abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 mei 2000 @ 02:26:00 #1
3029 Rona
Kermisfan
pi_264236
Ik ben via de tips die jullie hier geplaatst hebben op de home-page van R@B geweest en zie daar inderdaad het bericht staan dat Seki een singletje gaat maken. Op die zelfde site staan ook de verwijzingen naar ded MP3 bestanden over de parodieen bij Rob Stenders op de radio. Bovendien is de naam ArDjee te herleiden tot R. DJ(= te lezen als Rob D.J.) En dit is dus veel te toevallif dat dit alles bij elkaar staat.
Bovendien op de site van Ardjee staat een biografie over Seki, deze bevat minimaal 3 fouten!!

Dus die single zal er wel komen. Dit is natuurlijk dezelfde die Seki nadoet op de radio !!!!!!!!!!!!!!!!
Het zou me dus ook niks verbazen dat wanneer je Seki boekt via die "ardjee" dat je een goed gelijkende dubbelganger op bezoek krijgt!!!!!!
Als dit dus echt zo is, dan heeft ONZE Seki onze steun weer dubbel en dwars nodig!

Wie is er een beetje thuis in dit wereldje die het een en ander na kan trekken voor ons??? PLEASE!!!!

De vertwijfeling slaat nu dus echt toe bij de Seki-fans.
Ik ben door een van jullie medeFok!kers hier naar toe gestuurd omdat hier vast iemand te vinden is die IETS zal weten?!

We'll meet again!

vrijdag 19 mei 2000 @ 02:58:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264237
Hi Rona

Ik vestig mijn hoop op antwoord voor je vragen op Verbal, Tanjalies of R@b zelf.

Mij lijkt het allemaal gewoon waar.
(doel op het optreden in IJmuiden)
De eenzijdige berichtgeving op de Seki site vind ik toch al niet zo vreselijk netjes van de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn, gezien het feit dat sommigen van hen toch al diverse malen hebben aangegeven dat de verstandhouding met Seki,erg goed is, en men elkaar regelmatig bezoekt en belt.
Dan begrijp ik niet waarom men uitsluitend "emo" berichten plaatst, en het "goede "nieuws vergeet te vermelden.

Eerlijk duurt het langst.

Ik hoop dat jullie als fans een antwoord zullen krijgen op je vragen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 19 Mei 2000).]

vrijdag 19 mei 2000 @ 03:45:00 #3
2018 PC eend
relativist
pi_264238
Rona ik ben bang dat jouw zienswijze tov rob niet helemaal klopt.
hoewel ik hem verder niet ken , denk ik toch niet dat hij als rob-dj door het leven gaat en seki (the artist) gaat lopen promoten zonder de fokkers en bezoekers van zijn site daar over in te lichten.
Ik hoop van niet in ieder geval.

Hij is juist altijd goed geinformeerd en hoewel hij een goed lopende site heeft , heeft hij toch niet al te veel irritante banners.

ga zo door rob
(tenzij rona gelijk heeft natuurlijk)

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 19 Mei 2000).]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_264239
Ik beb bang, dat je gelijk hebt Quenda.
Ik heb zelf op de fan-site om nadere uitleg gevraagd, maar nog steeds geen antwoord gekregen.
Ook de reakties van Borgia op de bijdrage van R@B zijn veel betekenend.
Borgia was altijd om het op z'n zachts te zeggen zeer strijdlustig, als het er op aankwam de positie van Séki te verdedigen. De manier, waarop zij nu haar hoofd laat hangen, betekent voor mij, dat er iets helemaal niet in de haak is.
Ik vrees in dat geval, dat Séki een heleboel goodwill en geloofwaardigheid gaat verspelen.
  vrijdag 19 mei 2000 @ 04:18:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264240
Ik heb net ook een bericht geschreven op de site van Büllent, omdat men dat op prijs stelde.Ik uit dan ook de wens dat de onderlinge vetes tussen de beheerders en fans van de diverse fansite's het via e-mail of icq uitvechten en hiervoor geen gebruik gaan maken van alle forum's die zij kennen.

De site van Büllent schijnt momenteel als uitlaatklep te worden gebruikt, eerder was de Iwan site doordrenkt van berichten van "de zus van Jop", en om eerlijk te zijn, snap ik niet helemaal wat men daarmee denkt te bereiken.
(overigens post ik daar onder mijn 2e naam "Yoni" omdat ik mijn wachtwoord daar kwijt was onder mijn eigen naam )

Wat R@b betreft, die is integer en vertrouw ik voor 200% in zijn berichtgevingen op zijn eigen zéér goede en actuele site en hier op het forum!

Hij onderbouwt zijn meningen ook altijd zeer duidelijk en ik twijfel geen moment als ik ergens iets van zijn hand lees.

Rona, nogmaals, ik hoop dat je snel een antwoord krijgt op je vragen.

Greetz Quenda

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 19 Mei 2000).]

pi_264241
Beste Quenda,

Het lijkt mij onjuist om de Büllent-site als uitlaatklep te beschouwen en deze gelijk te stellen met de Iwan-site, ten tijde dat Jop's zus nog actief was. Het zal je niet ontgaan zijn dat met name de Büllent/Seki-schrijvers, Nerko en Cameron zich toen hebben verzet tegen het gedrag van Nora. Wederom zijn het de Büllent/Seki-fans, die nu op het geval rondom Dex inhaken en wel met de volgende reden:

Voor het geval het je ontgaan is, is na Seki's vertrek uit de Bus, een aantal leden van de Seki-site Büllent gaan steunen vanwege zijn integriteit en openlijke steun aan Seki. Dit heeft geresulteerd in een groep fans die zich zowel bij de Büllent- als bij de Sekifanclub thuisvoelden. Daar hoorde ik zelf ook bij en heb Seki middels een vraag via het forum gevraagd of hij daar achterstond, waarop hij positief reageerde. Gedurende een lange tijd was deze groep fans op beide sites actief, totdat (in mijn geval) de berichtgeving rondom Seki steeds schaarser werd en vooral onduidelijk. Als klap op de vuurpijl (sorry voor dit spreekwoord) kwamen daar de uitspraken van Dex bovenop.

Nu lijkt mij dat fans het volstrekte recht hebben om opheldering te vragen in onduidelijke kwesties en zelfs op beledigingen te reageren. Op de Seki-site zijn al dergelijke berichten verwijderd, terwijl het Büllent-forum (inmiddels onze vaste honk) ons wel daartoe de ruimte biedt.

Jouw bovenstaande posting lijkt mij daarom niet helemaal juist en trekt vergelijkingen die absoluut mank gaan. Het Büllent-forum hoopt daar verder niets mee te bereiken, maar geeft wel die groep fans de gelegenheid om zich over de lopende kwestie te uiten.

there is always a camera on you!
  vrijdag 19 mei 2000 @ 05:16:00 #7
2018 PC eend
relativist
pi_264242
oeps rona je bedoelde natuurlijk rob(stenders) dj

anyway ook maar ff op die ardjee site gekeken en gezien die foto's daar , denk ik toch dat het seki the artist wel eens waar zou kunnen zijn.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 19 mei 2000 @ 06:10:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264243
quote:
op 05-19-2000 om 05:14 AM schreef Cameron het volgende:
Beste Quenda,

Het lijkt mij onjuist om de Büllent-site als uitlaatklep te beschouwen

Als je mijn posting daar hebt gelezen, zal het je opgevallen zijn dat ik er hetzelfde over denk, mijn posting aldaar is op uitdrukkelijk verzoek geplaatst

quote:

Nu lijkt mij dat fans het volstrekte recht hebben om opheldering te vragen in onduidelijke kwesties en zelfs op beledigingen te reageren. Op de Seki-site zijn al dergelijke berichten verwijderd, terwijl het Büllent-forum (inmiddels onze vaste honk) ons wel daartoe de ruimte biedt.

Je hebt volkomen gelijk,alleen de onderlinge vetes en ruzies horen daar niet.Vragen om opheldering = iets anders dan de ruzie's die ik daar nu zie ontstaan

[/quote]

pi_264244
Een ruzie waarbij Borgia zich onthoudt van reacties.
Dit was nooit de bedoeling, ik beantwoordde alleen maar Arjuno's vraag waarom de seki-beheerders zich nooit meer lieten zien, en nooit meer met uitleg kwamen. Waarop ik zei dat ik er was, maar niets wist. That's all, wat mij betreft.

De rest is een soort vreemde roes, waaraan ik me nog net op tijd kon onttrekken, omdat ik mijn beperkte energie aan dankbaarder taken moet wijden.

Ik laat overigens mijn kopje niet hangen hoor. Meer een kwestie van voortdurend schudden in ongeloof, zo vaak vandaag dat het wel lijkt alsof ik Parkinson heb.

Wat betreft de topic van R@b over Ardjee kan ik alleen maar melden dat ik dat zonder meer geloof omdat R@b altijd bijzonder goed geinformeerd blijkt.
Buiten dat, de beelden spreken voor zich, en ik kan me alleen maar realiseren dat die genomen zijn in een periode waarin men de fanclub deed geloven dat Seki treurig en met straatvrees binnen zat.
Ik weet dat er via Adobe met foto's gemanipuleerd kan worden, maar dat zou in dit geval een wel heel sterk staaltje zijn, vooral gezien de locatie.

Zolang ik die Parkinson-kop heb blijf ik nog effe in revisie.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264245
Hey Quenda,

Waarschijnlijk bedoelen wij inderdaad hetzelfde, alleen is het niet mijn bedoeling om een ruzie te creëren. Dex heeft een uitlating gedaan en daar reageerde ik op. Ik heb noch zijn email-adres, noch zijn icq, noch zijn telefoonnummer om hem persoonlijk opheldering te vragen. Ik heb op de Seki-site al gereageerd dat ik niet zijn functie als beheerder in twijfel trek, maar de houding, die hij aanneemt t.o.v. fans, waaronder mijzelf.

Verder hoeft Borgia hier niet bij te worden betrokken, want haar is mijns inziens al genoeg aangedaan, met name op het FokForum. Borgia beschouw ik persoonlijk als een vriendin èn een goede beheerder en wil niet dat haar positie door verder onder druk komt te staan. Waar ik mij wel aan ergerde was de manier, waarop Dex haar op de Seki-site, geheel onnodig, heeft afgeschilderd.

Bovendien ben ik het met het eerdere stuk van Idee eens dat Borgia zich altijd op een juiste en oprechte manier heeft ingezet voor Seki en nooit zich nooit hautain heeft opgesteld naar de fans toe. Overigens geldt ook voor Dex dat hij uitstekend werk heeft verricht als woordvoerder van Seki, maar zijn houding op het laatst beviel mij niet.

Verder heeft Quenda het over ruzies, die op het Büllent-forum ontstaan. Welke ruzies??? Er zijn twee Büllent/Seki-fans die hun opheldering vragen aan Dex. Als jou hun woordkeuze en/of toonzetting niet bevalt, prima, maar je kunt pas over ruzie spreken als ook de tweede partij (Dex dus) zijn weerwoord komt doen en alleen dàn als wij niet in staat blijken elkaar te willen verstaan. Mijns inziens spreek je alleen dan over ruzies; nu zijn het slechts onbeantwoorde klachten.

vrijdag 19 mei 2000 @ 07:21:00 #11
3029 Rona
Kermisfan
pi_264246
Beste mensen,

Het is hier ook absoluut niet mijn bedoeling om R@B hier af te vallen, daar ik hem als pas beginnend Fok!ker ook niet ken, ik probeer alleen maar te zeggen wat ik zie en dat is in dit geval dat er heel veel toevalligeden bij elkaar staan op zijn site!
Die foto's van 5Mei overigens zijn ook wel echt, daar het op de chat die de Seki-fans onderling hadden, vermeld is geworden(op 2Mei) dat hij dat zou gaan doen!!!

Als echter mijn mening klopt, dat die Ardjee iemand is die de echte Seki gebruikt om zijn eigen look-a-like te kunnen promoten is het ook logisch dat die foto's daar staan!
"jullie" R@B heeft toevallig die berichtgeving op zijn site staan en that's it.Alleen, om dat (inderdaad) Rob Stenders met z'n parodieen er naast staat vermeld was voor mij al gauw een link gelegd tussen die twee zaken.

Ik laat mij echter graag door Ardjee overtuigen van zijn gelijk en heb hem daartoe ook al ge e-mailed. Ben benieuwd naar zijn antwoord.
Voor de rest hoop ik op 21 Mei een antwoord te krijgen op alle vragen en veronderstellingen waarna mijnerzijds nog wel een reactie zal volgen:

Keuze 1: Zie je wel dat ik gelijk had?
Keuze 2: Sorry, mensen die ik vals beschuldigd heb.
of
Keuze 3: Weet niet

We'll meet again!

vrijdag 19 mei 2000 @ 07:41:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264247
Cameron, als je een regelmatige bezoeker bent van een aantal fansite's van de passagiers en ex-passagiers, dan kan het je onmogelijk zijn ontgaan dat de beheerders daar hun handen vol hebben aan de ruzietjes, de scheldpostings (met schuttingtaal, beledigende texten en zelfs discriminerende texten)

Hannus, Borgia en Voltran hebben hier bijna een dagtaak aan gehad op topdagen

Maar deze topic ging volgens mij over een vraag van Rona, ik denk dat het beter is om dit wellus/nietus spelletje elders voort te zetten (zie onzin forum i/s/Forum16/HTML/002475.html )

vrijdag 19 mei 2000 @ 08:16:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264248
Rona, kijk ook eens http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/001217.html misschien kan de verklaring van Dex je wat opheldering geven.
  vrijdag 19 mei 2000 @ 12:45:00 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_264249
--------

[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 19 Mei 2000).]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 19 mei 2000 @ 12:54:00 #15
272 R@b
No-nonsens
pi_264250
quote:
op 05-19-2000 om 02:26 AM schreef Rona het volgende:
Ik ben via de tips die jullie hier geplaatst hebben op de home-page van R@B geweest en zie daar inderdaad het bericht staan dat Seki een singletje gaat maken. Op die zelfde site staan ook de verwijzingen naar ded MP3 bestanden over de parodieen bij Rob Stenders op de radio. Bovendien is de naam ArDjee te herleiden tot R. DJ(= te lezen als Rob D.J.) En dit is dus veel te toevallif dat dit alles bij elkaar staat.
Bovendien op de site van Ardjee staat een biografie over Seki, deze bevat minimaal 3 fouten!!

[KNIP]

Beste Rona, ik heb op mijn site ook al een stukje geschreven over de verwarring die is ontstaan en hier nog wat aanvullingen.

Ik kreeg een berichtje dat Seki een singel zou gaan maken en dacht ''Hmmm dat zal wel''. Later ontving ik een email van Ardjee Dat hij het management van Seki op zich had genomen en dat hij een fan-site had gemaakt. Na het lezen van die site besloot ik er aandacht aan te besteden, uiteraard met een kritische noot, maar goed.
In eerste instantie dacht ik ook even aan een goed geslaagde grap van Mirrorman, maar vergeet niet dat de site van Ardjee een officieel geregistreerde domein naam is. Bij controle hiervan door mij, bleek die site vorig jaar door Rob Katers te zijn geregistreerd voor zijn managment bureau. Hierdoor, en ook door het eerdere bericht dat Seki een plaatje zou maken, ga ik er van uit dat het bericht gewoon waar is.

Ik begrijp dat het voor de vele Seki fans vreemd over komt van de man, die in de Bus zich vooral afzette tegen het lintjes knip gedrag van anderen, om nu zelf artiest te worden. Maar Seki is oud en wijs genoeg om zijn eigen keuzes te maken lijkt me, en hij moet die negatieve sleur van na de bus maar eens van zich afschudden. Hij was wel de populairste bussagier in de tijd dat hij er in zat. Veel hadden een hekel aan hem maar even zovelen vonden hem wel gaaf (of grappig). Laat hem daar nu dan maar van profiteren lijkt me.

De mp3's van Rob Stenders op mijn site hebben niets met deze zaak van doen, en ik heb er verder ook geen belang bij. Mijn site is gelukkig geen fan-site, ik kan schrijven waarover ik wil en kritisch zijn op wie ik wil, Niets houdt mij tegen.
(Een verse mp3 van een Seki parodie zal ik overigens van het weekend toevoegen .)

Lees anders ook het stukje op mijn site

Groet
Rob uit
Alkmaar

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_264251
Quenda, inderdaad kunnen we deze discussie maar beter elders voortzetten, maar heb je iets beters dan het onzinforum? Staat zo sneu...

Het is mij zeker niet ontgaan dat er ook allerlei ruzietjes en scheldpartijen op de busforums zijn. In een paar gevallen was ik er immers zelf bij betrokken. Deal with it, it's life!!!

(Cameron vraagt zich af of Quenda misschien behoort tot de categorie die de Bus nu prettiger vindt, omdat er geen scheldpartijen en ruzietjes meer in voorkomen?)

Ik hoop alleen niet dat je mij nu onder die categorie onruststokers schaart. Zo ja, dan hoor ik dat graag van je, dan kunnen we het verschil tussen onrust stoken en debatteren (soms ook emotioneel) in een aparte topic behandelen.

Wat mij betreft peace for now.

vrijdag 19 mei 2000 @ 22:26:00 #17
3029 Rona
Kermisfan
pi_264252
DANK JE WEL R@B

Dit was zo'n beetje het antwoord wat ik hoopte te krijgen.
Iemand die me mee kon delen dat Ardjee een echt bestaand bureau was en zelfs dat domeinnaam etc. nagetrokken is.
Nu is tenminste de twijfel weg en de discussie gesloten over wel waar/ niet waar.
Maar dan nog, Seki een plaatje maken? Dat toch nog eerst zien en dan geloven.

Verder vind ik dat Seki zelf mag bepalen of hij al dan niet iets commercieels wil gaan doen; daarom is Seki nog niets minder voor ons!! Het gevoel blijft zoals dat van het begin af aan geweest is naar hem toe. Hij blijft voor zichzelf en met zichzelf, wij als fans hebben daarin niets van hem te willen. Als hij zelf ermee instemd om toch commercieel te gaan, is de mens Seki toch niet anders geworden?
Hij blijft dan toch nog steeds de Kanjer, de
Held, en de warme persoon zoals wij hem zijn gaan waarderen? Voor ons nog wel!
Het feit dat ik gisteren zo hard van stapel ben gelopen met mijn reactie/vraag ligt in het feit dat wij geen of hooguit gebrekkige informatie kregen van zijn kant uit. Hierdoor sloeg de verwarring toe en wilde ik graag antwoorden hebben voordat we met z'n allen de fanclubdag gaan beleven.
Dit is ook nog steeds ter ere van zijn verjaardag, laten we er een onvergetelijke dag van maken, met elkaar en voor elkaar.

We'll meet again!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')