abonnement Unibet Coolblue
pi_264335
Ik keek net op de officiele Bus-pagina en als de stand blijft zoals die daar wordt aangegeven (Ant/Es 24%, Eric 20%, Iwan 18% en Tessa 13%), zitten Iwan en Tessa maandag samen op de bank ! Daar gaat hun 'Four 4 ever' Maar ja, SBS/JdM kennende zal het ongetwijfeld wel weer niet zo mogen zijn .

Mocht het wel gebeuren, dan denk ik dat Iwan er uit moet, want waarschijnlijk krijgt ie alleen steun van Eric.
Hoe denken jullie erover ?

(And) I know life is getting shorter. I can't bring myself to set the scene.
Even when it's approaching torture, I've got my routine.
  vrijdag 19 mei 2000 @ 15:14:00 #2
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_264336
laten we hopen dat Iwan en dat zwijn op de bank komen.. dan vliegt die zeug er tenminste uit..

Eric en Es stemmen tes weg.. anto iwan..

pi_264337
Afgelopen maandag stond Iwan op internet ook lager dan Erik maar stond na bijtelling van de telefoon stemmen weer boven Erik.

Erik en Tessa op de bank, Erik eruit.

Als het niet zo is en Iwan en Tessa zitten op de bank dan gaat Iwan want die krijgt alleen de stem van Esmeralda.

pi_264338
Maar alles hangt of staat natuurlijk bij de manipulatie.

Het probleem voor Erik is denk ik ook dat Iwan fans over het algemeen iets capitaalkrachtiger zullen zijn t.a.v van de tel. kosten die ze moeten maken (meisjes en moeders met eigen mobieltje).

Maar van mij mag die Frogercloon er wel uit ik zal hem niet echt missen.

  vrijdag 19 mei 2000 @ 16:16:00 #5
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_264339
Van mij mogen ze er allemaal uitvliegen, al heb ik in het bijzonder aan Tessa een hekel. Jammer dat SBS haar telkens de hand boven het hoofd houdt. Dat zal deze keer waarschijnlijkl niet anders zijn.
Voetbal is oorlog


pi_264340
Tessa zal toch in ieder geval op de bank zitten, lijkt mij.
Als dit niet zo is dan wordt de manipulatie toch *te* duidelijk.
(And) I know life is getting shorter. I can't bring myself to set the scene.
Even when it's approaching torture, I've got my routine.
pi_264341
Teef Tess geniet bescherming van de Overkoepelende Omroep Maffia, de OOM, haar suikeroompje zeg maar. Van den Ende is bedreigd dat hij op straffe des autoboms dat creatuur op de Bus moet laten. Op haar voorspraak is nu ook Eric aan de heffe toegevoegd.
Vrees niet, Robowan is veilig. Zijn achterban die via hem de laatste chips test kan zich natuurlijk niet permitteren dat hun project in deze fase in het honderd loopt.
Apeldoorn en omstreken (waaronder zekere bewoners van het Loo) zullen de telefoonlijnen vlak voor de stemming rood gloeiend doen staan. Eric en Tes, de beide zwijnen van het gezelschap zullen het beklaagdenbankje delen.
Ik ben nooit een fan geweest van Robowan, maar in vergelijking met het platte plebs dat nu nog de bus bevolkt is hij King Charming, en bovendien hou ik niet van onrecht, dus dat walgelijke valse wicht (ik blijf niet herhalen hoe buitengewoon onappetijtelijk en achterbaks etc......), dat al sedert Jop en Aziz had moeten verdwijnen, moet echt geelimineerd worden. Je schaamt je toch dood dat die zeug gezien kan worden als een exponent van het nederlandse volk.
Tessa eruit, niet goedschiks dan kwaadschiks.
Gelukkig hoeven we van haar geen CD'tje tegemoet te zien. Onze oren tuiten nog van de karaoke op 4 mei jl.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264342
Kunnen ze voor 1x niet een uitzondering maken en ze er alle twee uitsmijten? Het programma hangt toch samen van uitzonderingen dus doe me een lol en gooi ze er alle twee uit.
pi_264343
four 4 ever? dat waren toch Jop An, Tes en Iwan. gewoon indertijd een geintje maar nu word hier dus ook al op fok een halszaak van gemaakt.dus die opmerking dat ze dan niet hun 4 4 ever kunnen houden slaat nergens op.
  zaterdag 20 mei 2000 @ 01:00:00 #10
2180 Avia
FOK-Member
pi_264344
My opinion:

Tessa en Iwan op de bank.

Es kiest Iwan, want met Tessa was het niet echt een geweldig kontakt.
Eric kiest Iwan, omdat hij niet als enige man over wil blijven volgens mij
Ant kiest Tessa, vriendjespolitiek natuurlijk.

Tessa eruit, hoera!!

Maar als Eric en Tessa op de bank zitten weet ik het nog niet.
Even brainen...

Essie kiest Eric?
Iwan kiest Eric?
Ant kiest Tessa!!

Nogmaals Tessa die eruit gaat. Joepie!!

( Het zou wel heel gek lopen als het scenario nog een andere versie heeft)

Waar ik bang voor ben is dat de oude garde toch voor Tessa kiest, omdat zij er nu eenmaal vanaf het begin er in zit, dus langer dan Eric, en dat is natuuuuuuurlijk weer een geweldig argument ( braak!!)
Wat denken jullie??

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zaterdag 20 mei 2000 @ 01:04:00 #11
3847 SanneŽ
streamteam
pi_264345
Laat nou a.j.b. teefje Tessa erin blijven!
Denk toch ook een beetje aan ons... me moeten toch wat te klagen hebben?
  zaterdag 20 mei 2000 @ 01:11:00 #12
2180 Avia
FOK-Member
pi_264346
Klagen kunnen we dan nog genoeg met die Furby en die Ericandel...toch??
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  zondag 21 mei 2000 @ 21:52:00 #13
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264347
Tja, morgen is het dan weer zover. Dan zal er weer iemand uitmoeten.

Waarschijnlijk weet SBS allang wie er dit keer op de bank zitten.
Hoezo zullen sommigen zich afvragen.

Dit las ik op de site van SBS:

quote:

Wat staat er in de sterren?
datum: Zondag 21 mei 19:30
bron: Internetredactie
Horoscopen van Tessa en Eric
Morgen staat de passagiers opnieuw een spannende stemronde te wachten. Natuurlijk zouden we allemaal graag een blik in de toekomst werpen, maar helaas. Daarom hebben wij advies ingewonnen bij Henneke Wesdorp. Zij schrijft dagelijks de horoscopen voor de Love Playground op www.sbsnet.nl. Voor onze site heeft ze voor nu de horoscopen van Tessa en Eric van 21 en 22 mei getrokken. Lees dus snel wat er voor hen in de sterren staat geschreven.


Horoscoop voor Tessa op zondag 21 en maandag 22 mei.
Een dag voor de spannende stemronde staat Tessa met een rotgevoel op. Ze zit niet lekker in haar vel en voelt zich onzeker naar de rest van de groep. Ze gaat er bij voorbaat al van uit dat de anderen haar uit de BUS zullen stemmen. De opmerkingen die de andere maken lijken aan één stuk door haar vermoedens te bevestigen. Ze moet zich echt door de dag heen worstelen. Ze loopt zichtbaar met al die frustratie in haar hoofd.
In de loop van de avond en ook de volgende dag krijgt ze meer zelfvertrouwen Ze is nu niet meer zenuwachtig voor de uitslag. Ze is heel open. Gevraagd en ongevraagd gooit ze haar mening in de groep. Misschien lijkt het alsof ze daardoor discussies opzoekt maar dat is zeker niet haar bedoeling. Ze wil graag eerlijk uitkomen voor haar gedachten.
Misschien dat ze zich maandagochtend nog even wil terug trekken om alleen te zijn met haar eigen gedachten maar verder treedt ze gewoon en opgewekt naar buiten. Ze is geestelijk in evenwicht en maakt zelfs al plannen wie ze allemaal meteen wil zien āls ze uit de BUS moet. In de loop van de middag wordt ze iets onrustiger. Ze gelooft het nu allemaal wel. Het maakt haar niet uit of ze de bus uit moet of niet. Als er maar wat gebeurt want dat saaie afwachten is maar niets.


Horoscoop voor Eric op zondag 21 en maandag 22 mei.
Eric zoekt zondag wel een beetje een conflict. Hij probeert een discussie uit te lokken. Dat is zijn wijze om de spanning te hanteren. Hij bemoeit zich zelfs met zaken die hem helemaal niet aangaan. Eigenlijk moet hij zichzelf niet zo serieus nemen en diep van binnen weet hij dat ook wel. Toch is lichtgeraakt en snel boos. Hij weet ook niet zo goed wanneer hij nou wel of wanneer hij nou niet zijn plek in de BUS moet verdedigen.
Daarnaast voelt Eric zich onweerstaanbaar aangetrokken tot iemand. Dat kan iemand uit de BUS zijn. Maar het kan ook zo zijn, dat hij verlangt naar iemand buiten de BUS. Maandag brengt hij die liefde tot uiting.
In ieder geval is hij maandag de hele dag in harmonie met zich zelf. Hij voelt zich weer helemaal fit en zou bergen werk kunnen verzetten. Ware het niet dat een algehele luiheid hem ook overmand. Het liefst hangt hij etend en drinkend onderuit en voelt hij zich als een vis in het water in de groep. En hij geniet van het samenzijn. Zo lang als het duurt…..


waarom zou SBS alleen maar de horoscoop van Tessa en Eric op de site zetten??

never play games........
pi_264348
Alleen de horoscopen van Tessa en Eric?????????...mijn god...dit is toch meer dan schandalig!!!!!!!!

Maar och,...wat kon je anders verwachten...

DUS!

Dag Eric...(terwijl ik er toch nagenoeg 100% zeker van ben dat Iwan en Tessa op de bank zouden moeten zitten).

Resteert die laatste uitzending waarin normaal gesproken Tessa en Iwan dus geen kans maken.....hahahaha...Ik lach me nu al rot om de percentages voor die uitzending....(alhoewel, eigenlijk is het allemaal diep, diep treurig...).

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 22 mei 2000 @ 02:46:00 #15
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264349
We zullen het vanavond wel zien!

never play games........
  maandag 22 mei 2000 @ 02:48:00 #16
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264350
Ik ben in ieder geval heel benieuwd wie de Bus uit moet.

* femfatale heeft zo haar voorkeuren.

never play games........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')