abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81059010
Doe maar niet

[ Bericht 97% gewijzigd door IHVK op 05-05-2010 20:02:10 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:52:06 #62
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_81059079
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:42 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik hou het er maar even op dat je net zo'n domme doos bent als Emine Erdogan, die durft te beweren dat ze helemaal vrijwillig een hoofddoek is gaan dragen. Nadat haar broer had gedreigd haar in elkaar te zullen slaan tot ze zo'n ding opdeed.
Er zijn inderdaad vrouwen die een hoofddoek vrijwillig dragen net zoals er ook christelijke vrouwenzijn die non worden en zodanig gekleed gaan, joodse vrouwen een pruik dragen of hindoe-vrouwen met een stip op hun voorhoofd rondlopen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:53:37 #63
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81059129
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Knip
We waarderen de acceptatie van de bouw van Moskeeën, maar we zijn realistisch genoeg om in te schatten dat dit slechts met frisse tegenzin gebeurd. En we zijn dusdanig ingeburgerd en onderdeel van de samenleving dat "jullie" acceptatie helemaal niet meer relevant is, in ieder geval minder belangrijk. En als een vrouw een burqa wilt dragen heeft ze voornamelijk zichzelf er mee. En waar hebben we het over: 300 vrouwen in heel Nederland? We hebben meer last van wespen.

²

[ Bericht 18% gewijzigd door IHVK op 05-05-2010 20:04:15 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:54:53 #64
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_81059177
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

we pikken het dat kankermarokkaantjes ons beroven, mishandelen en weet ik veel wat nog meer. .
Het grootste probleem voor een succesvolle integratie.

Onverschilligheid van de natives.
  Eindredactie Games woensdag 5 mei 2010 @ 19:55:38 #65
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81059204
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:53 schreef BansheeBoy het volgende:
En waar hebben we het over: 300 vrouwen in heel Nederland? We hebben meer last van wespen.

²
Hoe komen ze aan dat getal? Statistisch wonen er meer dan 300 vrouwen in Bos en Lommer, de Baarsjes en Geuzenveld, maar als je ze nooit ziet, hoe tel je ze dan? Komt er dan zo'n ambtenaar naar binnen koekenloeren?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_81059303
Nee

[ Bericht 98% gewijzigd door IHVK op 05-05-2010 20:03:26 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81059769
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:42 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja hoor, vrouwen in boerka's zijn de meest vrijgevochten dametjes van de wereld. Echt waar. En moussie gooit er voor het gemak na die onzin nog een patente drogredenering achteraan.

Ben je nou echt zo dom of ben je gewoon net zo'n troll als bansheeboy?

Ik hou het er maar even op dat je net zo'n domme doos bent als Emine Erdogan, die durft te beweren dat ze helemaal vrijwillig een hoofddoek is gaan dragen. Nadat haar broer had gedreigd haar in elkaar te zullen slaan tot ze zo'n ding opdeed.
Het zijn volwassen vrouwen, niet waar? Ik ga ervan uit dat die zelf hun mondje wel kunnen roeren, zo niet dan leren ze het maar, dan emanciperen ze maar .. waar het mij om gaat is dat die dames hun eigen keuze moeten kunnen maken, en dat kunnen ze bij jou ook niet, al is het nog zo goed bedoeld.

Het nare is dat een instelling als de jouwe juist averechtse gevolgen heeft, sinds al dat gezeur over hoofddoekjes kiezen juist meer ipv minder jonge moslima's voor het dragen van dat doek, om een punt te maken ..
pleased to meet you
pi_81059800
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:55 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Hoe komen ze aan dat getal? Statistisch wonen er meer dan 300 vrouwen in Bos en Lommer, de Baarsjes en Geuzenveld, maar als je ze nooit ziet, hoe tel je ze dan? Komt er dan zo'n ambtenaar naar binnen koekenloeren?
Ooit gehoord van het bevolkingsregister?
pleased to meet you
pi_81059814
En dit bedoel ik nou. En troll laat je wel reageren en lekker trollen, maa ik mag mijn mening niet geven. Hoezo vrijheid?
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:16:28 #70
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81060051
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:10 schreef bijdehand het volgende:
En dit bedoel ik nou. En troll laat je wel reageren en lekker trollen, maa ik mag mijn mening niet geven. Hoezo vrijheid?
Overigens is dat juist het probleem met de Nederlandse volksaard, jullie pikken dat jullie worden beroofd e.d. Maar dat moet je juist niet doen. Zelfs in het dierenrijk wordt lafheid bestraft.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Eindredactie Games woensdag 5 mei 2010 @ 20:20:36 #71
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_81060237
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:09 schreef moussie het volgende:

[..]

Ooit gehoord van het bevolkingsregister?
en daar staat in wat ik draag?Verder dan me geloof ( als de ker/synagoge/moskee het al doorgeeft aan de gemeente) staat dat er dus niet bij
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:23:46 #72
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_81060377
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Overigens is dat juist het probleem met de Nederlandse volksaard, jullie pikken dat jullie worden beroofd e.d. Maar dat moet je juist niet doen. Zelfs in het dierenrijk wordt lafheid bestraft.

²
BSB,

omdat men vooralsnog geen eigen rechter speelt. Want dan is het slachtoffer dubbel gestraft.
En is het een vrijbrief om maar te beroven en niet weten wat mijn en dein is?
Dat zegt dat ook genoeg over de moraal van de mensen die jij zo "hoog" hebt zitten. men doet er weinig tegen, durven het niet (want dan is slachtoffer plots dader) dus dan mag je maar mensen beroven?

Over het "arbeids ethos" ga ik het al helemaal niet hebben
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_81061189
quote:

[..]

²
Als we iets doen zijn we racisten, zie Wilders.
pi_81061462
quote:

[..]

²
Tsja hier gaan we tenminste beschaafd om met elkaar integendeel van je geliefde sharia.
pi_81061544
quote:
Anti-Islam = Extreemrechts
En WTF is dit? Waarom wordt dit goedgekeurd?
pi_81061792
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En WTF is dit? Waarom wordt dit goedgekeurd?
Die ga ik persoonlijk achter neerleggen.

Even een korte samenvatting Die ga ik ook in het feedback zetten.

Kankerturken-kankermarokkanen Al bedoelen jullie daar miljoen keer het tuig van de straat mee? Kan gewoon een ban opleveren.
Ja, ook kankerjoden etc etc. Wanneer de anderen geband worden daarvoor, zal ik absoluut voor deze ook een ban aanvragen. Mensen als apen benoemen? idem! Wil je het toch doen? Weet je dat dit de gevolgen kunnen zijn. Uiteraard edit en note ik die. Voor de rest van de discussie gaan jullie maar naar de SC toe

Begin een beetje genoeg te kriijgen van al dat persoonlijke geneuzel. en ja, we zien getroll, we melden getroll, de rest is niet aan ons. Negeer het al moet jij je kussen kapot bijten.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 05-05-2010 21:11:51 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_81064190
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal. Het gaat over 'in gelijke gevallen, gelijk behandelen'.
Ze is hetzelfde behandeld als iemand die met een bivakmuts op de wachtkamer binnen wil treden. Die zou waarschijnlijk ook gevraagd zijn die muts af te doen, of anders niet binnen gelaten zijn.

Gelijke gevallen (volledig bedekt) gelijke behandeling (niet toegelaten)
Met dien verstande dat je niet mag discrimineren om geloofsovertuiging, geslacht, seksualiteit en huidskleur en daar zit het 'em in. Jouw stelling zou betekenen dat je iemand die zwart is of homo zou kunnen weigeren mits je maar alle zwarte mensen en homo's weigert. Zo werkt het niet.
pi_81064244
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Manlief. Obvious
Zou in sommige gevallen kunnen. Nou en? Er zijn er genoeg die ongetrouwd zijn en zo'n gewaad aan trekken of zelf tegen hun man en/of ouders in een gewaad aantrekken.
pi_81064670
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:50 schreef Fokski het volgende:

[..]

Met dien verstande dat je niet mag discrimineren om geloofsovertuiging, geslacht, seksualiteit en huidskleur en daar zit het 'em in. Jouw stelling zou betekenen dat je iemand die zwart is of homo zou kunnen weigeren mits je maar alle zwarte mensen en homo's weigert. Zo werkt het niet.
Nergens in de koran staat dat het gezicht bedekt moet zijn. dus die gaat niet op Is een cultuurverschijnsel dus. Gelijk aan welk stuk stof waar jij je gezicht dan ook gaat bedekken. Niet relevant voor de wet

er staat wel dat de man vanachter het gordijn uit respect met een vrouw van Mohammed moet spreken. Dat is toch echt iets anders. Neemt hij maar een gordijn mee en houdt die het voor zich om geen vrouwen te zien.

Die is dus niet eens bij de vrouw gelegd, maar bij de man.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_81066205
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:09 schreef moussie het volgende:

[..]

Het zijn volwassen vrouwen, niet waar? Ik ga ervan uit dat die zelf hun mondje wel kunnen roeren, zo niet dan leren ze het maar, dan emanciperen ze maar .. waar het mij om gaat is dat die dames hun eigen keuze moeten kunnen maken, en dat kunnen ze bij jou ook niet, al is het nog zo goed bedoeld.

Het nare is dat een instelling als de jouwe juist averechtse gevolgen heeft, sinds al dat gezeur over hoofddoekjes kiezen juist meer ipv minder jonge moslima's voor het dragen van dat doek, om een punt te maken ..
Jaaaaa hoor.. ze kunnen hun mondje zelf wel roeren. Jezus, op welke planeet leef jij ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')