abonnement Unibet Coolblue
pi_264232
Dan lees je zo'n bericht op de SBS-site en dan denk je, dat zal best waar zijn. Ze draagt nu de goedkope, maar zoek te raken variantjes.

Dus ik dacht Essie heeft zeker gewonnen en laat nu "live" in de bus door Dr. Lou Lap een paar onverslijtbare jetsers plaatsen.

Nieuwe borsten voor Esmeralda
datum: Donderdag 18 mei 22:45
bron: Internetredactie op het strand
De passagiers worden vanavond even uitgelaten. Sinds de storm zijn de windschermen van de buitenhekken af, en mogen ze niet meer de tuin in. En na twee dagen binnen, afgezien van de werkers dan, is het toch wel lekker om even uit te waaien. En dus vertrekken de passagiers even na achten, gewapend met een voetbal, naar het strand waar ze als en stelletje jonge honden achter de bal aanrennen. Tessa en Esmeralda zijn het voetballen snel zat en lopen richting zee. Tessa leent een schepje van een nieuwsgierige toeschouwer, en begint Esmeralda langzaam maar trefzeker in te graven. Esmeralda ligt languit op haar rug, en is even later bedolven onder het zand. Alleen haar hoofd steekt er nog bovenuit. Tessa maakt zelfs borsten op het bouwwerk, maar daar is Esmeralda niet zo blij mee. “Ik ben niet helemaal tevreden over deze behandeling”, roept ze lachend. “Mijn borsten zijn nu ongelijk. “Borsten zijn toch altijd ongelijk?” verdedigt Tessa zich. “Dat hoort zo hoor.”
De mannen en Antonette voetballen ondertussen sportief verder. Antonette zit zelf in een voetbalelftal en krijgt eindelijk de kans om weer een beetje te trainen. Iets voor tienen is het ´speelkwartier´ voorbij, en verdwijnen de passagiers weer richting bus.
FC


p.s.
Er had ook boven kunnen staan Tessa probeert Esmeralda levend te begraven.

  vrijdag 19 mei 2000 @ 09:13:00 #2
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_264233
Het is begrijpelijk dat Tessa eventueel het nationale huppelkutje zou begraven. Ik denk ook dat het doodslag zal zijn en geen moord. maar nu heet ik natuurlijk niet de Cock met C O C K.
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  vrijdag 19 mei 2000 @ 12:37:00 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_264234
WAAR KUNNEN WE DONEREN
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_264235
verwijderd door Coosj

[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 19 Mei 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')