Ik wil er 100 voor.quote:
Goedenavond, Peter R de Vriesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:21 schreef gonzo1979 het volgende:
[V&A Feedback & Policy] Zonder admiraal_anaal :'(
# Wat is niet toegestaan
# Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
Het staat toch in de FAQ, hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:41 schreef MisterMister93 het volgende:
Zou een MOD mij willen bevestigen of dit goed of fout is? ( Omgebouwde psp op FOK zetten ) Ooh zeg ik het omstreden woord weer. Word weer m'n mond spoelen met zeep.
Oohja de FAQ, die lees je natuurlijk ook helemaal door! Helemaal vergeten, begin nu met lezen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het staat toch in de FAQ, hoe duidelijk wil je het hebben?
Sjongejonge, jij bent doof en blind of niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:49 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Oohja de FAQ, die lees je natuurlijk ook helemaal door! Helemaal vergeten, begin nu met lezen.
Mag het nou of niet?
Klik maar op dat linkjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:21 schreef gonzo1979 het volgende:
# Wat is niet toegestaan
# Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
Tis nu duidelijk, maar ik laat hem er wel opstaan. Hoor het wel van een of andere MODquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sjongejonge, jij bent doof en blind of niet?
[..]
Klik maar op dat linkje
hier gaat dus een slotje opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:21 schreef gonzo1979 het volgende:
# Wat is niet toegestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |