quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:[..]
Je bent natuurlijk juf. En het kan je natuurlijk geen zak schelen wat jouw leerlingen hebben aan kwaaltjes. Als zij zich maar gedragen in jouw klas. En daarbuiten. Ik denk dat het daaruit voortkomt dat je dat zegt.
Jij snapt het. Ik ben juf geworden in het cluster 4 (dat is onderwijs aan kinderen met gedrags- , persoonlijkheids-, of ontwikkelingsstoornissen) omdat ik alleen mijn lessen wil afdraaien en zo weinig mogelijk last wil hebben van de leerlingen die mijn informatie op moeten nemen.
quote:
Maar naar mijn ervaring telt het uiterlijk van een persoon ook sterk mee. Het bepaalt voor een groot deel hoe mensen je zien, hoe lief ze voor je zijn en hoeveel ze voor je over zullen hebben.
Het uiterlijk van een kind maakt absoluut uit voor de eerste benadering, ik zou liegen als ik zei dat het niet zo was. Maar na de eerste indruk komt het persoon van een kind naar voren en ga je je daarop richten. Een kind met een wipneus en grote blauwe ogen kan een draak zijn, een kind met een dikke moedervlek met haren, een ontzettende zweetlucht om hem heen en een motoriek die je de stofzuiger nog niet toewenst kan een fantastisch persoontje zijn.
quote:
Jij hebt daar zelf ws geen kaas van gegeten als je makkelijk verschillende bedpartners kan regelen. Beetje raar om dan over een ander te oordelen of niet?
Zelf zul je je ws. door de knappe gladde foute aal laten neuken (ja 'het is je gedrag hoe mensen jou zien"), Maar een onknappe aardige man blijft ws. niet meer dan dat voor jou. Aardig en meer niet. Daar durf ik op te wedden. Anders moet je maar effe het tegendeel bewijzen.
Heb je het hier over mij? Ik laat me niet neuken door mijn leerlingen, hoor.
Tandjes, en nou is het topic vol. Schenk als je erover verder wil (lees; als je op me wil reageren), open dan gerust een nieuw topic, ik verhuis wel mee.[ Bericht 2% gewijzigd door mspoez op 18-06-2010 16:01:36 ]