ik hou wel een beetj gek maar niet te gek hopelijk niet dat je mij zo opensnijt als ik slaap dat kan nog wel eens lastig worde. puzzele vin ik ook erg leuk, de rest niet eigelijk maar we hebben wel veel gemeen heb je misgien een foto waar jij te zien ben? liefst beetje bloot maar mag ook met klerenquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:38 schreef Pakspul het volgende:
hallo meneer du bir,
ik ben een gekke vrouw die opzoek is naar een leuke kerel gezellige activiteiten mee uit te voeren. Ik houd van hobbies, puzzelen, naar de verhalen luisteren van vriendinnen die uit zijn geweest, vakantiefoto's kijken en in ziekenhuis naar baby's kijken.
Ik hoop snel iets van je te horen,
groeten,
?? sommige mensen zoeken wel kontakten en dat jij het al heb geeft jij het niet recht om andere dit af te nemen???? denk daar maar over naquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Je bent niet grappig en zal dat ook nooit worden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:42 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
?? sommige mensen zoeken wel kontakten en dat jij het al heb geeft jij het niet recht om andere dit af te nemen???? denk daar maar over na
ik heb liever dat u gaat, als u aleen maar kan kwetsenquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent niet grappig en zal dat ook nooit worden.
je ziet er leuk uit hahaquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:44 schreef Pakspul het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zie je mij bij een PVDA rally, ik heb weinig met politiek, maar een keertje mee lopen was best leuk.
[ afbeelding ]
Dit was tijdens een feest ergens Bornebroek, knotsgek maar wel onder controle
[ afbeelding ]
Hier zie je mij tijdens de arbeidsdag in Spanje, wisten wij veel dat dat het toen was
Hopelijk heb je nu een beetje een idee wie ik ben en hopelijk hoor ik snel weer wat van je
zeg maar wanneer wat de agenda moet wel zeggen dat ik dan kan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:48 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
je ziet er leuk uit hahamisgien een keer op een terras pakken?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:49 schreef Pakspul het volgende:
[..]
zeg maar wanneer wat de agenda moet wel zeggen dat ik dan kan.
Ik denk wel dat ik kan agenda is toch zo goed als leeg hihi
ik den k niet dat de dames in mij interesirren, ik zoek gewoon een mevrouw geen model maar tog bedanktquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:46 schreef Rectum het volgende:
Zoek zelf maar een lekker gekke dame uit:
vrouwen die 'lekker gek' zijn, deel 2
Begin met een cursus Nederlands. Vrouwen vinden mannen die foutloos typen een stuk aantrekkelijker.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:42 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
?? sommige mensen zoeken wel kontakten en dat jij het al heb geeft jij het niet recht om andere dit af te nemen???? denk daar maar over na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |