Dat dus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vind mooie vrouwen altijd wel het aanzien waard. Met bril vaak nog meer.
Nope, gelukkig neit, maar als ik het goed herinner ovewoog een fokker in het hoe kom ik van a naar b topic om met die maatschappij te vliegen. Nu even geen tijd om dat op te zoeken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:42 schreef flipsen het volgende:
Leuk Vogue! Ga je je bril niet inlijsten en aan de muur hangen?
Niemand familie (als in ouders) die met Kras naar Zuid Afrika waren recent mag ik hopen?
[Upd] Tientallen NL'ers omgekomen bij vliegtuigcrash
Ik hoorde het ook vanochtend op de radio, maar had niet verwacht dat het merendeel nederlanders zouden zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:20 schreef Vogue het volgende:
Wat afschuwelijkIk had er vanochtend wel iets over gelezen maar niet echt bij stil gestaan. Verschrikkelijk zeg
Woon je tegenover mij ofzo? Daar wonen ook mensen die al 2 jaar lang plastic in de woon- en slaapkamer hebben hangen ipv gordijnenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:29 schreef k_man het volgende:
Zo'n vierdaags weekend is wel fijn. Kom je 'ns toe aan dingen die anders steeds maar blijven liggen. Ik ben eindelijk gordijnen uit wezen zoeken.
En ik woon er bijna twee jaar.
De kinderen en ik gaan morgen de stad uit. Het ministerie van onderwijs heeft vanmiddag verordonneerd dat alle scholen een week dicht gaan (of dicht blijven: de Thaise zomervakantie zou eigenlijk morgen voorbij zijn). Ze krijgen wel online lessen, maar die kunnen ze net zo goed aan zee doen als hier.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:17 schreef Vogue het volgende:
En Gao ik hoorde dat de situatie er in BKK er niet beter op wordt. Hou je het een beetje vol daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |