quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:47 schreef popolon het volgende:
Lastig?Als SJ dit niet weet te winnen moeten ze uit de NHL worden gezet.
Vlak de Blackhawks nog niet uit hoor, het is een raar teampje. Ik denk dat het sowieso een 4-3 serie wordt tussen die 2.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:11 schreef Katth het volgende:
Sharks gaan lekker, grote favoriet voor mij nu samen met de Canucks denk ik dat ze de grootste kans maken.
Canucks zijn stabieler, ik denk dat ze daarom ook de series gaan winnen. En dan heb je Sharks vs Canucks en wie dat wint, wint de cup.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vlak de Blackhawks nog niet uit hoor, het is een raar teampje. Ik denk dat het sowieso een 4-3 serie wordt tussen die 2.
Kan heel goed kloppen. In het oosten de Pens in de finale lijkt me? Bruins zullen wel uitgeblust zijn in de conf. finals.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:57 schreef Katth het volgende:
[..]
Canucks zijn stabieler, ik denk dat ze daarom ook de series gaan winnen. En dan heb je Sharks vs Canucks en wie dat wint, wint de cup.
Ja dan krijg je weer zo'n walkover van de Pens net als vorig jaar tegen de Canes die ook op waren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kan heel goed kloppen. In het oosten de Pens in de finale lijkt me? Bruins zullen wel uitgeblust zijn in de conf. finals.
Dat dus. Bovendien zijn de Pens de verdedigend kampioenen, die moet je nooit onderschatten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:43 schreef Saviola het volgende:
Dat zegt weinig, 4 van de laatste 6 winnaars kwamen uit de East.
Dat dus. Ik denk dat die echt een geweldige drive hebben als ze er ook echt voor moeten gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat dus. Bovendien zijn de Pens de verdedigend kampioenen, die moet je nooit onderschatten.
Denk dat ik eerder de Blackhawks onderschat hebquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat dus. Bovendien zijn de Pens de verdedigend kampioenen, die moet je nooit onderschatten.
Hehe daar was ik al bang voor jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:10 schreef Katth het volgende:
[..]
Denk dat ik eerder de Blackhawks onderschat heb
Weetniet of het ergens op een Duitse zender komt of niet..quote:Vrijdag 7 mei
20:15 USA-Duitsland
Zaterdag 8 mei
16:15 Canada-Italië
20:15 Finland-Denemarken
20:15 Zwitserland-Letland
Zondag 9 mei
16:15 Wit Rusland-Kazakhstan
16:15 Tsjechië-Frankrijk
20:15 Rusland-Slovakijë
20:15 Zweden-Noorwegen
Maandag 10 mei
16:15 USA-Denemarken
16:15 Zwitserland-Italië
20:15 Duitsland-Finland
20:15 Letland-Canada
Dinsdag 11 mei
16:15 Rusland-Kazakhstan
16:15 Noorwegen-Tsjechië
20:15 Slovakije-Wit Rusland
20:15 Zweden-Frankrijk
Woensdag 12 mei
16:15 Denemarken-Duitsland
16:15 Italië-Letland
20:15 USA-Finland
20:15 Canada-Zwitserland
14 tem 18 mei: kwalificatierondes
20 mei: kwartfinales
22 mei: halve finales
23 mei: finale om 20:30
Als er één team is die een 4-3 achterstand goed kunnen maken zijn het de Wings wel. Ik ben er pas gerust op als de serie binnen is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:06 schreef popolon het volgende:
Hebben we toch nog een beetje plezier van deze kansloze serie.
Dat klopt, ze zijn nooit verslagen t.m. de laatste game.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als er één team is die een 4-3 achterstand goed kunnen maken zijn het de Wings wel. Ik ben er pas gerust op als de serie binnen is.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:39 schreef nyny83 het volgende:
Ik zit weer klaar voor de Sharkies. Wordt vanavond waarschijnlijk een klein Wings-feestje, maar we gaan het ze natuurlijk niet cadeau geven
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:50 schreef nyny83 het volgende:
Ik ben naar bed trouwens, dit is echt een wanvertoning van mijn Sharkies
Ik denk het niet. Hij kan nog zo goed meekomen... en is ook nog eens bijna nooit geblesseerd. Denk dat hij nog wel een jaartje verder kan. Zn contract loopt echter wel af, dus het is wat dat betreft wel weer een mooi moment om te stoppen.quote:
Maar dat is hij dit keer niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je finalist bent voor de Norris behoor je sws niet te stoppen
Das toch wel de eerste keer in de laatste 20 jaar of zo?quote:
25quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das toch wel de eerste keer in de laatste 20 jaar of zo?
Je lag te slapen Raskquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:49 schreef nyny83 het volgende:
Flyers gelukkig 1-1 gemaakt, ze stonden achter.
Als je dat bewust doet en er voordeel uit haalt wel ja volgens mij. Zag het volgens mij laatst nog gebeuren, weet alleen niet meer bij welke wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Krijg je een penalty dan voor passen met je hand?
and they did!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:43 schreef nyny83 het volgende:
Ik ga mn nest in, ik ben kapot. Hopen dat de Flyers de serie nog levend houden. *fingers crossed*
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Krijg je een penalty dan voor passen met je hand?
Yup, ook als je op het ijs ligt en je hand op de puck legt krijg je een delay of game penalty.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Rule 67 - Handling Puck
67.1 Handling Puck - A player shall be permitted to stop or “bat” a puck in the air with his open hand, or push it along the ice with his hand, and the play shall not be stopped unless, in the opinion of the Referee, he has deliberately directed the puck to a teammate in any zone other than the defending zone, in which case the play shall be stopped and a face-off conducted (see Rule 79 – Hand Pass). Play will not be stopped for any hand pass by players in their own defending zone.
67.2 Minor Penalty – Player - A player shall be permitted to catch the puck out of the air but must immediately place it or knock it down to the ice. If he catches it and skates with it, either to avoid a check or to gain a territorial advantage over his opponent, a minor penalty shall be assessed for “closing his hand on the puck”.
Dus ik zoals ik het begrijp kan je geen penalty krijgen voor passen met de hand maar wel voor schaatsen met de puck in je hand..
Eensch, eerste periode mis jequote:Op zondag 9 mei 2010 01:17 schreef Saviola het volgende:
ESPN America geeft baseball![]()
zap eens snel weg van die b-sport aub zeg, Pens-Habs is al bezig
Spannende wedstrijd ookquote:
zoefffffffffff hoorde Halak alleenquote:
Dat kan niet... ze staan 3-1 voorquote:Op zondag 9 mei 2010 04:01 schreef Doler12 het volgende:
Zo hopelijk worden de Sharks vandaag er uitgeknikkerd!
heulemaal niet!quote:Op zondag 9 mei 2010 04:43 schreef popolon het volgende:
Hmmm, Sharks overmacht. Dit moet beter straks.
Je bedoelt door die overtreding van Vlasic? Vlasic deelde een smerig knietje uit namelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 05:35 schreef popolon het volgende:
I know.
Filipula kwam net erg raar terecht. Zag er vreemd uit.
Zeker! Ben benieuwdquote:Op zondag 9 mei 2010 05:46 schreef popolon het volgende:
Nou dat gaat een spannende derde periode worden.
Ze laten hem nu nog een paar keer zien. Wat een laffe play.quote:Op zondag 9 mei 2010 05:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je bedoelt door die overtreding van Vlasic? Vlasic deelde een smerig knietje uit namelijk
Eens, Ovie is er een keer voor geschorst zelfs.quote:Op zondag 9 mei 2010 05:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze laten hem nu nog een paar keer zien. Wat een laffe play.Had minimaal 5 minuten moeten zijn of een ejection.
Speelt inderdaad goed in beide series. Wel goed van Babcock dat hij hem ook na een mindere wedstrijd laat staan en niet gelijk teruggrijpt op de ervaring van Osgood.quote:Op zondag 9 mei 2010 05:59 schreef popolon het volgende:
Howard.Vaak zat gezien bij de Grand Rapids Griffins.
Dat wordt later een goeie. Nu nog wat nat achter de oren maar dat komt snel.
Inderdaad, wat een speler. Verovert onwijs veel puck, blockt schoten, altijd goed gepositioneerd, zelf nauwelijks van de puck af te krijgen door zijn insane stickskills en draagt offensief ook altijd veel bij. Nog steeds een van de beste spelers in de NHL.quote:Op zondag 9 mei 2010 06:07 schreef popolon het volgende:
Tja Pavel, het blijft zo een veelzijdige tovenaar.
Hmm daar ben ik het niet echt mee eens.quote:Op zondag 9 mei 2010 06:09 schreef popolon het volgende:
Tja die hit op Franzen was ook al vals. Schouder in het gezicht.
Heb ik allang, al een half jaar ofzo? Of is Ajax nog mn webicon ofzo?quote:Op zondag 9 mei 2010 06:16 schreef popolon het volgende:
Waarom steeds dat Ajax plaatje? Hup en vlug, een Sharks avatar.
Thanx! Eindelijk weer eens goed in de playoffs!quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 04:56 schreef popolon het volgende:
Wat een pak slaag, play off onwaardig voor SJ maar het was toch even feest in de Joe Louis.
Dit nemen ze mee naar huis en zal niet weer gebeuren, dit zal ze scherp zetten. Als dit het niet doet doet niets het.![]()
Ah fuck gemist. Maar jij keek zeker via Versus ipv Comcast Sportsnet California? Had ie nog wat te melden?quote:Op zondag 9 mei 2010 06:42 schreef popolon het volgende:
Nu een interview met Lidstrom, gaat nog niks zeggen natuurlijk. Please ga nog 30 jaar door!
8 EST op een zondagquote:
Het zou tijd worden. Heb jij geen werk trouwens, Saviola, dat je hier net als ik kansloos tot diep in de nacht NHL hockey zit te kijken?quote:
Jawel, maar (voorlopig) geen fulltimequote:Op maandag 10 mei 2010 02:12 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Het zou tijd worden. Heb jij geen werk trouwens, Saviola, dat je hier net als ik kansloos tot diep in de nacht NHL hockey zit te kijken?
Ik heb gewoon de mazzel dat ik weinig slaap nodig hebquote:Op maandag 10 mei 2010 02:14 schreef Saviola het volgende:
[..]
Jawel, maar (voorlopig) geen fulltimedus tijd genoeg om op andere momenten te slapen dan tijdens hockey
Ach, toen ik tot vorig jaar nog school had bleef ik ook gewoon onverantwoord laat op om hockey te kunnen zien. Al moet ik zeggen dat ze me daar s'ochtends vroeg niet te vaak zagen in die lessenquote:Op maandag 10 mei 2010 02:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de mazzel dat ik weinig slaap nodig hebAlhoewel ik regelmatig vrij brak achter mn bureautje zit trouwens...
Vermenigvuldigen met 0.454, dus 116,7 kgquote:Op maandag 10 mei 2010 02:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kg is 257 pounds?
Ongeveer 115 kg?
Hehe snap ikquote:Op maandag 10 mei 2010 02:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1,90 en 116 kg, die zou ik ook niet graag voor me willen hebben staan
quote:Op maandag 10 mei 2010 02:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hehe snap ikHEb je het nu over Byfuglien?
Dat soort geintjes heeft hij al een keer geprobeerd in deze series, toen gingen ze erin omdat hij afgeleid werd en vergat dat hij ook nog een save moest maken. Zijn verdedigers moeten zorgen dat Byfuglien er helemaal niet komt, OF zorgen dat de verdedigers op de point geen schoten kunnen krijgen door aggressief te verdedigen.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luongo moet gewoon een keer flink in de knieholte gaan rammen
Een slash in de knieholte werkt echt wel, alleen moet je het niet doen als Chicago de puck heeftquote:Op maandag 10 mei 2010 02:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat soort geintjes heeft hij al een keer geprobeerd in deze series, toen gingen ze erin omdat hij afgeleid werd en vergat dat hij ook nog een save moest maken. Zijn verdedigers moeten zorgen dat Byfuglien er helemaal niet komt, OF zorgen dat de verdedigers op de point geen schoten kunnen krijgen door aggressief te verdedigen.
Als Chicago de puck niet heeft staat hij daar toch niet? Of bedoel je net als ze de puck veroveren? Dan kan het op zich wel ja... alleen wel oppassen dat je niet weer een penalty pakt.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een slash in de knieholte werkt echt wel, alleen moet je het niet doen als Chicago de puck heeft
In de PO krijg je veel minder snel een penalty.quote:Op maandag 10 mei 2010 02:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als Chicago de puck niet heeft staat hij daar toch niet? Of bedoel je net als ze de puck veroveren? Dan kan het op zich wel ja... alleen wel oppassen dat je niet weer een penalty pakt.
Is weer heel na hechtingen, heeft die wedstrijd nog gespeeld zie ik:quote:Op maandag 10 mei 2010 03:25 schreef Saviola het volgende:
Jakkes, die O'Brien was bijna een oog kwijt. Bloed stroomt uit zn voorhoofd
edit: meteen dr na wel 3-0 Vancouver op de PP
Jahoor, maar dan nog had je de Blackhawks onderschatquote:
Haha, kloptquote:Op maandag 10 mei 2010 09:19 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jahoor, maar dan nog had je de Blackhawks onderschat
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:39 schreef Katth het volgende:
Datsyuk gaat zich ook nog aansluiten bij de Russische WK groep.
Dat was wel heel snelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:13 schreef Saviola het volgende:
1-0 Habs, wie anders dan Cammalleri.
Na amper een minuut ofzo
Wat is er mis mee?quote:
tis Bieksa natuurlijk. net zoals die commentator die het vaak over de Sundin twins heeft ipv Sedinquote:
Goh, dat wist ik nog nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:02 schreef Saviola het volgende:
[..]
tis Bieksa natuurlijk. net zoals die commentator die het vaak over de Sundin twins heeft ipv Sedin![]()
en die met zn gekke pak is Don Cherry, colour commentator van Hockey Night in Canada en ex-coach. is vooral heel erg flamboyant en nationalistisch.
Die van gisteren:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:03 schreef Saviola het volgende:
Damn, wat een geweldige intro weer op CBC. Die zijn echt de koningen van de intro's.
Das een zure tijdquote:
Nee, wat je zei: zure tijdquote:
Allicht niet, de Sharks zijn altijd 1 of 2quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:46 schreef nyny83 het volgende:
Yup, de nummer 1 tegen de nummer 2Komt niet heel vaak voor volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |