abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:58:16 #151
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81172071
Het zou niks voor mij zijn, maar als je je er prettig bij voelt geen probleem toch?

Moet wel eerlijk bekennen dat ik best wel wat stress heb, met de kinderen en werk, mijn man neemt die stress juist bij me weg, dus in mijn relatie met hem heb ik minder stress.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:18:43 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81172823
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Alsof dat zo makkelijk gaat als iemand met zijn.haar uiterlijk in de knoop zit. Wederom lees ik weer dé standaard kut-instelling van gemiddeld nederland dat geen ruk bijdraagt aan iemand met een lelijk uiterlijk (en die daarmee zit). Dus shut up.

Ja je bent verschrikkelijk zielig, niemand begrijpt je pijn, niemand weet hoe dat is, bla bla bla....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81173612
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:18 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vond het dusdanig cliche en daarom niets-toevoegend dat ik zelf de moeite niet zou hebben genomen het in te tikken.
En dus besteed je er nu twee kansloze en niets-toevoegende posts aan om dat aan te geven clichees zijn niet voor niks cliche, dat zijn ze omdat het vaak voorkomt. Dat jij nou neerkijkt op mensen zoals mijn oom is jouw probleem, hij is gelukkig met hoe zn leven is gelopen en het is een leuke man. Niks mis mee dus als in plaats van het burgerlijkheidscliche je uiteindelijk het wilde haren cliche volgt.
pi_81173698
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Sex is een natuurlijke behoefte. Als je die behoefte niet had dan zou je nooit beginen aan sex. Dus je mist het wel als je het nooit hebt. ook als je het nog nooit hebt meegemaakt.
Seks is voor mij geenszins een reden om geforceerd een relatie aan te gaan, en ik voel al helemaal niet de behoefte tot het hebben van [een scharreltje]. Ik ben geduldig wat dat betreft en voel er niets van frustratie bij.
HÆLP.
pi_81173702
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Alsof dat zo makkelijk gaat als iemand met zijn.haar uiterlijk in de knoop zit. Wederom lees ik weer dé standaard kut-instelling van gemiddeld nederland dat geen ruk bijdraagt aan iemand met een lelijk uiterlijk (en die daarmee zit). Dus shut up.
Ja zo makkelijk gaat dat Schenkstroop, als je de beslissing nam om alle energie die je nu in zelfbeklag steekt te steken in jezelf veranderen was je nu al lang slank & gespierd, om maar wat te noemen.

Denk je nou echt dat wij allemaal zo leuk & knap uit het ei gekropen zijn? Newsflash, de meeste mensen hebben er hun best voor moeten doen te worden wie ze zijn.
pi_81173783
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja zo makkelijk gaat dat Schenkstroop, als je de beslissing nam om alle energie die je nu in zelfbeklag steekt te steken in jezelf veranderen was je nu al lang slank & gespierd, om maar wat te noemen.

Denk je nou echt dat wij allemaal zo leuk & knap uit het ei gekropen zijn? Newsflash, de meeste mensen hebben er hun best voor moeten doen te worden wie ze zijn.
Als iemand, bijvoorbeeld, mijn biceps niet groot genoeg vindt maak ik daar meteen uit op dat het tussen ons niet gaat klikken. Het getuigt nogal van een platvloers simplisme in mijn ogen.
HÆLP.
pi_81173794
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:34 schreef boekenplank het volgende:

Sex wordt belangrijker gemaakt dan dat het in de werkelijkheid is. Een beetje likken en pijpen wat geneuk gekreun en dat moet dan volgens de meeste viva lezeressen een uur duren. En dat 25 jaar lang meer dezelfde partner.
Vooral dat laatste, dat moet toch wel oersaai zijn. Nog een reden om single te blijven en lekker aan te klooien met telkens weer nieuwe sletjes.
pi_81173806
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:23 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Typisch dat geld zo'n grote invloed lijkt te hebben.
Geld is voor mij het belangrijkste.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:51:52 #159
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_81173890
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Sex is een natuurlijke behoefte. Als je die behoefte niet had dan zou je nooit beginen aan sex. Dus je mist het wel als je het nooit hebt. ook als je het nog nooit hebt meegemaakt.
Hoe langer je niet sext hoe minder de behoefte. Ik heb het anderhalf jaar niet gedaan en had er niet veel problemen mee. Nu doe ik het weer en wil ik wel elke dag.
Prrrrr
pi_81173914
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:48 schreef ehqo. het volgende:
Als iemand, bijvoorbeeld, mijn biceps niet groot genoeg vindt maak ik daar meteen uit op dat het tussen ons niet gaat klikken. Het getuigt nogal van een platvloers simplisme in mijn ogen.
Hij zegt dat hij ZELF worstelt met zijn uiterlijk. Als jij nou zelf baalt van hoe je er uit ziet, dan doe je er toch wat aan?
pi_81173967
Maak je niet druk joh Dipkip . Op een forum dat bestaat bij de gratie van meningsverschillen zal nooit iedereen je berichten geniaal vinden.
pi_81174094
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij ZELF worstelt met zijn uiterlijk. Als jij nou zelf baalt van hoe je er uit ziet, dan doe je er toch wat aan?
Ik zeg alleen maar dat als iemand een relatie met mij uitsluit omdat ik toevallig niet aan haar ideaalbeeld voldoe, dat dat voor mij toch al zou zeggen dat het niet iets zou worden. Ik ben content met mezelf.
HÆLP.
pi_81174112
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:54 schreef ShadyLane het volgende:
Maak je niet druk joh Dipkip . Op een forum dat bestaat bij de gratie van meningsverschillen zal nooit iedereen je berichten geniaal vinden.
Ik maak me niet druk, ik vraag me wel af hoe druk jij het wel niet zult hebben als je iedere post die je niet geniaal vindt van commentaar wil voorzien
pi_81174135
Hoe kun je nou iets doen aan je uiterlijk als je een grafkop hebt.
pi_81174165
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er valt toch niet altijd wat aan te doen?
Bovendien is er wel een verschil tussen niet mooi en gewoonweg afstotelijk zijn.
pi_81174171
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:01 schreef Monco10 het volgende:
ZOmH.
HÆLP.
pi_81174179
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:01 schreef Monco10 het volgende:

Goth worden, en/of begrafenisondernemer.
pi_81174183
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:59 schreef ehqo. het volgende:
Ik zeg alleen maar dat als iemand een relatie met mij uitsluit omdat ik toevallig niet aan haar ideaalbeeld voldoe, dat dat voor mij toch al zou zeggen dat het niet iets zou worden. Ik ben content met mezelf.
Dat is ook hoe het moet zijn, maar dat gaat in Schenkstroops geval niet op. En als je niet tevreden bent met jezelf, hoe kun je dan verwachten dat iemand anders je perfect vindt? Juist dat boehoehoe ik ben zo zielig want ik ben lelijk gedoe van hem maakt hem onaantrekkelijk. Tevreden zijn met jezelf is een aantrekkelijke eigenschap. Het gaat niet zozeer om de biceps, want smaken verschillen, potjes en dekseltjes blabla, maar als je zo'n diepe zelfhaat hebt als schenkstroop kun je het wel vergeten qua relaties natuurlijk.
pi_81174294
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Er valt toch niet altijd wat aan te doen?
Bovendien is er wel een verschil tussen niet mooi en gewoonweg afstotelijk zijn.
Tuurlijk wel.

Je kunt aan de lijn doen, je kunt naar de sportschool, je kunt naar een dermatoloog, en vooral: je kunt naar een psycholoog. Want natuurlijk kun je niet voor iedereen aantrekkelijk zijn, maar als je tevreden met jezelf kunt zijn (of iig niet zo slecht over jezelf denken als schenkstroop doet) is er heus wel iemand die jou aantrekkelijk vindt.

Zelfs mensen met littekens van brandwonden kunnen aantrekkelijk zijn, dus ik vind dat schenkstroop op moet houden met janken over dat ie dik is en puistjes heeft. Dat valt allemaal op te lossen met een beetje ruggegraat.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:16:13 #171
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81174600
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:02 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat is ook hoe het moet zijn, maar dat gaat in Schenkstroops geval niet op. En als je niet tevreden bent met jezelf, hoe kun je dan verwachten dat iemand anders je perfect vindt? Juist dat boehoehoe ik ben zo zielig want ik ben lelijk gedoe van hem maakt hem onaantrekkelijk. Tevreden zijn met jezelf is een aantrekkelijke eigenschap. Het gaat niet zozeer om de biceps, want smaken verschillen, potjes en dekseltjes blabla, maar als je zo'n diepe zelfhaat hebt als schenkstroop kun je het wel vergeten qua relaties natuurlijk.
En daarbij dat schenkstroop zijn eisen voor een partner nogal absurd zijn, hij neemt namelijk geen genoegen met een minder aantrekkelijk meisjel.
pi_81174727
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:16 schreef snakelady het volgende:
En daarbij dat schenkstroop zijn eisen voor een partner nogal absurd zijn, hij neemt namelijk geen genoegen met een minder aantrekkelijk meisjel.
Mwoh. Durf te wedden dat als een niet perfect meisje hem benadert en versiert dat gebluf verdwijnt als sneeuw voor de zon. Meisjes zijn in het echt veel indrukwekkender dan op een fok pagina.
pi_81174861
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:05 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.

Je kunt aan de lijn doen, je kunt naar de sportschool, je kunt naar een dermatoloog, en vooral: je kunt naar een psycholoog. Want natuurlijk kun je niet voor iedereen aantrekkelijk zijn, maar als je tevreden met jezelf kunt zijn (of iig niet zo slecht over jezelf denken als schenkstroop doet) is er heus wel iemand die jou aantrekkelijk vindt.

Zelfs mensen met littekens van brandwonden kunnen aantrekkelijk zijn, dus ik vind dat schenkstroop op moet houden met janken over dat ie dik is en puistjes heeft. Dat valt allemaal op te lossen met een beetje ruggegraat.
Als hij een extreem huidprobleem heeft waar geen medicijn voor is, dan houdt het al snel op. Zou ik ook mezelf dik blijven vreten, dan wordt eten een beetje het kleine pleziertje wat je nog hebt elke dag.

Hij heeft geen puisjes, het is veel erger dan dat van wat ik heb begrepen en er valt niets aan te doen.

Bij ons in de buurt woont ook een man met in zijn gezicht enorme brandwonden (ook helemaal opgezwollen en zo). Niet om lullig te zijn, maar die man kan en zal nooit aantrekklijk zijn of gevonden worden. Misschien dat het went, zijn aanzicht, maar aantrekkelijk wordt het nooit. Het is echt afzichtelijk.

Wel door eigen toedoen in zijn geval trouwens. Stak zijn eigen huis in brand en wilde zelfmoord plegen van wat ik heb gehoord.
pi_81174866
True love is the real thing man

Iedereen die hier een beetje stoer loopt te doen en zijn behoeftes loopt te ontkennen is gewoon een Darwinfaler
pi_81174885
Niet dat ik overigens weet waar ik over praat want ik ben al jaren wanhopig eenzaam en alleen
pi_81175055
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Als hij een extreem huidprobleem heeft waar geen medicijn voor is, dan houdt het al snel op. Zou ik ook mezelf dik blijven vreten, dan wordt eten een beetje het kleine pleziertje wat je nog hebt elke dag.

Hij heeft geen puisjes, het is veel erger dan dat van wat ik heb begrepen en er valt niets aan te doen.
Las laatst nog dat ie er nog nooit mee naar de dermatoloog was geweest

Maar dan nog. Word je gelukkiger van jezelf opgeven? Ik vind dat je je best moet blijven doen. Al is het maar omdat je door opgeven ook andere ervaringen en bijvoorbeeld vriendschappen misloopt. Bovendien is het gewoon geen zekerheid, ook niet voor mensen met brandwondenlittekens. Er zijn ook mensen met littekens en huidziekten die wel een partner hebben. Ja het is moeilijker, maar het is niet onmogelijk tenzij je het jezelf onmogelijk maakt.

en ik denk eerlijk gezegd dat iemand die zijn eigen huis in de fik steekt eerder daarom geen partner heeft.... maar goed
pi_81175173
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Las laatst nog dat ie er nog nooit mee naar de dermatoloog was geweest
Ik had juist begrepen dat er niets aan gedaan kon worden?
quote:
Maar dan nog. Word je gelukkiger van jezelf opgeven? Ik vind dat je je best moet blijven doen. Al is het maar omdat je door opgeven ook andere ervaringen en bijvoorbeeld vriendschappen misloopt. Bovendien is het gewoon geen zekerheid, ook niet voor mensen met brandwondenlittekens. Er zijn ook mensen met littekens en huidziekten die wel een partner hebben. Ja het is moeilijker, maar het is niet onmogelijk tenzij je het jezelf onmogelijk maakt.

en ik denk eerlijk gezegd dat iemand die zijn eigen huis in de fik steekt eerder daarom geen partner heeft.... maar goed
Dat is waar, maar ik kan me voorstellen dat schenkstroop zijn leven wel als uitzichtloos ervaart. Maar vrienden maken moet toch wel een optie zijn lijkt me, al zijn het maar collega's. Dan wordt je leven al een stuk leuker, mits je niet constant tegen die vrienden klaagt over je uiterlijke verschijning want dan wordt het nooit wat.

Hij had destijds een vriendin die ook in dat brandende huis zat, maar ik weet niet in hoeverre dit roddels zijn.
pi_81175394
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is waar, maar ik kan me voorstellen dat schenkstroop zijn leven wel als uitzichtloos ervaart. Maar vrienden maken moet toch wel een optie zijn lijkt me, al zijn het maar collega's. Dan wordt je leven al een stuk leuker, mits je niet constant tegen die vrienden klaagt over je uiterlijke verschijning want dan wordt het nooit wat.
Hij werkt toch ook niet?

Ik snap dat je van mening kunt zijn dat er iets mis met je is waardoor je nooit een relatie of one night stand zult hebben. Je kunt alles tegen hebben. Maar maak dan wat van de dingen die je wel kunt doen. Van werk, vriendschappen, hobbies. Schenkstroop heeft best wel humor, je maakt mij niet wijs dat ie geen vrienden zou kunnen hebben bijvoorbeeld.

Dat je 1 ding moet opgeven in je leven, kunnen werken, een vriendin kunnen hebben, kunnen lopen.... Dat is heel erg, maar je kunt wel een leven hebben en er het beste van maken. Ik kan niet zo goed tegen mensen die dat niet doen en alleen maar klagen. Lelijk zijn is nou ook weer niet het ergste wat je kan gebeuren, ja het is naar dat de chicks niet voor het oprapen liggen, maar dat is geen excuus om maar helemaal niks meer te doen en constant te klagen over je kutleven. Dat maak je er dan zelf van.
pi_81176251
Het topic gaat wel weer echt een drama kant op zeg..
pi_81182043
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:40 schreef Dipkip het volgende:Dat je 1 ding moet opgeven in je leven, kunnen werken, een vriendin kunnen hebben, kunnen lopen.... Dat is heel erg, maar je kunt wel een leven hebben en er het beste van maken. Ik kan niet zo goed tegen mensen die dat niet doen en alleen maar klagen. Lelijk zijn is nou ook weer niet het ergste wat je kan gebeuren, ja het is naar dat de chicks niet voor het oprapen liggen, maar dat is geen excuus om maar helemaal niks meer te doen en constant te klagen over je kutleven. Dat maak je er dan zelf van.
Wow, dat vind ik mooi gezegd.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')