abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 mei 2000 @ 14:31:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264284
n.a.v de ontwikkelingen in
i/s/Forum12/HTML/001217.html

wil ik in deze topic, de registraties gaan bijhouden.(ik hoop daarbij stiekum op Hunter's steun, aangezien hij altijd zeer zorgvuldig is in het verzamelen van gegevens en het bijhouden van topic's als "krantenartikelen en Quote's)

Borgia= moeder van Tante Bep
Quenda heeft inmiddels al 2 broers,Moor en Bogus hebben zichzelf, uit eigen beweging én vrijwillig, opgegeven als virtuele broers (geheel op eigen risico)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 19 Mei 2000).]

pi_264285
* Moor vraagt wanneer de grote familie-reunie in Amsterdam plaatsvindt ?.
pi_264286
Mag ik het buurjongetje zijn, dat graag veel over de vloer komt en soms een tijd in het niks lijkt te zijn opgelost ?
The trick is to keep breathing
  vrijdag 19 mei 2000 @ 14:41:00 #4
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_264287
quote:
op 05-19-2000 om 02:33 PM schreef Moor het volgende:
* bogus vraagt wanneer de grote familie-reunie in Amsterdam plaatsvindt ?.

Moor, familie gaat boven alles hoor, maar Amsterdam. Hebben we daartoe al unaniem besloten dan??

Ach ja, "he ain't heavy, he's my brother"

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  vrijdag 19 mei 2000 @ 14:42:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264288
quote:
Bogus schreefSWEET
Heb de burgerlijke stand even gebeld, bovenstaande personen zijn nu een grote familie. Heb ook al vast even geregeld dat *wij allen* in ieder geval van september tot en met december een huisje hebben (staat ergens in Almere, goed beveiligd geloof ik ). Heeft iemand nu al zin om onze spannende gebeurtenissen te verslaan, dan even melden bij ondergetekende!

Bogus.

Moor, je zult dus nog even geduld moeten hebben want het is niet de bedoeling dat de mensen elkaar al voor de startdatum zullen ontmoeten!!

eerlijk duurt het langst dus ook niet stiekum bellen met elkaar, het moet wél virtueel blijven tot September, anders krijgen we hetzelfde als bij de mislukt projecten als BB en DeBus.

vrijdag 19 mei 2000 @ 14:45:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264289
quote:
op 05-19-2000 om 02:39 PM schreef Arjuno het volgende:
Mag ik het buurjongetje zijn, dat graag veel over de vloer komt en soms een tijd in het niks lijkt te zijn opgelost ?

* Quenda® weet van buurjongetjes dat ze vaak vieze handjes hebben en vraagt alvast of er iemand is die een wasbakje bij de deur kan plaatsen.

welkom Arjuno.

pi_264290
* Arjuno verheugt zich op de CD's van Moor want is dol op Simone ter Holt. En hij gaat dan ook met zijn gewassen handjes het dromen-boek van O. verslinden.
The trick is to keep breathing
pi_264291
quote:
op 05-19-2000 om 02:41 PM schreef bogus het volgende:

Moor, familie gaat boven alles hoor, maar Amsterdam. Hebben we daartoe al unaniem besloten dan??

Ach ja, "he ain't heavy, he's my brother"

bogus.

Ach ja, Bo, Moor was IRL er al één van 8, dus dan leer je wel zo'n schreeuwbekkie te krijgen, je valt anders niet op in 't gewoel, weet je

Maar goed, ik zie dat we nog lang 'in the virtual closet' moeten blijven, anders wordt zus Quenda boos en klept het misschien door aan Oma Borgia ... en je weet wat dàt kan betekenen !

quote:
op 05-19-2000 om 03:06 PM schreef Arjuno het volgende:
Arjuno verheugt zich op de CD's van Moor want is dol op Simone ter Holt. En hij gaat dan ook met zijn gewassen handjes het dromen-boek van O. verslinden

Arjie, buurjong, de CD van Simeon ten Holt heb ik nog niet, dit was registratie uit een VPRO-nachtuitzending. Maar het FOK!-jukebox interactieve element leek me wel leuk. Dus draag bij, zou ik zeggen

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 19 Mei 2000).]

vrijdag 19 mei 2000 @ 17:21:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264292
Gaat toch niet zo snel overdag met de spontane aanmeldingen

Psst Webjunk,wil je met mij spelen? ik heb net een nieuwe Esmerlaldabarbie gekregen maar ik kan het doosje naalden niet vinden...

vrijdag 19 mei 2000 @ 17:23:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264293
om mezelf te promoten, ik ben héél vredelievend
  vrijdag 19 mei 2000 @ 17:58:00 #11
2705 cynix
is verdwaald
pi_264294
Quenda, als WebJunk nou es je zus wil worden, dan kan ik maar beter niet meer je broer worden. Ik zou nog eens beschuldigd kunnen worden van virtuele platonische incest.
Doe mij dan maar als heeeel verre achterneef, zooo ver weg dat het niet meer verboden is nog eens een pleziertje op het niet-vegetarische vlak met elkaar te hebben...
Kan dat geregeld worden? Verre nicht Quenda?
  vrijdag 19 mei 2000 @ 18:00:00 #12
3847 Sanne®
streamteam
pi_264295
* Sanne® wil Quenda idd graag als zusje, maar weet niet of ze Cynix als broertje wil....

Tantes, moeders, neefjes broertjes alles is welkom!!!

(ik heb bijna geen familie meer)

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne® (Datum 19 Mei 2000).]

pi_264296
He Quenda, ik heb me even nagekeken, opgeschoond en gedefragmenteerd en ik blijk nu nog ruimte over te hebben in mijn 'Lieve Tante'-bestand.
Wil jij mijn nichtje zijn?

Moor is mijn pappa. Tom Bombadil mijn broer, en Meister is de Almachtige allesoverziende Godfather van het geheel.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264297
Eindelijk familie!
Oh, ik ben toch zooooooooooooo gelukkig

Wie nog niet geadopteerd is kan bij Oma Borgia terecht, wegens haar hebben van een Groot Hart en Universele Liefde.

(Inmiddels is een 100 Gyg harddisk bijgeplaatst, er is weer ruimte.)
------------------
Don't go for a Zero
when you can have a Hero

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 19 Mei 2000).]

pi_264298

Is er nog plaats voor een OOOOOPAAAAAAA?

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 19 Mei 2000).]

vrijdag 19 mei 2000 @ 18:22:00 #16
2705 cynix
is verdwaald
pi_264299
* cynix wil wel een familie-reunie in het vakantiehuisje in Almere, maar alleen als Essie niet in de buurt is. Daar knapt elke familieband op af! De muren van het vakantiehuisje zijn volgens mij niet giecheldicht.

pi_264300
quote:
op 05-19-2000 om 06:15 PM schreef fondaco het volgende:
Is er nog plaars voor een OOOOOPAAAAAAA?

Jullie zien het, Fondaco en Borgje zijn in den geriatrische echt verbonden.
Laat de kinderkes tot ons komen!

vrijdag 19 mei 2000 @ 18:57:00 #18
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_264301
quote:
op 05-19-2000 om 06:00 PM schreef Borgia het volgende:

Moor is mijn pappa. Tom Bombadil mijn broer, en Meister is de Almachtige allesoverziende Godfather van het geheel.

*Kuch* *verslik*...Eh, is de eenzame alcoholische zwerver die af en toe naar binnen glipt om de hond zijn voederbak leeg te eten ook goed?

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 19 Mei 2000).]

pi_264302
quote:
op 05-19-2000 om 06:57 PM schreef Meister het volgende:
*Kuch* *verslik*...Eh, is de eenzame alcoholische zwerver die af en toe naar binnen glipt om de hond zijn voederbak leeg te eten ook goed?

Zowel in het Hinduisme als in de Griekse Mythologie plegen de goden tot ons te komen in de meest nederige vermommingen. Zo pleegt Krshna zich te vertonen als schildpad, terwijl Zeus zich bij Philemon en Baucis als eenzame hongerige bedelaar voordeed.
Heb je je toch verluld, he Meister?

vrijdag 19 mei 2000 @ 19:27:00 #20
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_264303
ik bied me aan als achternichtje.
hoef ik tenminste niet in hetzelfde huis te wonen, en kan ik (zonder dat dat al te veel opvalt...) alleen bij LEUKE gelegenheden op komen draven.
eehm, kan iemand als ik langskom wel die hond (en de zwerver) even in bedwang houden?
ben een beetje bangig.....
pi_264304
Allememachies (vrij naar Bassie) zet ik vanmorgen in alle onschuld een adoptieoproep
blijk ik vanavond al van een hele familie voorzien, paar dingen moeten we nog wel
even bespreken voor registratie, Moor bood zich als eerste aan als virtuele zoon,
maar is nu ook Borgia's papa lees ik dus is dan tevens mijn opa, ik weet ook niet
hoe dat zich nu verder virtueel zal ontwikkelen. Enfin we komen er vast wel uit samen.

Mag ik dan alleen nog even weten wie die vent is die elke zondag het vlees snijdt?

vrijdag 19 mei 2000 @ 19:46:00 #22
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264305
* femfatale voelt zich nu wel heeeel erg eenzaam en vraagt zich af of zij ook in deze familie kan worden opgenomen.

never play games........
pi_264306
Femfatale, het lijkt me geweldig om een fatale vrouw als dochter te adopteren, dus kom
bij de club, Borgia is je Cyberoma, Moor je Webbroer en je Cyberovergrootvader want
tevens de vader van Borgia.

Afijn wat dondert het allemaal, we zijn gewoon een happy family!

Webmoeke Borgia mogen we zondagmiddag met z'n allen naar de Kasteeltuinen in Arcen?

pi_264307
Pappa-Moor en Broer-Moor gaan meteen spontaan met hun nieuwe zusje Femfatale touwtje springen:

* Moor dacht altijd al dat hij een 'multiple' was.....

vrijdag 19 mei 2000 @ 20:05:00 #25
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264308
Ik ben harstikke blij dat ik ben opgenomen in deze Cyberfamilie

* femfatale heeft meteen alle nepfurby's en commondo poppen aan de kant gegooid.

* femfatale kan die poppen nu mooi gebruiken om spijkers in de muur te slaan.

touwtje springen met Moor is toch veel leuker!!

never play games........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')