Het is patat...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zin in frieten
failquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:49 schreef justmattie het volgende:
lapo
Ik vind alles tussen de -10 en +18 goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik hou niet van 25 graden.![]()
Te warm.
Ik wil -10.
Ik wil 35 gradenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik hou niet van 25 graden.![]()
Te warm.
Ik wil -10.
Waar denk je dat die zogenaamde 'frieten' van gemaakt zijn?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in aardappelen
Doe ik.quote:
Aardappelen, maar het smaakt niet hetzelfdequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Waar denk je dat die zogenaamde 'frieten' van gemaakt zijn?
Op zich ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe ik.
Maar even serieus, tegen kou kan je je lekker warm aankleden. En dan voelt het zoooooo goed om knus bij een vuurtje te zitten met een warme kop chocomel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ijs en sneeuw =
Warmte =
De hele dag onder de douche willen staan omdat dat de enige plek is waar het koel is.
Gaan zweten als je 1 km loopt omdat het zo tyfusheet is.
WESPEN.!
Mensen die met z'n allen willen koken op het strand omdat dat hoort, en ze niks anders willen doen.
Geef mij maar -10![]()
truequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe ik.
Maar even serieus, tegen kou kan je je lekker warm aankleden. En dan voelt het zoooooo goed om knus bij een vuurtje te zitten met een warme kop chocomel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ijs en sneeuw =
Warmte =
De hele dag onder de douche willen staan omdat dat de enige plek is waar het koel is.
Gaan zweten als je 1 km loopt omdat het zo tyfusheet is.
WESPEN.!
Mensen die met z'n allen willen koken op het strand omdat dat hoort, en ze niks anders willen doen.
Geef mij maar -10![]()
Kan nu ook welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:58 schreef Giertje het volgende:
ik heb echt wel weer zin in de zomer lekker tot diep in de nacht buiten zitten in je t shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |