ik denk ook dat MB het gewoon erg vervelend vind (de stresskipquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt een heel stomme vraag waarschijnlijk hoor, maar is het niet een soort wild spelen dat ze doen om de rangorde even goed duidelijk te maken aan elkaar? Dat jullie het vervelender vinden dan zij zelf?
Of merk je echt dat ze er overstuur van worden?
Film het es en speel het dan keihard in huis af....mss verbroedert het zequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:01 schreef MissBliss het volgende:
Het is geen spelletje, het klinkt echt alsof ze elkaar afmaken soms
Ongelofelijk wat een herrie en drama katten soms kunnen maken joh
Of ze denken "wie zijn die idioten? Zoiets zouden wij noooooit doen"quote:
En dan allebei heel schijnheilig lieftallig gaan zitten wezenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of ze denken "wie zijn die idioten? Zoiets zouden wij noooooit doen"
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je het zoveel mogelijk laat gaan, zo lang ze elkaar niet echt verwonden dan. Maar dat is best moeilijk als je er tussen in zit, dus soms probeer ik ze wel af te leidenquote:Op woensdag 5 mei 2010 @ 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan allebei heel schijnheilig lieftallig gaan zitten wezen
Ik weet bv ook niet of het handig en raadzaam is om te gaan scheidsrechteren tussen katten? Bv met een plantenspuit ze uit elkaar jagen als ze elkaar in de haren vliegen. Of dat je het ze maar gewoon onderling moet laten uitzoeken zolang er geen lichaamsdelen in het rond vliegen.
Negatieve aandacht is ook aandacht, dus zolang ze elkaar niet echt verwonden of 1 van de 2 overduidelijk bang is kun je ze het beste hun gang laten gaan...schijntquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan allebei heel schijnheilig lieftallig gaan zitten wezen
Ik weet bv ook niet of het handig en raadzaam is om te gaan scheidsrechteren tussen katten? Bv met een plantenspuit ze uit elkaar jagen als ze elkaar in de haren vliegen. Of dat je het ze maar gewoon onderling moet laten uitzoeken zolang er geen lichaamsdelen in het rond vliegen.
Ja, Spider is wel overduidelijk bang. En Kitty, ik weet het niet, bang of héél boosquote:Op woensdag 5 mei 2010 @ 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht, dus zolang ze elkaar niet echt verwonden of 1 van de 2 overduidelijk bang is kun je ze het beste hun gang laten gaan...schijnt
emmer water danquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je het zoveel mogelijk laat gaan, zo lang ze elkaar niet echt verwonden dan. Maar dat is best moeilijk als je er tussen in zit, dus soms probeer ik ze wel af te leidenIk heb jammer genoeg geen plantenspuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, hier gaat het gelijk heel lang door en zitten ze met dikke staarten te zwiepen enzo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 @ 14:32 schreef Cat22 het volgende:
Verschil met jullie huishouden is wel dat beide katten er geen last van hebben. Satsu begint te klieren, wordt uitgescholden en afgestraft door Yoko en beiden gaan gewoon weer hun gangetje.
Hopelijk leren Spider en Kitty elkaar snel beter waarderen.
Ik vond hem zo vanzelfsprekend.quote:
Zo heb ik op de slaapkamer twee stoffen popjes liggen en die smijt ik als ze beginnen midden tussen de twee onruststokers in. Dan zien ze niet waar dat vandaan komt. Alleen is Poeska totaal onverschrokken. Doet haar niets. Maar vaak is de aandacht dan al even afgeleid en geef je de ander de kans om zich in kattentaal terug te trekken en dat helpt dan al.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:33 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, wat ik wel doe als het heel hevig klinkt: heel hard in mijn handen klappen. Dan zien ze niet waar dat geluid vandaan komt en van schrik houden ze op waar ze mee bezig zijn.
Haha! Als ze alleen is is ze heel lief en mega-aanhankelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 15:00 schreef Dizer het volgende:
Spider.
Kitty heb ik nog niet gezien en weet niet of ik haar zo lief vind.
Gisteren heb ik ook een zacht speeltje naar ze toe gegooid, maar dat hielp niks.quote:Op woensdag 5 mei 2010 @ 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo heb ik op de slaapkamer twee stoffen popjes liggen en die smijt ik als ze beginnen midden tussen de twee onruststokers in. Dan zien ze niet waar dat vandaan komt. Alleen is Poeska totaal onverschrokken. Doet haar niets. Maar vaak is de aandacht dan al even afgeleid en geef je de ander de kans om zich in kattentaal terug te trekken en dat helpt dan al.
Bij Poeska helpt alleen de plantenspuit. Die dingen kosten geen drol bij zo'n euroland oid.
En anders kun altijd nog een plantenspuit naar ze toe gooien zoals Nokwanda doetquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gisteren heb ik ook een zacht speeltje naar ze toe gegooid, maar dat hielp niks.
Handen klappen deed wel wat
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:07 schreef Jegorex het volgende:
[..]
En anders kun altijd nog een plantenspuit naar ze toe gooien zoals Nokwanda doet
Geer reageert daar ondertussen niet meer op. Ze is er drie keer van geschrokken en kijkt nu slechts nog om met zo'n blik van 'ff dimmen'quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond hem zo vanzelfsprekend.En makkelijk, die heb je immers altijd bij je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |