waar ben je nou heel de tijd? Je was altijd veel actieverquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik gluur even en zie dat ik er bjina uitlig. Schande natuurlijk. Ik ben de ongekroonde prinses van XFA!
Ja, toen studeerde ik nog en was het leven rustig.. nu ben ik carriere aan het makenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar ben je nou heel de tijd? Je was altijd veel actiever
waarom stem jij niet? Dan gaat het wat snellerquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:51 schreef iBenny het volgende:
Is het niet leuker om iedereen die nog niet gestemd heeft 5minpunten te geven?![]()
(ruimt ook lekker op dan)
Ik stem nuquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom stem jij niet? Dan gaat het wat sneller
Of morgen en overmorgen 3x -5 geven . Voor 2 daaagjes maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:57 schreef borisz het volgende:
Laten we sowieso de dubbele pluspunten afschaffen. Dan blijft de keuze uit 3x -2 of 2x-2 1x +2.
Ik ben voorquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of morgen en overmorgen 3x -5 geven . Voor 2 daaagjes maar
Of alle oneven punten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:18 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom knippen we niet gewoon iedereen eruit die minder dan 20 heeft? Dan wordt het pas leuk, die opruiming duurt anders toch te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |