abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:48:37 #101
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_81137096
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:47 schreef Katth het volgende:

[..]

Maar dat is hij dit keer niet.
Das toch wel de eerste keer in de laatste 20 jaar of zo?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:49:15 #102
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_81137120
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das toch wel de eerste keer in de laatste 20 jaar of zo?
25
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_81166473
Flyers gelukkig 1-1 gemaakt, ze stonden achter.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_81166521
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:49 schreef nyny83 het volgende:
Flyers gelukkig 1-1 gemaakt, ze stonden achter.
Je lag te slapen Rask
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81166916
Nice, Philly voor!
pi_81167011
Nice kick
pi_81167031
Inderdaad Hij schopt hem zo door de crease heen naar Giroux toe. Wel apart dat je zo wel mag passen, maar niet mag scoren en dat een hand pass weer wel wordt afgekeurd (en zelfs bestraft!)
pi_81167051
Krijg je een penalty dan voor passen met je hand?
pi_81167064
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je dat bewust doet en er voordeel uit haalt wel ja volgens mij. Zag het volgens mij laatst nog gebeuren, weet alleen niet meer bij welke wedstrijd.
pi_81167088
Wat ziet die Hartnell er weer uit trouwens he Hij heeft wel wat weg van die grote baardaap uit Harry Potter
pi_81167115
Scotty Hartnell, wel een hele coole naam

Die goal overigens
pi_81167132
Erg unlucky bounds van de endboards af... niet zo best opgepakt door Boucher.
pi_81167186
Tering Boucher wat een domme pass weer. Mazzel dat er geen goal uit kwam.
pi_81167361
Ik ga mn nest in, ik ben kapot. Hopen dat de Flyers de serie nog levend houden. *fingers crossed*
pi_81167936
Sweet, goal met de keeper op de bank

Dit kan wel eens een lange OT worden
pi_81169536
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:43 schreef nyny83 het volgende:
Ik ga mn nest in, ik ben kapot. Hopen dat de Flyers de serie nog levend houden. *fingers crossed*
and they did!

Mooie wedstrijd was het! Het zo gaaf zijn als de phillies en de pens beide doorgaan maar ik ga toch voor de Bruins.
pi_81171545
Simon says: play on!

En de Canucks dus 3-1 achter
pi_81174664
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Rule 67 - Handling Puck

67.1 Handling Puck - A player shall be permitted to stop or “bat” a puck in the air with his open hand, or push it along the ice with his hand, and the play shall not be stopped unless, in the opinion of the Referee, he has deliberately directed the puck to a teammate in any zone other than the defending zone, in which case the play shall be stopped and a face-off conducted (see Rule 79 – Hand Pass). Play will not be stopped for any hand pass by players in their own defending zone.

67.2 Minor Penalty – Player - A player shall be permitted to catch the puck out of the air but must immediately place it or knock it down to the ice. If he catches it and skates with it, either to avoid a check or to gain a territorial advantage over his opponent, a minor penalty shall be assessed for “closing his hand on the puck”.

Dus ik zoals ik het begrijp kan je geen penalty krijgen voor passen met de hand maar wel voor schaatsen met de puck in je hand..
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:27:01 #119
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_81174981
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef SoeperKoe het volgende:

[..]

Rule 67 - Handling Puck

67.1 Handling Puck - A player shall be permitted to stop or “bat” a puck in the air with his open hand, or push it along the ice with his hand, and the play shall not be stopped unless, in the opinion of the Referee, he has deliberately directed the puck to a teammate in any zone other than the defending zone, in which case the play shall be stopped and a face-off conducted (see Rule 79 – Hand Pass). Play will not be stopped for any hand pass by players in their own defending zone.

67.2 Minor Penalty – Player - A player shall be permitted to catch the puck out of the air but must immediately place it or knock it down to the ice. If he catches it and skates with it, either to avoid a check or to gain a territorial advantage over his opponent, a minor penalty shall be assessed for “closing his hand on the puck”.

Dus ik zoals ik het begrijp kan je geen penalty krijgen voor passen met de hand maar wel voor schaatsen met de puck in je hand..
Yup, ook als je op het ijs ligt en je hand op de puck legt krijg je een delay of game penalty.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:20:16 #120
107005 Saviola
CM Legend
pi_81184264
edit: nevermind

edit2: Hawks en Flyers
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_81187324
Vanavond gaan de Pens de Habs even een lesje leren, Guerin is back! *klop, klop*
pi_81187987
Overtreding:
De puck wordt met de hand naar een medespeler gepasst. In het verdedigingsvak is het toegstaan om met de hand een pass te geven naar een medespeler, mits deze de puck ontvangt voor deze het neutrale vak ingaat. Straf:
Hier staat in principe geen tijdstraf op. Als de speler met zijn hand de puck omklemt, dan is er sprake van "holding the puck", hetgeen bestraft wordt met een minor penalty.Teken:
De scheidsrechter maakt met open handpalm een duwende beweging
  zondag 9 mei 2010 @ 01:17:15 #123
107005 Saviola
CM Legend
pi_81201176
ESPN America geeft baseball zap eens snel weg van die b-sport aub zeg, Pens-Habs is al bezig
  zondag 9 mei 2010 @ 01:43:55 #124
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_81201749
quote:
Op zondag 9 mei 2010 01:17 schreef Saviola het volgende:
ESPN America geeft baseball zap eens snel weg van die b-sport aub zeg, Pens-Habs is al bezig
Eensch, eerste periode mis je
  zondag 9 mei 2010 @ 01:49:10 #125
107005 Saviola
CM Legend
pi_81201839
Hoppa, ze zappen en meteen 1-0 Pens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')