Dat, en N'Kufo, Perez en Boschker.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:15 schreef o.us het volgende:
FCT is niets meer zonder Ruiz, Douglas, Stoch en McClaren die allemaal weggaan. Hopen maar dat Ajax door de voorrondes komen.
Ik hoop niet dat ze in 2006 een kampioensnummer hebben opgenomenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:16 schreef tralalala het volgende:
Dat Jumpfilmpje is in 2006 opgenomen mag ik toch hopen.
Ik vraag me al jaren af waar ze de mensen voor die clips vandaan halen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:21 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
Jezus Christus, ik ken iemand uit dat filmpje. TS, waarom doe je mij dit aan? Geniet je er van mijn bubbel van perfectie te doorbreken en mij mijn ware omgeving te laten zien?
Erg knap dat jij al weet wie er weg gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:15 schreef o.us het volgende:
FCT is niets meer zonder Ruiz, Douglas, Stoch en McClaren die allemaal weggaan. Hopen maar dat Ajax door de voorrondes komen.
McClaren wordt deze week gepresenteerd bij Wolfsburg, Stoch werd gehuurd voor een seizoen en die is al derhalve weg.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Erg knap dat jij al weet wie er weg gaan.
Ik verbaasde me ook best over die stap. Wolfsburg speelt niet eens CL.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:28 schreef o.us het volgende:
[..]
McClaren wordt deze week gepresenteerd bij Wolfsburg, Stoch werd gehuurd voor een seizoen en die is al derhalve weg.
McClaren is wel verstandig, die weet dat ze bij voorbaat kansloos zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik verbaasde me ook best over die stap. Wolfsburg speelt niet eens Europees.
Maargoed McLaren voelt de leegloop ook aankomen en heeft geen trek in een Champions League blamage.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:29 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik verbaasde me ook best over die stap. Wolfsburg speelt niet eens Europees.
Slim, maar liet Ajax even kampioen worden. Ploegen zullen meer uitkijken als ze te horen krijgen dat ze tegen Ajax of PSV moeten dan dat ze tegen AZ of FC Twente moetenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maargoed McLaren voelt de leegloop ook aankomen en heeft geen trek in een Champions League blamage.
Denk je dat McLaren het Nederlands voetbal iets boeit?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Slim, maar liet Ajax even kampioen worden. Ploegen zullen meer uitkijken als ze te horen krijgen dat ze tegen Ajax of PSV moeten dan dat ze tegen AZ of FC Twente moeten.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:23 schreef o.us het volgende:
Maar goed, Ajax zal de voorrondes niet overleven als ze weer een nummer 3/4 van Engeland/Spanje/Italië aantreffen of een Portugese club
Ik wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Denk je dat McLaren het Nederlands voetbal iets boeit?
Wolfsburg is voor zover ik weet een gerucht. Al weet je in het voetbal tegenwoordig nooit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:28 schreef o.us het volgende:
[..]
McClaren wordt deze week gepresenteerd bij Wolfsburg, Stoch werd gehuurd voor een seizoen en die is al derhalve weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |