abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81041749
Binnenkort (eind mei) ga ik verhuizen en omdat ik uit een samenwoonsituatie kom, zal ik heel wat dingen nieuw moeten hebben. Nu komt het meeste daarvan wel goed, maar ik ben nog wel op zoek naar een wasmachine en koelkast (tafelmodel, met vriesvakje). Is er een fokker die mij daar aan kan helpen?

Een verhuizing is duur, zeker als je er niet op rekent, dus mijn budget is niet zo groot. Voor zowel de koelkast als de wasmachine ligt m'n max rond de 100 euro. Ik stel verder weinig eisen, als ze maar werken en een beetje toonbaar zijn.

Ik heb zelf geen rijbewijs (laat staan een auto) dus als het gebracht zou kunnen worden is dat helemaal superfijn. Ik zorg ervoor dat er een zelfgemaakt taartje voor je klaar staat dan. .

Alvast bedankt!

Edit: Wel even handig om dan te vertellen waar ik woon natuurlijk. Groningen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81041794
En je kent ook niemand met een auto die je wil helpen? Heb je al bij de kringloop gekeken?
  † In Memoriam † woensdag 5 mei 2010 @ 10:09:45 #3
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_81041845
Dit is een goed adres, prima service.

Herman Witgoed
- Wasmachines en wasdrogers
Oostendeweg 24
9723HH
Groningen

050-5422636
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:19:23 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:20:38 #5
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_81042065
Toevallig ook een vaatwasser nodig? Die heb ik nog staan en een droger voor de knutsellaar ( isolatieschuimstrip moet vervangen worden, heeft in de fik gestaan )
pi_81042410
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:06 schreef Noork het volgende:
En je kent ook niemand met een auto die je wil helpen? Heb je al bij de kringloop gekeken?
Er heeft een Fokster met een auto haar hulp aangeboden, dus mocht brengen niet mogelijk zijn dan ga ik van haar aanbod gebruik maken.

Bij de kringloop heb ik nog niet gekeken, ga ik morgen doen!

Keiichi: bedankt voor het aanbod, maar voor een vaatwasser en droger heb ik geen plek.

RemcoDelft en Strega, bedankt voor de tips! Die zijn ook heel welkom! Ik ga morgen Herman ook met een bezoekje vereren!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')