Griekse vrouwenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:02 schreef Buschetta het volgende:
En dan gooien ze ook nog hun eigen glazen in kapot
Echt paupervolk. Stinken en hebben lelijke vrouwen met okselhaar.
Griekenland is het enige land met een echt actieve communistische partij, de KKE, die Griekenland uit de EU wil hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:08 schreef Salvad0R het volgende:
Grieken ondernemen tenminste actie als ze worden geript waar ze bijstaan.
Hier in Nederland gaan mensen op je zeiken als je niet conform de slavernij leeft.
En dan straks lopen klagen als ze de 5 miljard euro van nederland niet terug kunnen betalen zeker? goed plan!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:05 schreef HugoChavez het volgende:
Ik stel voor dat we massaal Griekenland gaan boycotten.
Gewoon geen Griekse Yoghurt meer kopen en geen Feta-kaas.![]()
5 miljard euro is 1,703,750,000,000 Drachme.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:13 schreef Simplicity het volgende:
[..]
En dan straks lopen klagen als ze de 5 miljard euro van nederland niet terug kunnen betalen zeker? goed plan!
Das allemaal blanke adelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Griekse vrouwen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Puur keizerlijk Grieks en Macedonisch bloed hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Das allemaal blanke adelWeinig Grieks dus.
Wel een dure pita dan voor 5 miljard euro.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:26 schreef Prof.Oak het volgende:
Maar zonder die grieken kon ik niet elke week van zo'n heerlijke pita hamkaas genieten![]()
![]()
Volgens mij zijn ze allemaal Romeinse of byzantijnse importquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Puur keizerlijk Grieks en Macedonisch bloed hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |