thanks anywayquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:48 schreef DarkElf het volgende:
hoi
ik vind het ook onduidelijk memo, heb wat zitten googlen maar geloof niet dat ik je kan helpen, sorry.
Het leek wel of Loedertje alles wist of wist te vinden. Wat je had gezegd, tegen wie en wanneer. En dan kwam ze binnen no time met copy/paste bewijs. Af en toe echt indrukwekkendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, 4 mei
En Loedertje.Was die niet gestoord ofzo of werd juist van jaar alles gecopypasted?
en stilstaan bij het feit hoe blij we mogen zijn dat we nu in vrijeheid leven en beseffen dat dat lang niet overal het geval is in de wereld, 4 mei is een belangrijke dag en zal dat altijd blijven wmbquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef Stereotomy het volgende:
En Freecellhelemaal niet verkeerd dat kleine kinderen het belang van 4 mei blijven herkennen
Sommige mensen zeggen wel dat het zo lang geleden is, maar wat mij betreft kun je wel zonder einddatum 1x per jaar stilstaan bij de laatste vreselijke gebeurtenis die je land of volk is overkomen.
Hm, okayquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het leek wel of Loedertje alles wist of wist te vinden. Wat je had gezegd, tegen wie en wanneer. En dan kwam ze binnen no time met copy/paste bewijs. Af en toe echt indrukwekkend
Ja dat, wat ik dus bedoelde is de laatste keer wanneer je vrijheid bijna werd afgenomen blijvend herdenken, dan maakt het niet uit hoe lang geleden iets is gebeurd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en stilstaan bij het feit hoe blij we mogen zijn dat we nu in vrijeheid leven en beseffen dat dat lang niet overal het geval is in de wereld, 4 mei is een belangrijke dag en zal dat altijd blijven wmb
zij nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef Isabeau het volgende:
FC
Vonden de 8-jarigen de niet-serieuze moeder niet raar?
vandaag nog gepost Driejarige tweeling valt uit raam, moeder niet thuis.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, okay
Volgens mij had ze zelf ook wat problemen zo af en toe.Hoop dat het goed met haar gaat, sinds BB5 niet meer gesproken.
Okeequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:10 schreef Ole het volgende:
[..]
vandaag nog gepost Driejarige tweeling valt uit raam, moeder niet thuis.
Ah merci daar is wel e.e.a te vindenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, kun je hier geen trefwoorden vinden om verder te zoeken?
Dat dusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en stilstaan bij het feit hoe blij we mogen zijn dat we nu in vrijeheid leven en beseffen dat dat lang niet overal het geval is in de wereld, 4 mei is een belangrijke dag en zal dat altijd blijven wmb
Ok. Laten we het dan houden op alle militairen die de laatste jaren zijn omgekomen tijdens missies waar je het niet helemaal mee eens kan zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
^^ dat vind ik dan weer iets moeilijker te definiëren. Dat 'opgelegde' vrijheid in Irak is me een beetje te geforceerd.
Dat jij speelt isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:40 schreef freecell het volgende:
wat is nou de grap? Dat ik speel of dat zij me uitlacht?
Dit vind ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja dat, wat ik dus bedoelde is de laatste keer wanneer je vrijheid bijna werd afgenomen blijvend herdenken, dan maakt het niet uit hoe lang geleden iets is gebeurd.
Thx! Lekker lang geslapen, ben er om kwart over 8 ingegaan en ben er ongeveer sinds 17 uur uitquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Dit vind ik ook inderdaad![]()
Oh en speciaal voor jou en DH, mijn korte coupe onder de linkjes. Die eerste foto is echt verschrikkelijk, maar ik heb niks anders. Ik wilde niet op de foto met dat korte haar, dus ik heb alleen deze (zodat mn ouders het konden zien).
quote:
quote:
ik vind het gewoon zelf leuk stiekemquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Inderdaad jaIk vind het echt heel tof dat je gewoon aan de rekstok gaat hangen
Dat hele korte is echt erg hequote:
Dat was ook heul niet de bedoelingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:02 schreef freecell het volgende:
[..]
ik vind het gewoon zelf leuk stiekem![]()
en je haar niet weer zo kort doen
Zal heus wel meevallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:03 schreef Bluezz het volgende:
Leuker Aure, wat langer
En nu heb je alle mannen aan het dromen gekregen vreesch ik![]()
![]()
Ben een lekker gerechtje aan het maken
Loedertje/Quenda was ongeveer de eerst die een permban kreeg op Fok!. Samen met Ulx.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop ook dat het goed met haar gaat, want ondanks haar naam op Fok was het wel een voorvechtster van eerlijkheid en had ze een hekel aan onrechtvaardigheid. Maar dat was dus iemand waar je bijna van vermoedde dat ze de hele dag spendeerde aan een database met fokkers waar ze relevante info in plaatste
Ik zie het, klinkt goedquote:
quote:
Mjah een goed kapsel kan echt heel veel doen. Ik zou nu eigenlijk ook wel naar de kapper moeten, omdat het echt heel modelloos is. Het was namelijk heel raar geknipt in november.. Maar ik durf niet meer zo goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik verbaas me er altijd over wat een goed kapsel met iemands gezicht kan doen.
Haar is mooi, en op zich is het ook het enige lichaamsdeel wat compleet veranderd kan worden zonder bij de plastisch chirurg langs te gaan. Zit er aan te denken om m'n haar weer eens in stekeltjes te laten knippen ipv wat langer zoals ik nu heb.
Lekker hoor, ik had al gelezen wat je maakt. Ben benieuwd naar het broodquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
wilde je net gaan vragen wat je dan aan het maken was..
Klinkt lekker![]()
Hier staat de schotel in de oven en straks gaat er een hartig sojabrood de oven in, nu nog rijzen. Geen flauw idee of dat te eten zal zijn, ik ben erg benieuwd. Heb er een soort italiaanse focaccia van gemaakt. Dus met olijfjes er door, rozemarijn en tijm en straks druk ik halve cherrytomaaties er in..
10 uur boek opzij gelegd en om 3 uur klaarwakkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Thx! Lekker lang geslapen, ben er om kwart over 8 ingegaan en ben er ongeveer sinds 17 uur uit
En jij?
Je bedoelt dat het nóg mooier kan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:11 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk ook wel naar de kapper moeten, omdat het echt heel modelloos is.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:12 schreef DarkElf het volgende:
langer haar staat je idd een stuk leuker aure en zo leuk dat je zo donker bent
Door je icoontje had ik een blond iemand in gedachten
Ik ben ook wel benieuwd! En ook naar jou aspergesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik had al gelezen wat je maakt. Ben benieuwd naar het brood
Op deze manier (southbeach trouwens) vind ik denk ik de asperges best lekker
hihi ja daar hadden we t laatst nog over, dat je iemand zo snel aan zn avatar/icoon linkt. Maar ik lijk niet eens een klein beetje op mn avaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:12 schreef DarkElf het volgende:
langer haar staat je idd een stuk leuker aure en zo leuk dat je zo donker bent
Door je icoontje had ik een blond iemand in gedachten
klopt onbewust denk ik toch dat sol echt een barbamama isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:14 schreef Aure het volgende:
[..]
hihi ja daar hadden we t laatst nog over, dat je iemand zo snel aan zn avatar/icoon linkt. Maar ik lijk niet eens een klein beetje op mn ava
Haha ja, op de foto valt het niet zo op, maar het zit heel gek. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar er is een lelijke overgang tussen mn haar aan de voorkant en t gedeelte aan de achterkantquote:
Ben je wel zo gevaarlijk als op je ava?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:17 schreef DarkElf het volgende:
ik ben wel blond maar niet zo knap als mijn ava.
moeders zijn altijd lief hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik zie het, klinkt goed![]()
Ik warm vanavond nasi en sate op, dat kreeg ik gister in mn handen gedrukt van mn moeder omdat ze hoorde dat ik een beetje blut ben haha
knapperquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:17 schreef DarkElf het volgende:
ik ben wel blond maar niet zo knap als mijn ava.
Buh, zo kortquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:11 schreef Isabeau het volgende:
10 uur boek opzij gelegd en om 3 uur klaarwakker
Sterktequote:
Met beide kapsels is niets mis hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Dit vind ik ook inderdaad![]()
Oh en speciaal voor jou en DH, mijn korte coupe onder de linkjes. Die eerste foto is echt verschrikkelijk, maar ik heb niks anders. Ik wilde niet op de foto met dat korte haar, dus ik heb alleen deze (zodat mn ouders het konden zien).
Zo kort was het in november![]()
En nu is het gelukkig weer wat langer![]()
Klinkt okquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wilde je net gaan vragen wat je dan aan het maken was..
Klinkt lekker![]()
Hier staat de schotel in de oven en straks gaat er een hartig sojabrood de oven in, nu nog rijzen. Geen flauw idee of dat te eten zal zijn, ik ben erg benieuwd. Heb er een soort italiaanse focaccia van gemaakt. Dus met olijfjes er door, rozemarijn en tijm en straks druk ik halve cherrytomaaties er in..
Is het een echte jeugdfoto, dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, eten was lekker![]()
Oh en ik ben wel een klein meisje met blond haar en een camera voor haar neus![]()
quote:
Het is meer een camera met wat blonde haren erachterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, eten was lekker![]()
Oh en ik ben wel een klein meisje met blond haar en een camera voor haar neus![]()
Ik lees ietwat selectief somsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ratatoulleschotel met brie en gegrilde courgette. Recept heb ik eerder in het vorige topic gepost
Dat zeg ik: weinig veranderdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is meer een camera met wat blonde haren erachter![]()
ik ben ook geen M&Mquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een soort van M&M die aan t gewichtheffen is
Smaakt die gegrilde courgette wel ergens naar? Ik heb liever aubergine.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ratatoulleschotel met brie en gegrilde courgette. Recept heb ik eerder in het vorige topic gepost
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ratatoulleschotel met brie en gegrilde courgette aubergine. Recept heb ik eerder in het vorige topic gepost
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is meer een camera met wat blonde haren erachter![]()
idemquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een soort van M&M die aan t gewichtheffen is
Het is een gifje, hij veranderd van een M&M in een motorquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is een gifje, hij veranderd van een M&M in een motor
Loedertje is trouwens toch de partner van Nico Dijkshoorn?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het leek wel of Loedertje alles wist of wist te vinden. Wat je had gezegd, tegen wie en wanneer. En dan kwam ze binnen no time met copy/paste bewijs. Af en toe echt indrukwekkend
Ik vind het wel een verrassende wendingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Loedertje is trouwens toch de partner van Nico Dijkshoorn?
Niet dat het erge belangrijke info is of zo.
quote:
Hier nu ookquote:
Dit was het 'kleine' setje he.. de D80 met de 18-200. Als ik de D300 met de 24-70 er op voor mijn neus hou dan val ik wegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ja, maar dat is meer blond dan cam
Toch een grotere kopen hoor
Ik had het op moeten zoeken, aangezien er dus wel supermarkten open blijven.quote:
ja die ene AH hier waar ik het over had bijv.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had het op moeten zoeken, aangezien er dus wel supermarkten open blijven.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die ene AH hier waar ik het over had bijv.
Weten we tochquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:58 schreef Bluezz het volgende:
<------------ Ik lijk ook precies natuurlijk
ik vond het ook stomquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
echt belachelijk als winkels echt open blijven. Zij zouden mede het goede voorbeeld moeten geven vind ik.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Weten we toch
Ik ben ook mijn avatar. Of course.
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn recept NIET, ik herhaal NIET maken
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn recept NIET, ik herhaal NIET maken
Dikke knuffelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef golfer het volgende:
We gaan er vandoor.
Op weg naar het monument van Hannie Schaft in Haarlem.
succes, sterkte en ik denk aan julliequote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef golfer het volgende:
We gaan er vandoor.
Op weg naar het monument van Hannie Schaft in Haarlem.
jij bent leuker dan je avaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weten we toch
Ik ben ook mijn avatar. Of course.
Zo doe je goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Thx! Lekker lang geslapen, ben er om kwart over 8 ingegaan en ben er ongeveer sinds 17 uur uit
En jij?
Bizarr.. Ik volgde het op de radio dus ik had geen beeld erbij...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Was een knal en toen begon de hele rechter mensenmassa de hekken om te duwen en weg te rennen
hier ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Godverdegodverdegodver!! (sorry)![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig niets aan de hand blijkbaar, maar man, ik had mijn hart in mijn keel zitten!!!
Misschien was dat wel het hek wat omgeduwd werd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef cybermans het volgende:
klonk een klein knalletje voordat iedereen weg rende
Ja ik ook. Valt allemaal mee lijkt het.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Godverdegodverdegodver!! (sorry)![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig niets aan de hand blijkbaar, maar man, ik had mijn hart in mijn keel zitten!!!
Vast een dranghek wat omviel of zo..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef cybermans het volgende:
klonk een klein knalletje voordat iedereen weg rende
Ja, was het ook, maar de reactie in zo´n massa is direct heel beangstigend. Dit moeten ze echt nooit meer doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vast een dranghek wat omviel of zo..
Er is gelukkig niks aan de hand. Dan kun je beter lachen en je gelukkig prijzen dat er paniek om niets was.quote:
Ben nog niet in staat er om te lachen geloof ik, komt zo welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is gelukkig niks aan de hand. Dan kun je beter lachen en je gelukkig prijzen dat er paniek om niets was.
Mijn hartslag is ook nog lang niet rustigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben nog niet in staat er om te lachen geloof ik, komt zo wel
ik zagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Trix was ook geschrokken! Wim-Lex stelde haar even gerust door haar te aaien
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Wie dacht er alweer aan een laffe aanslag?
* Stereotomy steekt hand op
Soms ben ik zo blij dat iemand anders even zegt wat er door mijn hoofd schiet op dit soort momentenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik was al bijna geëmigreerd! Als iemand het lef heeft dit ritueel, een van de weinig momenten dat ik me verbonden voel met dit land, durft te verstoren kom ik die persoonlijk lynchen en daarna vertrek ik!
![]()
ik denk dat er wel wat gekneusde enkels zijn inderdaad...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
Wedden dat die gast die onwel was geworden morgen bij Pauw en Witteman zit?
Had trouwens nog lelijk kunnen aflopen, zo'n stampende mensenmassa. Werden ook wat kinderen weggedragen, hopelijk werden die niet al teveel onder de voet gelopen.
Mezelf kennende had ik ook wel een traantje weggepinkt als ik middenin die rennende massa zat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Jummie DE![]()
@ Steer: ik vond het opvallend hoe snel het weer rustig was. Maar idd, er waren nadien veel verschrikte en huilende koppies te zien
Hier ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zat ook even versteend voor de tv hoor
Whehe een meisje die ik ken doet daar aan meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Hahaha. Take me out aan het kijken.
Keileuke jongen, 24 vrouwen houden hem nog aan.
'Ja, en ik woon in een kraakpand'
PAF. 3 vrouwen over.
Vrouwen
vind sowieso dat die wel eens van haar oude dag mag gaan genietenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:37 schreef Duderella het volgende:
Ik denk dat Bea inmiddels definitief aan pensioen toe is.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:37 schreef Duderella het volgende:
Ik denk dat Bea inmiddels definitief aan pensioen toe is.
Ja, ze keek opmerkelijk blij voor iemand bij een dodenherdenking, echt opluchtingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die was echt heel erg opgelucht aan het zijn steeds nadien..
Werd ook niet gezegd toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef LieLie het volgende:
Op Nu.nl: Persoon wordt onwel en veroorzaakt paniek onder publiek
Daar kan de beste man/vrouw zelf toch niks aan doen
Maar dat staat er toch ook niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef LieLie het volgende:
Op Nu.nl: Persoon wordt onwel en veroorzaakt paniek onder publiek
Daar kan de beste man/vrouw zelf toch niks aan doen
Mijn eerste salsapartner en haar zusje zijn EXACT de types die daaraan mee zouden moeten doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe een meisje die ik ken doet daar aan meeEn zij is helemaal niet het type om daar aan mee te doen (tenminste dat dacht ik
![]()
Zo las ik het.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn eerste salsapartner en haar zusje zijn EXACT de types die daaraan mee zouden moeten doen.Nét iets te hip gekleed, zonnebankje, net iets te vlotte babbel, sigaret in de ene hand, glas rosé in de andere.
Dat is nu ook de officiële lezing blijkbaar. Ik neem aan dat ze de man in kwestie per direct in de TBS kliniek gegooid hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zo las ik het.
Maar lees nu op Twitter een tweet van iemand die er naast stond dat er niemand onwel werd, maar dat een man 'panisch begon te schreeuwen'.
"Veroorzaakt" klinkt wat onaardig misschien. Het onwel worden veroorzaakte de paniek, maar die persoon niet (eigenhandig).quote:
Dat ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
"Veroorzaakt" klinkt wat onaardig misschien. Het onwel worden veroorzaakte de paniek, maar die persoon niet (eigenhandig).
Ja zo vond ik het dus ook al klinken. Alsof iemand erg opzichtig 'kijk mij eens niet stil zijn' liep te wezen en daarna vrouwengillen en die hekken. Maar als je dan hoort dat het iemand is die onwel zou zijn geworden.. niet dusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zo las ik het.
Maar lees nu op Twitter een tweet van iemand die er naast stond dat er niemand onwel werd, maar dat een man 'panisch begon te schreeuwen'.
http://twitter.com/tomroes/status/13377848951quote:Ik stond in de hoek waar het gebeurde: tijdens stilte rende schreeuwende man het publiek in, daardoor paniek
Snap het punt wel, maar er staat ook dan nog steeds niet dat de persoon in kwestie schuld heeft of er iets aan kon doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
"Veroorzaakt" klinkt wat onaardig misschien. Het onwel worden veroorzaakte de paniek, maar die persoon niet (eigenhandig).
Dat is nu ook wel de officiële lezing idd..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://twitter.com/tomroes/status/13377848951
Kan ook zijn dat er idd gekke man het publiek in rende --> geen gewonden --> 'smoesje van man onwel' gebruikt door organisatie --> zonder paniek verder aan de dodenherdenking.
NOS.nl wel denk ik?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje! Waar kun je het filmpje bekijken, DE?
Op de FPquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
youtube ook al hoorde ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
pag 3 in het gc topic over de herdenkingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
van twitter:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:54 schreef freecell het volgende:
ik hoorde net op tv ook dat het een schreeuwer was.
*lynch
en dat er wat gewonden zijn.
quote:Ik stond er net NAAST. Blanke man is afgevoerd. Begon panisch te schreeuwen. Gewapend of niet, er was GROTE paniek. #dodenherdenking #dam
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik was al bijna geëmigreerd! Als iemand het lef heeft dit ritueel, een van de weinig momenten dat ik me verbonden voel met dit land, durft te verstoren kom ik die persoonlijk lynchen en daarna vertrek ik!
![]()
Ja, ik zou er bijna van vertrekken idd.. gelukkig is de verstoring vrij 'kneuterig' dus ik wacht het nog ff afquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:56 schreef cybermans het volgende:
[..]
wat een eikel... net op journaal dat het een poging tot verstoring was
Misschien hebben DE en CF nog een plekje overquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik zou er bijna van vertrekken idd.. gelukkig is de verstoring vrij 'kneuterig' dus ik wacht het nog ff af
Ach, waarom? Gekken en dwazen heb je overal.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik zou er bijna van vertrekken idd.. gelukkig is de verstoring vrij 'kneuterig' dus ik wacht het nog ff af
Zal ik die kerel die een uurtje geleden langs het park reed en toeterde toen het precies 20.00 was ook ff komen brengen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja zo vond ik het dus ook al klinken. Alsof iemand erg opzichtig 'kijk mij eens niet stil zijn' liep te wezen en daarna vrouwengillen en die hekken. Maar als je dan hoort dat het iemand is die onwel zou zijn geworden.. niet dus![]()
Lever die kerel maar aan me uit
Ach joh, het zijn net mensen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou zie ik nergens dat Willem-Alexander Beatrix troost en dat wilde ik nu juist nog even zien want dat heb ik gemist..
Nja, de hele mentaliteit hier staat me gewoon niet echt aan, voel me er niet zo in thuis.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, waarom? Gekken en dwazen heb je overal.
Graag! Ik heb nog wel wat agressie over voor hemquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik die kerel die een uurtje geleden langs het park reed en toeterde toen het precies 20.00 was ook ff komen brengen?![]()
![]()
Je staat daar dan met een klein plukje mensen, bussen en treinen rijden gewoon door, brommertjes met afhaalpizza's scheuren langs, dat zijn we inmiddels wel gewend.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Graag! Ik heb nog wel wat agressie over voor hem![]()
Ik zal hem wel eens laten voelen wat we nu eigenlijk gedenken vandaag
Ja, maar het aantal dwazen met dit soort kutacties neemt wel toe in mijn beleving. Kan me echt opwinden over dit soort hufters.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, waarom? Gekken en dwazen heb je overal.
Ik zet altijd de deur open. Ik wil alleen maar mussen en merels horen. Soort traditie. Is mijn herinnering van thuis van vroeger. De week dat de deur open kan 's avonds.. dat sfeertje hoort er helemaal bij voor mij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Het was precies een halve minuut totale stilte met alleen het ruisen van de prachtige bomen en het kwetteren van de vogeltjesen
Sja, dan moet je maar naarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, de hele mentaliteit hier staat me gewoon niet echt aan, voel me er niet zo in thuis.
Natuurlijk is er overal wel 'iets', maar in een 'vreemd' land kan ik me daar wellicht wat meer afzijdig van houden
Als je het wilt ontlopen moet je een deel van je luxe opgeven en in een rustig deel van dit soort dun bevolkte landen gaan denk ik inderdaad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sja, dan moet je maar naarSchotland
verhuizen
![]()
't Is in België in ieder geval geen haar beter
Schotland trekt me wel veel meer jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sja, dan moet je maar naarSchotland
verhuizen
![]()
't Is in België in ieder geval geen haar beter
Ik weet nog van vroeg dat we een kinderboekje hadden over de twee minuten stilte. Over een kindje met zijn moeder of oma in de trein, en die stopte toen zomaar en hij vroeg dan waarom en dan werd dat wat uitgelegd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
Vroeger stopten de bussen en treinen ook gewoon even 2 minuten. Tegenwoordig scheurt het openbaar vervoer ook gewoon door.
Het groepje mensen dat elk jaar bij Hannie haar monument staat wordt ook steeds kleiner (en ouder....).
Johannes Post ligt daar ook, toch? Of ga je niet naar de begraafplaats?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:23 schreef golfer het volgende:
Vroeger stopten de bussen en treinen ook gewoon even 2 minuten. Tegenwoordig scheurt het openbaar vervoer ook gewoon door.
Het groepje mensen dat elk jaar bij Hannie haar monument staat wordt ook steeds kleiner (en ouder....).
Ik ben wat dit betreft zeer conservatief en vind eigenlijk dat dat nog steeds zo zou moeten!! Juist nu!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet nog van vroeg dat we een kinderboekje hadden over de twee minuten stilte. Over een kindje met zijn moeder of oma in de trein, en die stopte toen zomaar en hij vroeg dan waarom en dan werd dat wat uitgelegd.
Waarom de trein (of was het tram?) stilstond. Bedoel je die?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet nog van vroeg dat we een kinderboekje hadden over de twee minuten stilte. Over een kindje met zijn moeder of oma in de trein, en die stopte toen zomaar en hij vroeg dan waarom en dan werd dat wat uitgelegd.
Oja, de tram, dat kan het ook geweest zijn idd!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom de trein (of was het tram?) stilstond. Bedoel je die?
Sunny, Nieuw-Zeeland lijkt mij ook toll, maar daar kom je niet zomaar in!
Dat was de titel, 'Waarom de trein stilstond'. Tenminste, van een soortgelijk boekje dat ik me herinnerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oja, de tram, dat kan het ook geweest zijn idd!
dat schijnt toch vrij gemakkelijk te zijn dacht ik. Was laatst een 2-luik over in het Volkskrantmagazine namelijk. Een van de redacteurs beschreef zijn overstap. Kreeg niet het idee dat het erg ingewikkeld was.. ze waren meer dan welkom en konden meteen een groot huis huren en gaan werken en zo..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom de trein (of was het tram?) stilstond. Bedoel je die?
Sunny, Nieuw-Zeeland lijkt mij ook toll, maar daar kom je niet zomaar in!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij het laatste woord.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Snap het punt wel, maar er staat ook dan nog steeds niet dat de persoon in kwestie schuld heeft of er iets aan kon doen
Nee we gaan niet naar de duinen hier.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
Johannes Post ligt daar ook, toch? Of ga je niet naar de begraafplaats?
Wat is eigenlijk ook alweer jouw verhaal met 4 mei? Kan me herinneren dat het wel eerder genoemd is, maar weet het eigenlijk niet meer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee we gaan niet naar de duinen hier.
We gaan altijd naar het Kenaupark in Haarlem waar een monument staat voor Hannie Schaft en alle andere vrouwen in het verzet.
vaak gingen we direct na training de duinen in naar het monument in Wassenaar/Den Haag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee we gaan niet naar de duinen hier.
We gaan altijd naar het Kenaupark in Haarlem waar een monument staat voor Hannie Schaft en alle andere vrouwen in het verzet.
Ze staat nu in een nieuw mooi soort grindplaat. Het park is vorig jaar mooi opgeknapt. Ik zag er nu ook een grote steen liggen ter nagedachtenis aan de slachtoffers op een andere plek in het park, vind het een beetje vreemd waarom die er ook ineens ligt. Even nazoeken online.quote:
Hoho, dit soort opmerkingen verstoren mijn plezierquote:
Ik ben Joods en vrijwel mijn hele familie is in de oorlog vermoord. Alleen mijn moeder heeft de concentratiekampen Theresienstadt en Auschwitz overleefd en mijn vader heeft het gered door eerst onder te duiken en later wat verzetsdingen te doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:32 schreef LieLie het volgende:
Wat is eigenlijk ook alweer jouw verhaal met 4 mei? Kan me herinneren dat het wel eerder genoemd is, maar weet het eigenlijk niet meer.
Bij jou kan ik gewoon stoppen met luisteren, op die stomme fora gaan de letters niet wegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, van mij krijgt hij dat namelijk niet zo maar hoor! Stel je voor zeg..
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij jou kan ik gewoon stoppen met luisteren, op die stomme fora gaan de letters niet weg
Pff, wat heftig zeg. Dan is dit wel een beladen dag inderdaad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben Joods en vrijwel mijn hele familie is in de oorlog vermoord. Alleen mijn moeder heeft de concentratiekampen Theresienstadt en Auschwitz overleefd en mijn vader heeft het gered door eerst onder te duiken en later wat verzetsdingen te doen.
De rest is vrijwel allemaal vermoord in Sobibor, dus mijn grootouders, tante, neven en nichten.
Ik wist dit al, maar als je dit zo weer leest blijft het toch iedere keer weer bijzonder heftigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben Joods en vrijwel mijn hele familie is in de oorlog vermoord. Alleen mijn moeder heeft de concentratiekampen Theresienstadt en Auschwitz overleefd en mijn vader heeft het gered door eerst onder te duiken en later wat verzetsdingen te doen.
De rest is vrijwel allemaal vermoord in Sobibor, dus mijn grootouders, tante, neven en nichten.
DHquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef Den_Haag het volgende:
'gelukkig' zat mijn familie grotendeels in Indie. anders was het voor mijn familie niet veel beter afgelopen.
Golfer
Echt heel heftig zeg..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
Ik ga mij lekker even afleiden met Herrie in de Keuken.
Oh wat heerlijk Lieliequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:47 schreef LieLie het volgende:
Over iets meer dan een week zit ik nu misschien nog wel te tafelen in Italië
Tja...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef Duderella het volgende:
Onvooorstelbaar golfer. Een hele familie weggevaagd.
I knowquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef Duderella het volgende:
LieLie, wat een zaaaaaaaaaalig vooruitzicht!![]()
lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
dat je je likken aflikt ervan
Zou wel leuk zijn als je dan even een kijkje ging nemenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien morgen even naar Almelo. Kennis van ons moet 'spelen' met zijn band.
En dan weer in het achtergrondkoortje?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien morgen even naar Almelo. Kennis van ons moet 'spelen' met zijn band.
Jaquote:
Als opdracht of vrije tijd?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIkkuh
5 mei festival in Den Haag fotograferen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
een vrije dag hebben
oh nee, moet werken hier
Ik ben meestal ook wel blij dat ik er ben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:06 schreef Duderella het volgende:
Ja, wel lekker overzichtelijk golfer!![]()
![]()
Ik ben blij dat jij er bent.
ga denk ik morgen met een oranje shirt in de vergadering zitten. en een keer roepen, die krieg ist verlorenquote:
Nou, zolang het niets met IT of mijn werkgever te maken heeft beschouw ik alles als vrije tijdquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga denk ik morgen met een oranje shirt in de vergadering zitten. en een keer roepen, die krieg ist verloren![]()
Aah oke! Wel tof danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, zolang het niets met IT of mijn werkgever te maken heeft beschouw ik alles als vrije tijdmaar dit is vrijwilligerswerk weer
met polsbandje en consumptiebonnen dus mij hoor je niet klagen
Ga je gezellig mee?
ohja door de TT en ik wel moest teruglezen, walgde ik ook van jouw posts met je moffenland enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga denk ik morgen met een oranje shirt in de vergadering zitten. en een keer roepen, die krieg ist verloren![]()
ik heb het al wel gezegd tegen mijn duitse college. Hij kon er om lachenquote:
quote:
Heel erg afhankelijk van tegen wie je het zegt en het moment en dergelijkequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:25 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb het al wel gezegd tegen mijn duitse college. Hij kon er om lachen
maar ja, hij is dan ook 27.
natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heel erg afhankelijk van tegen wie je het zegt en het moment en dergelijke
ahhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:30 schreef Aure het volgende:
Ik wil morgen echt heel graag naar bevrijdingspop maar ik heb er geen geld voorEerst vond ik t niet zo erg, maar ik begin nu toch wel echt te balen
Het is een gratis festival hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:30 schreef Aure het volgende:
Ik wil morgen echt heel graag naar bevrijdingspop maar ik heb er geen geld voorEerst vond ik t niet zo erg, maar ik begin nu toch wel echt te balen
geen bier drinken danquote:
Nou daar vergis je je nog inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen bier drinken dan
of je elke keer biertjes laten aanbieden. moet voor jou toch niet zo moeilijk zijn
Jammerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Laydina het volgende:
Nee sorry, ik ga hier de stad in denk ik zo
Want? Vond het wel goed klinken eigenlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wahaha laten we dat maar niet doen..
Als je in Delft kan komen vanuit R'dam mag je ook met mij mee hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:30 schreef Aure het volgende:
Andere band, stijl leent zich er ook niet erg voorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Want? Vond het wel goed klinken eigenlijk
aan die laatste foto te zien zou ik je zo bier aanbiedenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou daar vergis je je nog inOp zich zou ik wel kunnen gaan als ik niet zoveel ga drinken ofzo, maar ik heb echt nog maar weinig geld
En ik moet toch ook nog eten de komende week
![]()
Ach ik heb al genoeg gefeest de afgelopen tijd, dan maar fftjes niet
Maar jij gaat naar Den Haag staat er in een van je berichtenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Want? Vond het wel goed klinken eigenlijk
[..]
Als je in Delft kan komen vanuit R'dam mag je ook met mij mee hoor![]()
hmmm.....dit begint wanhopig over te komen he
Mwoah.. Niek heeft de neiging zeer herkenbare simpele refreintjes te schrijven, denk dat ik het zo mee doequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Andere band, stijl leent zich er ook niet erg voor![]()
http://www.bulletbowshockwave.nl/index.php/music
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
aan die laatste foto te zien zou ik je zo bier aanbieden
maar ja, ben er toch niet
Ah joh....dit kan ze ook wel aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Andere band, stijl leent zich er ook niet erg voor![]()
http://www.bulletbowshockwave.nl/index.php/music
Ja? Dus? Ik heb nog wel een strippenkaart voor je hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar jij gaat naar Den Haag staat er in een van je berichten
Balenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef z80 het volgende:
zit deze week aan de tel. vast (storings dienst)
dus geen koninginnen dag en ook geen bevrijdings feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |