ik hou niet van het woord moffen Steerquote:
Gelet op zijn criteria (vrouw zijn en adem halen) is minimalistisch flirten ook de enige manier om het vol te houdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
D_H is zéér bedreven in minimalistisch flirten.
Echt hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Duidelijk SOL. Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik hou niet van het woord moffen SteerMijn oma is Duitse en heeft ook de meest vreselijke dingen meegemaakt, zo traumatisch dat ze er nu nog over droomt. Wat er in de oorlog is gebeurd is echt zo erg vreselijk, voor iedereen!
En dat achterlijke en vooral nutteloze woord 'moffen' gebruiken.....sorry hoor, zelfs golfer gebruikt dat niet en hij heeft een joodse achtergrond.
Ik ben ook elk jaar en soms wel vaker een paar minuten stil om aan de oorlog en zijn/haar slachtoffers te denken want ik word er ook vaak mee geconfronteerd door de verhalen van mijn grootouders
klinkt misschien stom maar wel goed om te zien dat mensen niet allemaal alleen wegrennen maar er ook mensen anderen bij de hand nemen om weg te lopen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
http://nos.nl/video/155148-bekijk-hoe-de-paniek-ontstond.html
Wow.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelet op zijn criteria (vrouw zijn en adem halen) is minimalistisch flirten ook de enige manier om het vol te houden
Zoals met wel meer dingen in het leven: whatever works, works.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelet op zijn criteria (vrouw zijn en adem halen) is minimalistisch flirten ook de enige manier om het vol te houden
ik?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Jah dat doe ik goed eejquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Duidelijk SOL. Bedankt voor de uitleg.Uitgebreid getypt op een telefoonkeyboardje nog wel.
Gut ja, als ik daar met mijn moeder stond was die ook de eerste die ik mee zou sleuren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klinkt misschien stom maar wel goed om te zien dat mensen niet allemaal alleen wegrennen maar er ook mensen anderen bij de hand nemen om weg te lopen...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
zusje op msn: jah wat voor kleur heeft vruchtwater?![]()
volgens mij ga ik snel weer tante zijn
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
Lang leve het leven en de vrijheid.
Ik neem een slok en zeg: Lechaim.
Haarlemquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Echt he![]()
Oh en P, ik vind het superlief aangeboden, maar een beetje teveel gedoe om in Haarlem te komen. Ik moet morgenochtend nog naar mn broer, dus misschien kijk ik die wel even lief aanDan krijg ik vast wel mn treinkaartje van hem
van een druif?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
zusje op msn: jah wat voor kleur heeft vruchtwater?![]()
volgens mij ga ik snel weer tante zijn
Hihi zie je ik dacht al dat we het over 2 verschillende dingen haddenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HaarlemIk had het over Delft en Den Haag
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah, okquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Hihi zie je ik dacht al dat we het over 2 verschillende dingen haddenMaar ik wil dus superdupergraag naar Haarlem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |