Dat is het mooie van statistieken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Je had de mogelijkheid net zoveel te trainen. Niet trainen valt daarmee onder de eigen verantwoordelijkheid.
Alleen heb jij er twee jaar over gedaan en Jorrit en ik 1 jaarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:06 schreef ursel het volgende:
Wat dat betreft gaat Jorrit zijn vergelijking net zo hard op als die van mij.
Ja maar ik vind het wel erg jammer dat er blijkbaar zoveel angst is in Nederland.quote:Op woensdag 5 mei 2010 07:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Alleen heb jij er twee jaar over gedaan en Jorrit en ik 1 jaarGister nog 75km gefietst
Op naar Alpe d'Huez?
Mogguh
Dodenherdenking was weer beetje jammer zeg...wel grappig om te zien hoe een ceremoniemeester het vol glashard voorliegt om de eigen zaak te redden. Het geeft wel aan dat een overheid niet zomaar te geloven is op haar woord.
TeringNSEven zonder overleg of communicatie van 4x int uur maar 2x int uur...honden zijn het!
Werkdag voorbij dus mag ik kickenquote:
Op vakantie en nee dan bedoel ik niet dat ie op kantoor isquote:
Moe die niet klussen??quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Op vakantie en nee dan bedoel ik niet dat ie op kantoor is
Neequote:Op donderdag 6 mei 2010 08:17 schreef FJD het volgende:
Bak Chinees erbij en een pilsje maar dat is ook de enige reden dat ik ga zitten kijken
Morgen kan ik trouwens pas om 17:15 thuis zijn at best. Zit met een afspraak met trainees & HR. Of was je t al vergeten?
22e staat idd nog..quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:44 schreef FJD het volgende:
22e zit ik geloof ik met Urs in de ArdennenHouden morgen nog wel efkes contact
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |