abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81049448
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef Igen het volgende:

[..]

Dan voor de compleetheid ook nog de andere:
Hm... AH is ooit begonnen met grappige supermarktreclames (iig met vaste 'hoofdrolspelers') en nu denken alle supermarkten dat ze dat ook kunnen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:59:52 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81050392
Dat het goedkoop er laten uitzien niet echt werkt weten we al uit de tijd van het MIRO huismerk, ja mensen, wie kent de miro nog? De hypermarkt van het ahold concern.
De basis producten van de klassieke supers zijn er om de concurrentie aan te gaan met de Aldi's en Lidl's van deze wereld. Maar dan wil je natuurlijk niet concurreren met je eigen huismerk producten en je A merken. Daarom faalt het ook.
En kom niet aan dat het allemaal troep is bij de Aldi/Lidl ik ken een chocoladefabrikant die allerlei chocolade producten maakt voor supermarkten. Hij verkoopt producten aan de Aldi, maar ook aan de andere Duitse supermarkten en in een hele mooie verpakking levert hij ook aan Harrods in Londen.
En heb niet de illusie dat ie andere marsepein of noten inkoopt voor de Harrods productie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:28:19 #28
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_81051234
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
En kom niet aan dat het allemaal troep is bij de Aldi/Lidl ik ken een chocoladefabrikant die allerlei chocolade producten maakt voor supermarkten. Hij verkoopt producten aan de Aldi, maar ook aan de andere Duitse supermarkten en in een hele mooie verpakking levert hij ook aan Harrods in Londen.
En heb niet de illusie dat ie andere marsepein of noten inkoopt voor de Harrods productie.
Maar het smaakt wel anders.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:29:56 #29
45206 Pietverdriet
pi_81051277
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Maar het smaakt wel anders.
Ja, pepsi en coke smaken ook anders.
pi_81052407
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit is kul. Heb ooit in een koekjesfabriek gewerkt, en als we van goede, dure koeken naar Aldikoeken gingen, dan lag de productie een uur stil omdat er veel minderwaardige producten gehaald moesten worden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81052533
de kroketten van de aldi zijn anders goed te pruimen en de verpakking ziet er nog goed uit ook nog
pi_81052557
Typisch iets wat verzonnen wordt door vrouwen met een pittig kort kapsel.
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:29:51 #33
45206 Pietverdriet
pi_81052834
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit is kul. Heb ooit in een koekjesfabriek gewerkt, en als we van goede, dure koeken naar Aldikoeken gingen, dan lag de productie een uur stil omdat er veel minderwaardige producten gehaald moesten worden.
Tja ook ik ken koekjesfabrieken, daar kwamen de koekjes terug die over datum waren en die werden voorzien van een nieuwe verpakking met een nieuwe datum en weer uitgeleverd. Dat waren schreeuwend dure biologische koeken met eco merk. Ze maakten in die bakkerij trouwens ook gewoon gebruik van allerlei middelen zoals broodverbeteraars enzo. Niets ambachtelijks aan. Maar dit was net als jouw koekjes fabriek in Nederland. De chocoladefabriek waar ik het over heb zit in Duitsland, die hebben door dat een uur niet produceren duurder is dan wat je bespaart met goedkope ingredienten.
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:30:42 #34
45206 Pietverdriet
pi_81052863
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:17 schreef Jaheur het volgende:
de kroketten van de aldi zijn anders goed te pruimen en de verpakking ziet er nog goed uit ook nog
Volgens mensen die het kunnen weten komen die bij kwekkeboom vandaan
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:31:30 #35
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_81052880
Wat een paupermerk is dat. Lijkt verdomme wel euroshopper.

TS overweegt C1000 basis en is dus arme pauper
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_81053217
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja ook ik ken koekjesfabrieken, daar kwamen de koekjes terug die over datum waren en die werden voorzien van een nieuwe verpakking met een nieuwe datum en weer uitgeleverd. Dat waren schreeuwend dure biologische koeken met eco merk. Ze maakten in die bakkerij trouwens ook gewoon gebruik van allerlei middelen zoals broodverbeteraars enzo. Niets ambachtelijks aan. Maar dit was net als jouw koekjes fabriek in Nederland. De chocoladefabriek waar ik het over heb zit in Duitsland, die hebben door dat een uur niet produceren duurder is dan wat je bespaart met goedkope ingredienten.
Jij bent er zo eentje die de goedkoopste kokoskoeken eet en zegt geen verschil te proeven met de duurdere. Of die beweert dat een VW hetzelfde rijdt als een Porsche omdat ze in dezelfde fabriek gemaakt worden.
  woensdag 5 mei 2010 @ 16:51:28 #37
45206 Pietverdriet
pi_81053544
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij bent er zo eentje die de goedkoopste kokoskoeken eet en zegt geen verschil te proeven met de duurdere. Of die beweert dat een VW hetzelfde rijdt als een Porsche omdat ze in dezelfde fabriek gemaakt worden.
Nope.
Maar leef lekker door met de illusie dat een merk beter is omdat het een merk is.
pi_81053746
Basis kak. Niet poepen, wel tarrels.
Beijos!
pi_81054162
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nope.
Maar leef lekker door met de illusie dat een merk beter is omdat het een merk is.
Nee, dat geloof ik niet. Maar ik geloof wel dat het prijsverschil komt door de kwaliteit. Waarom koopt heel NL dan niet bij de Aldi als alles hetzelfde smaakt?
pi_81054229
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik niet. Maar ik geloof wel dat het prijsverschil komt door de kwaliteit. Waarom koopt heel NL dan niet bij de Aldi als alles hetzelfde smaakt?
Vanwege het feit dat er nog zoiets bestaat als sociaal aanzien.
Geen referral hier.
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:15:31 #41
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_81054250
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef 9611Niels het volgende:
De basislijn is de lijn die de zee scheidt van het land en de binnenwateren.

Er zijn twee soorten basislijnen:

* de normale basislijn: de lijn tussen de zee en de kust bij eb, zoals deze erkend is door de betreffende kuststaat;
* de rechte basislijn: de lijn tussen de zee enerzijds en de kust en binnenwateren anderzijds bij eb, waarbij diepe uithollingen en insnedingen van de kust geen invloed hebben op het verloop van de lijn.

De rechte basislijn wordt gebruikt in het internationaal recht. Dit betekent dat al het water aan de landzijde van de basislijn als binnenwater wordt gezien. Hieronder vallen niet alleen de rivieren, kanalen en meren die voor binnenvaartschepen bevaarbaar zijn, maar ook alle maritieme wateren achter de basislijn: baaien, mondingen van rivieren en zeehavens.

De basislijn bij baaien loopt volgens een rechte lijn tussen de natuurlijke toegangspunten bij laag water, mits de afstand tussen deze punten niet groter is dan 24 zeemijl. Al het water aan de landzijde van de basislijn behoort tot de binnenwateren. Bij rivieren is de basislijn een rechte lijn tussen twee oeverpunten bij eb. Zeehavens vallen ook onder de binnenwateren, waarbij geldt dat alle permanente en geïntegreerde havenwerken (ook die in zee uitsteken) tot de kust behoren.

De Waddenzee en de Zeeuwse wateren liggen binnen de Nederlandse basislijn en zijn dus Nederlandse binnenwateren.

[ afbeelding ]
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:19:29 #42
45206 Pietverdriet
pi_81054347
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik niet. Maar ik geloof wel dat het prijsverschil komt door de kwaliteit.
Ik niet, ik denk dat het veel complexer is.
De spaghetti van honig is bagger en smaakt naar karton, de 29 cents van de aldi is prima.
De noordzeegarnalen van de Aldi, AH, C1000 etc komen allemaal uit de noordzee, en allemaal uit dezelfde fabriek. Daar is geen kwaliteitsverschil in.
quote:
Waarom koopt heel NL dan niet bij de Aldi als alles hetzelfde smaakt?
Zeg ik dat?
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:08:26 #43
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_81055646
Aldi en Lidl zijn vaak gewoon goede producten. Alleen wat onbekender qua merk. Moet je maar eens i d egaten houden; heel veel van die Aldi/Lidl producten worden goed getest.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_81056465
wie wil nu als klant met die rare figuren uit de C1000 reclame geassocieerd worden, dat snap ik niet
en ik vind de verpakking ook heel erg basic en niet van deze tijd uitzien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')