thanks anywayquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:48 schreef DarkElf het volgende:
hoi
ik vind het ook onduidelijk memo, heb wat zitten googlen maar geloof niet dat ik je kan helpen, sorry.
Het leek wel of Loedertje alles wist of wist te vinden. Wat je had gezegd, tegen wie en wanneer. En dan kwam ze binnen no time met copy/paste bewijs. Af en toe echt indrukwekkendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, 4 mei
En Loedertje.Was die niet gestoord ofzo of werd juist van jaar alles gecopypasted?
en stilstaan bij het feit hoe blij we mogen zijn dat we nu in vrijeheid leven en beseffen dat dat lang niet overal het geval is in de wereld, 4 mei is een belangrijke dag en zal dat altijd blijven wmbquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
En Freecellhelemaal niet verkeerd dat kleine kinderen het belang van 4 mei blijven herkennen
Sommige mensen zeggen wel dat het zo lang geleden is, maar wat mij betreft kun je wel zonder einddatum 1x per jaar stilstaan bij de laatste vreselijke gebeurtenis die je land of volk is overkomen.
Hm, okayquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het leek wel of Loedertje alles wist of wist te vinden. Wat je had gezegd, tegen wie en wanneer. En dan kwam ze binnen no time met copy/paste bewijs. Af en toe echt indrukwekkend
Ja dat, wat ik dus bedoelde is de laatste keer wanneer je vrijheid bijna werd afgenomen blijvend herdenken, dan maakt het niet uit hoe lang geleden iets is gebeurd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en stilstaan bij het feit hoe blij we mogen zijn dat we nu in vrijeheid leven en beseffen dat dat lang niet overal het geval is in de wereld, 4 mei is een belangrijke dag en zal dat altijd blijven wmb
zij nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef Isabeau het volgende:
FC
Vonden de 8-jarigen de niet-serieuze moeder niet raar?
vandaag nog gepost Driejarige tweeling valt uit raam, moeder niet thuis.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, okay
Volgens mij had ze zelf ook wat problemen zo af en toe.Hoop dat het goed met haar gaat, sinds BB5 niet meer gesproken.
Okeequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:10 schreef Ole het volgende:
[..]
vandaag nog gepost Driejarige tweeling valt uit raam, moeder niet thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |