Het zou tijd worden. Heb jij geen werk trouwens, Saviola, dat je hier net als ik kansloos tot diep in de nacht NHL hockey zit te kijken?quote:
Jawel, maar (voorlopig) geen fulltimequote:Op maandag 10 mei 2010 02:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het zou tijd worden. Heb jij geen werk trouwens, Saviola, dat je hier net als ik kansloos tot diep in de nacht NHL hockey zit te kijken?
Ik heb gewoon de mazzel dat ik weinig slaap nodig hebquote:Op maandag 10 mei 2010 02:14 schreef Saviola het volgende:
[..]
Jawel, maar (voorlopig) geen fulltimedus tijd genoeg om op andere momenten te slapen dan tijdens hockey
Ach, toen ik tot vorig jaar nog school had bleef ik ook gewoon onverantwoord laat op om hockey te kunnen zien. Al moet ik zeggen dat ze me daar s'ochtends vroeg niet te vaak zagen in die lessenquote:Op maandag 10 mei 2010 02:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de mazzel dat ik weinig slaap nodig hebAlhoewel ik regelmatig vrij brak achter mn bureautje zit trouwens...
Vermenigvuldigen met 0.454, dus 116,7 kgquote:Op maandag 10 mei 2010 02:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kg is 257 pounds?
Ongeveer 115 kg?
Hehe snap ikquote:Op maandag 10 mei 2010 02:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1,90 en 116 kg, die zou ik ook niet graag voor me willen hebben staan
quote:Op maandag 10 mei 2010 02:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hehe snap ikHEb je het nu over Byfuglien?
Dat soort geintjes heeft hij al een keer geprobeerd in deze series, toen gingen ze erin omdat hij afgeleid werd en vergat dat hij ook nog een save moest maken. Zijn verdedigers moeten zorgen dat Byfuglien er helemaal niet komt, OF zorgen dat de verdedigers op de point geen schoten kunnen krijgen door aggressief te verdedigen.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luongo moet gewoon een keer flink in de knieholte gaan rammen
Een slash in de knieholte werkt echt wel, alleen moet je het niet doen als Chicago de puck heeftquote:Op maandag 10 mei 2010 02:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat soort geintjes heeft hij al een keer geprobeerd in deze series, toen gingen ze erin omdat hij afgeleid werd en vergat dat hij ook nog een save moest maken. Zijn verdedigers moeten zorgen dat Byfuglien er helemaal niet komt, OF zorgen dat de verdedigers op de point geen schoten kunnen krijgen door aggressief te verdedigen.
Als Chicago de puck niet heeft staat hij daar toch niet? Of bedoel je net als ze de puck veroveren? Dan kan het op zich wel ja... alleen wel oppassen dat je niet weer een penalty pakt.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een slash in de knieholte werkt echt wel, alleen moet je het niet doen als Chicago de puck heeft
In de PO krijg je veel minder snel een penalty.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als Chicago de puck niet heeft staat hij daar toch niet? Of bedoel je net als ze de puck veroveren? Dan kan het op zich wel ja... alleen wel oppassen dat je niet weer een penalty pakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |