Ik hang ook wel een beetje rond hier maar ik wil mijn huis netjes hebben voor donderdag dus ben ik ook aan het opruimen. Ik ben nu met de rommelkamer bezig.quote:
een nette rommelkamer is geen rommelkamer meerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik hang ook wel een beetje rond hier maar ik wil mijn huis netjes hebben voor donderdag dus ben ik ook aan het opruimen. Ik ben nu met de rommelkamer bezig.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik hang ook wel een beetje rond hier maar ik wil mijn huis netjes hebben voor donderdag dus ben ik ook aan het opruimen. Ik ben nu met de rommelkamer bezig.
Er staat nog steeds een hoop rommel in, maar nu netjes in stapels en in de daarvoor bedoelde kastjes enzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een nette rommelkamer is geen rommelkamer meer
quote:Je kan er boeken kopen die
Je hier heel zelden vindt
Je kan er langs de grachten lopen
Je haar los in de wind
Je kan er uren slijten
De parken zijn er groen
Je kan er naar Van Gogh gaan kijken
Dat zou je eigenlijk wel es moeten doen
Je bent er vogelvrij
Omdat er alles kan
Zo dichtbij
En toch zover
Is Amsterdam
Want daar in Amsterdam
Ben jij zover van mij
Toch voel ik Amsterdam zo pijnlijk dicht nabij
In het concertgebouw
Is het zeer dikwijls feest
Je weet toch nog dat zelfs Randy Newman daar ooit is geweest
Wie van ons vermoedde toen
Dat jij daar nu heel alleen
Een schuilplaats hebt gezocht
We gingen altijd samen heen
Wie van ons is vogelvrij
Wie van ons die nog alles kan
Zo dichtbij
En toch zover
Is Amsterdam
Want daar in Amsterdam
Ben jij zover van mij
Toch voel ik Amsterdam zo pijnlijk dicht nabij
Amsterdamquote:
1 is lelijk en 2 is 2 keer zo lelijk.quote:
nagellakjesdozentopic?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:06 schreef ArTiC het volgende:
oh...SQ zit gewoon de hele ochtend al vreemd te gaan
Ik wilde altijd een eskimo-piercing, maar dat mocht niet van mijn mamaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
1 is lelijk en 2 is 2 keer zo lelijk.
verstandige moeder.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wilde altijd een eskimo-piercing, maar dat mocht niet van mijn mamaIk wilde ook dreads, maar dat mocht ook niet
En nu ga ik binnenkort wel een industrial laten zetten in mijn rechteroorVindt ze ook niet leuk
Das zo'n enorm gat in je oorlel?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wilde altijd een eskimo-piercing, maar dat mocht niet van mijn mamaIk wilde ook dreads, maar dat mocht ook niet
En nu ga ik binnenkort wel een industrial laten zetten in mijn rechteroorVindt ze ook niet leuk
Nee, het is een staaf bovenin je oor:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Das zo'n enorm gat in je oorlel?
Ik vind dat erg
Oh, da's inderdaad een stuk beter!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, het is een staaf bovenin je oor:
[ afbeelding ]
En ik wil dan een doorzichtige staaf met gekleurde of zwarte bolletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ben ik het niet (zonder meer) mee eens. Je zet jezelf ook op een bepaalde manier neer en ik (en met mij velen) associeer dit soort "versieringen" toch met sociaal lagere klassen, om het voorzichtig te zeggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef Inu het volgende:
Ach, piercings en tattoo's zijn erg smaakgebondenIk vind het mooi en dat is het belangrijkste
hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben ik het niet (zonder meer) mee eens. Je zet jezelf ook op een bepaalde manier neer en ik (en met mij velen) associeer dit soort "versieringen" toch met sociaal lagere klassen, om het voorzichtig te zeggen.
Ik heb al sinds mijn 14e een ringetje bovenin mijn oor wat bijna niet te zien is. Ik heb mijn haren altijd los over mijn oren hangen, dus de kans dat mensen dit ding zien is niet heel erg groot. Daarbij interesseert het me vrij weinig wat vreemden van me vinden. Hier op mijn werk is het heel gewoon dat mensen piercings of dreads hebben, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken en de mensen die op straat of in de winkel vinden dat ik er asociaal uitzie, boeiend...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben ik het niet (zonder meer) mee eens. Je zet jezelf ook op een bepaalde manier neer en ik (en met mij velen) associeer dit soort "versieringen" toch met sociaal lagere klassen, om het voorzichtig te zeggen.
*wrijft met gum over zijn tattoo*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |