Dat was toch die keer dat jij die hond aan het afbeuken was boven!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:48 schreef drumminggod het volgende:
Herkenbaar, kameraad van mij z'n broertje hoorde ook zoiets en gong naar beneden om te vragen wat het was. Ooh.. Die binn aant neuken!. Best lullig trouwens.
Hij liep juist naar beneden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat was toch die keer dat jij die hond aan het afbeuken was boven!
ik woon vrijstaand.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat was toch die keer dat jij die hond aan het afbeuken was boven!
Mensen die nog bij hun ouders wonenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:51 schreef Splutje het volgende:
Mensen die niet in een vrijstaand huis wonen
TS is kennelijk 14 jaarquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:47 schreef Hukkie het volgende:
TS heeft kennelijk nog nooit in een studentenhuis gewoont. Daar wordt je van boven en onder, links en rechts gemarteld met neukgeluiden. Wees blij dat het maar om één stel buren gaat.
Dat lijkt net marcel roubos op een politiemotorquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Bel de politie!
Die is je beste vriend!
[ afbeelding ]
Hey, die jongen werd destijds bij Opsporing Verzocht gezocht ivm de strandrellen!quote:
Mijn ouders zijn gescheiden, dus tenzij ze aan telefoonsex doen maak ik dat niet mee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:53 schreef MaskOfSanity het volgende:
Het zou overigens veel storender zijn, wanneer je je ouders zou horen. Gelukkig zelden tot nooit mee hoeven maken.
zeldenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:53 schreef MaskOfSanity het volgende:
Het zou overigens veel storender zijn, wanneer je je ouders zou horen. Gelukkig zelden tot nooit mee hoeven maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |