abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 19 mei 2000 @ 12:14:00 #1
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_264253
Op de oude vertrouwde bussite staat vandaag te lezen dat Tessa er toch wel op rekent dat ze allemaal aanbiedingen zullen krijgen na afloop van de Bus.

Heeft iemand hier ideeen over. Welk bedrijf en/of instelling zal zijn/haar naam aan Tessa willen verbinden?

  vrijdag 19 mei 2000 @ 12:24:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_264254
Was me ook opgevallen. Tessa is zo wie zo erg met haar populariteit bezig. Ze denkt echt dat ze een populaire bekende Nederlander is geworden. Bekend wel, maar populair ? ja bij kinderen, en mannen die wat van haar willen maar verder....

Mooi is het vergelijk wat ze trekt met Jop. “Ja, gaat Tessa verder. “Jij denkt altijd dat jij geen publiciteit krijgt als je de BUS uitkomt, maar reken er maar op dat dat wel zo is. Her is echt niet alleen Jop die aanbiedingen krijgt.”
Hierbij vergeet ze wel dat de aanbiedingen voor Jop lopen via een slim management en mede door het succes van het plaatje. Maw Tessa zal iets van meerwaarde mee moeten brengen om niet na koffietijd en de lokale omroep van Zwolle in de vergetelheid ter belanden.
Misschien is een cursus afvallen met Tessa een idee
http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/debus

[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 19 Mei 2000).]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 19 mei 2000 @ 12:38:00 #3
3050 hannus
says hi ...
pi_264255
hah R@b, zo'n cursus met gele kaarten en Aalt als co-presentator enzo ....

[Dit bericht is gewijzigd door hannus (Datum 19 Mei 2000).]

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  vrijdag 19 mei 2000 @ 12:39:00 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_264256
Ik heb gelezen dat ze een aanbieding van de Edah krijgt:

2 ons achterham, deze week geen fl 3,30 maar slechts fl 1,10

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_264257
Ik vrees voor Tessa - maar vind het zelf eigenlijk wel prima zo - dat Zwolle iets te dicht bij Enschede ligt om veel langdurige media-ophef rond 'ex-Bussagiers-BN-ers' mogelijk te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 19 Mei 2000).]

  vrijdag 19 mei 2000 @ 13:36:00 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_264258
Hhhhmmmm, moeilijke. Ik ga er vanuit dat met haar stem geen platenproducer zo gek is om een plaatje met haar op te nemen (maar je weet het nooit... zie Mona).
Misschien dat zij dienst kan doen als 's werelds eerste audiofone verfafkrabber:
"Zij opent haar mond, en u kunt weer gronden."
"Dat zeg ik... Tessa"

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_264259
wat denkt onze "dikke"vriendin nou?
dat Nederland zit te wachten op een achterbaks,dik meisje uit de provincie.
Dit gedrag is wat Seki het meest stoorde in de bus,zij denkt vanaf het beginal dat zij dankzij de bus een megaster wordt.
Wat zal de werkelijkheid heerlijk anders zijn!
  vrijdag 19 mei 2000 @ 13:47:00 #8
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_264260
quote:
op 05-19-2000 om 01:43 PM schreef gino07 het volgende:
wat denkt onze "dikke"vriendin nou?
dat Nederland zit te wachten op een achterbaks,dik meisje uit de provincie.
Dit gedrag is wat Seki het meest stoorde in de bus,zij denkt vanaf het beginal dat zij dankzij de bus een megaster wordt.
Wat zal de werkelijkheid heerlijk anders zijn!

Hoezo anders, Vanessa is er ook groot mee geworden, en wat denk je van Patty Brard

Ik ben online
  vrijdag 19 mei 2000 @ 14:16:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264261
Lezen jullie de streamverslagen überhaupt wel?

Daarin staat vaak genoeg te lezen dat Alle passagiers een wannabé BN'er willen zijn na de bus, of hopen op een rol in de mediawereld die TV heet.

Tessa is tot nu toe de enige die zich heeft laten ontvallen dat Mircle Planet haar een baan heeft aangeboden en dat ze hoopt dat haarhuidge baas haar oproep om een andere baan niet heeft gehoord.

De rest is verstanidg en heeft tot nu toe nog niets gezegd over hun aanbiedingen.

(alhoewel, let maar eens op, er valt mij al weken op dat het licht in de bus overdag af en toe plotseling zeer fel word, en Esmerlalda dan, "spontaan" reageerd, en direct begint te springen, heupwiegen en zingen)

Het leuke hiervan is, dat het eergisteren werd verteld op de streams...."hey, de lichten gaan wéér feller"....(een teken van de redactie om iets "leuks" te doen>?

in de uitzending van gisteren (ja,ja, ik heb 10 minuten gekeken) viel datzelfde weer op, de lichten werden feller, en Esmerlalda reageerde direct

pi_264262
Tessa en Erik beginnen samen een snackbar!!
Gezallig !!!!!
Antonet gaat een wasserette beginnen, heeft genoeg kunnen oefenen!!
Vullen jullie verder maar in wat Iwan en Es gaan doen.!!!???
Dame zonder stand http://http://pub21.ezboard.com/fhuisenthuisfrm5
pi_264263
Reclame maken voor de WW
Weigth Watchers of een of andere afslankkuur. Verder zie ik geen altenatieven voor die muts.

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_264264
quote:
op 05-19-2000 om 01:36 PM schreef Verbal het volgende:

Misschien dat zij [Tessa] dienst kan doen als 's werelds eerste audiofone verfafkrabber


The trick is to keep breathing
  vrijdag 19 mei 2000 @ 15:38:00 #13
572 Sniper
Gull Catcher
pi_264265
T***A :

Braakopwekker ?
Vogelverschrikker?
Boevrouw?
Anti-hik middel?
Horrorfilm actrice (ze speelt het monster)?

De arrogantie van zo'n trol om te denken dat je na 4 maanden de egogeilende braakopwekkende intrigant uit gehangen te hebben, wel ff een BN-er kan worden met een showtje op tv ofzo. Haha.

Ga maar lekker bij Appie achter de kassa T***A Kom ik wel een keer een kratje bier bij je kopen. En nee, dan hoef ik je handtekening NIET te hebben.

  vrijdag 19 mei 2000 @ 15:40:00 #14
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_264266
Misschien kan ze door een plastisch chrirug betaald worden, die haar een beetje opkalefaterd door een heleboel kilo's ranzig wit vet uit haar weg te zuigen.
Voetbal is oorlog


  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2000 @ 15:44:00 #15
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_264267
Uit zeer onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat Tessa de commercials voor Mora gaat doen nu Cora van Mora ervandoor is met M.C. Wrapper...

Om te voorkomen dat Tessa te veel gaat praten in de commercials, waardoor de honger in frikandellen van de gemiddelde Nederlander spontaan verdwijnt (behalve voor dikke Eric), zullen de reclamemakers haar alleen nog maar portretteren met de etenswaren in haar mond (liefst overdwars).

Jompels,
Slaapmeisje

[Dit bericht is gewijzigd door Slaapmeisje (Datum 19 Mei 2000).]

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 19 mei 2000 @ 15:55:00 #16
572 Sniper
Gull Catcher
pi_264268
quote:
op 05-19-2000 om 03:44 PM schreef Slaapmeisje het volgende:
Uit zeer onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat Tessa de commercials voor Mora gaat doen nu Cora van Mora ervandoor is met M.C. Wrapper...

Om te voorkomen dat Tessa te veel gaat praten in de commercials, waardoor de honger in frikandellen van de gemiddelde Nederlander spontaan verdwijnt (behalve voor dikke Eric), zullen de reclamemakers haar alleen nog maar portretteren met de etenswaren in haar mond (liefst overdwars).

Jompels,
Slaapmeisje


Ik zie het helemaal voor me : T***A full screen in beeld terwijl er 15 frikandellen uit haar mond steken. Met veel mayo er op. Yum!

pi_264269
quote:
op 05-19-2000 om 02:16 PM schreef Quenda® het volgende:

(alhoewel, let maar eens op, er valt mij al weken op dat het licht in de bus overdag af en toe plotseling zeer fel word, en Esmerlalda dan, "spontaan" reageerd, en direct begint te springen, heupwiegen en zingen)

Het leuke hiervan is, dat het eergisteren werd verteld op de streams...."hey, de lichten gaan wéér feller"....(een teken van de redactie om iets "leuks" te doen>?

in de uitzending van gisteren (ja,ja, ik heb 10 minuten gekeken) viel datzelfde weer op, de lichten werden feller, en Esmerlalda reageerde direct


Leuk - is dat de nieuwe uitgave van de Essie-Furby, met zo'n lichtgevoelige chip in het kruintje ? En wat is de méér-prijs ?
En ook bij Intertoys verkrijgbaar ?

pi_264270
Ik weet dat ik nu zo ongeveer iedereen op dit forum over me heen ga krijgen, maar ik vind dat men hier nogal overdrijft met betrekking tot het dik zijn van Tessa. Ik denk persoonlijk dat een aantal van jullie misschien zelf toch ook niet helemaal het perfecte figuur hebben. Dat je haar niet mag soit, maar zo'n slecht figuur heeft ze toch eigenlijk niet? Het is in ieder geval allemaal in proportie.

  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2000 @ 16:21:00 #19
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_264271
quote:
op 05-19-2000 om 04:10 PM schreef Von het volgende:
Ik weet dat ik nu zo ongeveer iedereen op dit forum over me heen ga krijgen, maar ik vind dat men hier nogal overdrijft met betrekking tot het dik zijn van Tessa. Ik denk persoonlijk dat een aantal van jullie misschien zelf toch ook niet helemaal het perfecte figuur hebben. Dat je haar niet mag soit, maar zo'n slecht figuur heeft ze toch eigenlijk niet? Het is in ieder geval allemaal in proportie.


Von,

Helaas is het ietwat gezette figuur van Tessa niet het enige. Als het nou nog een leuke, spontane, gezonde, hollandse meid was, maar Tessa is ook nog eens een ongelooflijk serpent. En ja, dan is het wel eens lekker om ook eens over haar andere minpuntjes te zeiken. Heerlijk toch zo'n nationaal mikpunt (met slagroom en heel veel mayonaise)?

Die griet kan zowieso alleen maar schel praten, 'sneaky' plannetjes bedenken en vreten, vreten en nog eens vreten.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 19 mei 2000 @ 16:30:00 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_264272
quote:
Heerlijk toch zo'n nationaal mikpunt (met slagroom en heel veel mayonaise)?
bedoel je niet mispunt?

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 19 Mei 2000).]

Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2000 @ 16:44:00 #21
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_264273
quote:
op 05-19-2000 om 04:30 PM schreef Verbal het volgende:
[QUOTE]Heerlijk toch zo'n nationaal mikpunt (met slagroom en heel veel mayonaise)?
bedoel je niet mispunt?

V

[/quote]

Mmm, een mispunt kan ook heel lekker zijn, maar dan de mokkavariant.

Ik bedoelde echt mikpunt. "Dikke Vandale: een gecentraliseerd punt waar heel Nederland zijn/haar frustraties of ergernissen op mag mikken (wie mismikt heeft pech en wordt door de rest van het land afgeslacht en verwerkt in frikandellen)".

Jompels!

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 19 mei 2000 @ 17:30:00 #22
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_264274
TESSA WORDT AL VAN ALLE KANTEN GESPONSORD

Megacontracten sloot zij reeds af met:
-Mars
-Twix
-Lion
-Croky chips
-De Telegraaf
-Story
-Stichting Obesia
-Erikandellen
-Iwan Foet en Befferits

In ruil voor een Tessa die 24 uur per dag de bovenstaande produkten in beeld brengt heeft ze allang meer verdiend dan de jackpot van de bus ooit zal worden. Als is dat niet zo heel moeilijk natuurlijk.

pi_264275
GAMAL schreef
quote:
Tessa en Erik beginnen samen een snackbar!! Gezallig !!!!!

Dat wordt toch nooit wat!
Die zwijnen vreten hun eigen winst op, nog voordat de berenhap en de frikandel in de vitrine kunnen komen te liggen.

O, wat hoop ik dat de Zeug na het verlaten van de Bus alles onder ogen krijgt wat er over haar is geschreven.
Ja hoor Tesje, je bent wereldberucht, tot aan de Waddeneilanden toe.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  vrijdag 19 mei 2000 @ 19:34:00 #24
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264276
Ik denk eerder dat haar zinnetje:

DAT MEEEEN JE NIET wordt gebruikt voor het allernieuwste auto alarm.

Het jaagt zeker de autodieven weg, maar hopelijk is je auto er ook tegen bestand, want als je ruiten er spontaan van gaan springen, je lak van de auto dondert , je kofferbak en motorkap openspringen en tot slot al je autobanden klappen, ben je veel verder van huis.

(hopelijk laten de fabrikanten het wel achterwege om op het eind van dit Alarm nog even het woordje : GEZALLICH te zetten)

never play games........
  vrijdag 19 mei 2000 @ 23:08:00 #25
3023 lica
fan of...
pi_264277
quote:
op 05-19-2000 om 12:24 PM schreef R@b het volgende:
Maw Tessa zal iets van meerwaarde mee moeten brengen om niet na koffietijd en de lokale omroep van Zwolle in de vergetelheid ter belanden.


Mwah, die meerwaarde zie ik nou niet direkt.
Het irriteert mij al vanaf het begin dat de buspassagiers anders over de publiciteit denken dat de BB-bewoners. Ik weet dat ze zo denken, maar als het dan ook nog eens wordt benoemd, zoals Tessa doet, ..., is tenenkrommend.
Wat denk zij nou wel niet, zeg. Wat heeft zij nou daadwerkelijk gepresteerd. Tuurlijk, het lang in een bus volhouden, zou als een prestatie kunnen worden gezien, maar zo zie ik het dus niet. Het is veelal een vakantie en vooral de laatste paar weken. Beetje werken, beetje chatten, beetje boodschappen doen en vooral veel slap lullen.
Waarom ik dan nog kijk? Tja, snap ik zelf ook niets van. Waarschijnlijk hoop ik net als BB dat er ineens toch iets verrassend gebeurt. En waarschijnlijk zal ik daar net als bij BB in teleurgesteld worden.

In ieder geval, zie ik Tessa na de Bus nog 1 keer bij Barend en van Dorp verschijnen en dan moet zij er letterlijk en figuurlijk via de nooduitgang er van door.

Do I have to say more.....

Sad but true....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')