeurde bij de AH waar ik gewerkt heb vaak genoeg, een van de beveiligers daar heeft iets van 5 karren vol met dozen meegenomen toen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:38 schreef Allantois het volgende:
[..]
Ik zal dan toch eens kijken bij de AH. Maar om nou met 20 dozen weg te lopen is ook zowat.
Ik heb ook dit soort dozen gebruikt voor mijn verhuizing.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:18 schreef Allantois het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier heb ik het idee dat die dozen geheel niet stevig zijn. Ze zijn wel goedkoop, maar kan je er ook iets in stoppen zonder dat die doorscheurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |