dat is wel balen zegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:57 schreef Den_Haag het volgende:
Cyber, mijn lederhosen liggen bij de stomerij
het kan ergerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet bij dit citaat: Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich. altijd aan DH denkenSorry DH!
Hij heeft het niet verteld, dus ik ben niet boos op hem. Wèl op andere mensen die hun waffel niet kunnen houden over dingen die alleen MIJ aangaan. Doe nou even niet alsof dat allemaal oké is. Ik weet ook dingen van Alex die ik hier niet neerzet, omdat ik respect voor hem heb. Maar goed, dan weet ik gelukkig ook wat ik aan jou heb. Of zou je mij ook respecteren als ik Alex zijn privèdingen die ook aanleiding gaven tot deze situatie op Fok neerplemp? Nee toch? Praat het dan ook niet goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Maar Windigo, als een relatie verbroken wordt en iemand heeft daar veel verdriet van dan kan je er donder op zeggen dat daar door de verdrietige partij over wordt gepraat (erg gezond ook). En als er dan iemand in de SC het verhaal ter ore komt en hoort dat jij liever je ex had dan je ideale geweldige man waar je zo hoteldebotel van was dan bestaat de kans dat iemand daar over struikeltEn als dat dan ook nog eens iemand is die niet van geheimen houdt, maar recht voor z'n raap de dingen uitspreekt zoals ze zijn dan heb je pech als je dat niet leuk vindt.
Goedemorgen en ik ga zo naar bed. Allemaal een fijne (hopenlijk zonnige) dag gewenst.
Ow, daar heb ik nu echt zin in, sushiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:03 schreef Den_Haag het volgende:
ik overleef het ook wel zonder lederhosen. vanavond sushi
Brie over kipkerriesalade?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, daar heb ik nu echt zin in, sushi
Ik heb net sandwiches gemaakt. Mijn lievelingssandwich bestaat uit: kipkerriesalade, gerookte kip in dikke stukken en dan brie erover. En de nr twee heeft een laagje bieslookroomkaas, mortadella en dan wat augurk![]()
Wat is gerookte kip toch geweldig lekker
Jouw sushiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, daar heb ik nu echt zin in, sushi
Ik heb net sandwiches gemaakt. Mijn lievelingssandwich bestaat uit: kipkerriesalade, gerookte kip in dikke stukken en dan brie erover. En de nr twee heeft een laagje bieslookroomkaas, mortadella en dan wat augurk![]()
Wat is gerookte kip toch geweldig lekker
Ik praat niks goed, ik zeg alleen dat er gepraat is en dat iemand dat gehoord heeft die er niet voor terugdeinst het hier te plaatsen. Dus daar zou ik als ik jou was niet zo verbaast over doen. Daarbij blijf je Alex' privacy maar aanhalen, maar ik geloof niet dat ik je daar goed in begrijp. Want volgens mij kan Alex het niet helpen dat iemand anders hier iets plaatst. Dus waarom je maar blijft aanhalen dat het ook niet netjes is als jij iets over Alex zou zeggen is me een raadsel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:05 schreef Windigo het volgende:
Hij heeft het niet verteld, dus ik ben niet boos op hem. Wèl op andere mensen die hun waffel niet kunnen houden over dingen die alleen MIJ aangaan. Doe nou even niet alsof dat allemaal oké is. Ik weet ook dingen van Alex die ik hier niet neerzet, omdat ik respect voor hem heb. Maar goed, dan weet ik gelukkig ook wat ik aan jou heb. Of zou je mij ook respecteren als ik Alex zijn privèdingen die ook aanleiding gaven tot deze situatie op Fok neerplemp? Nee toch? Praat het dan ook niet goed.
Echt zo lekker!quote:
Jij mag dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet bij dit citaat: Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich. altijd aan DH denkenSorry DH!
Ik blijf dat aanhalen omdat ik het verdomd respectloos vind dat iemand alex zijn in vertrouwen vertelde verhaal hier naar buiten gooit, en ook verdomd respectloos naar mij dat er klakkeloos word aangenomen wat er gezegd wordt. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik praat niks goed, ik zeg alleen dat er gepraat is en dat iemand dat gehoord heeft die er niet voor terugdeinst het hier te plaatsen. Dus daar zou ik als ik jou was niet zo verbaast over doen. Daarbij blijf je Alex' privacy maar aanhalen, maar ik geloof niet dat ik je daar goed in begrijp. Want volgens mij kan Alex het niet helpen dat iemand anders hier iets plaatst. Dus waarom je maar blijft aanhalen dat het ook niet netjes is als jij iets over Alex zou zeggen is me een raadsel.
Dus je wilde je ex niet terug? Je kan natuurlijk altijd zeggen dat het niet kloptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:10 schreef Windigo het volgende:
Ik blijf dat aanhalen omdat ik het verdomd respectloos vind dat iemand alex zijn in vertrouwen vertelde verhaal hier naar buiten gooit, en ook verdomd respectloos naar mij dat er klakkeloos word aangenomen wat er gezegd wordt. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
Nee dat klopt. En ja, ik heb mijn ex dit weekend gezien. Zegt nog niks over of ik hem terug wil of niet. Nádat het uit was met Alex heb ik hem gezien en dat was heel gezellig. Maar daarom heb ik het niet uitgemaakt, maar om hele andere dingen. Dat weet Alex, en hij is zo vriendelijk om dat vanavond uit zn werk nog even te komen zeggen in de SC omdat hij ook weet dat het niet zo gegaan is als het nu in de SC gepresenteerd wordt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je wilde je ex niet terug? Je kan natuurlijk altijd zeggen dat het niet klopt
Dat eerste daar kan ik het eigenlijk alleen maar mee eens zijn. Maar nog steeds kan Alex daar niets aan doen en herhalen dat jij ook niet alles over hem vertelt blijft dus een beetje nutteloos.
Nou prima. Dan wens ik iedereen veel plezier met het creëren van fantasietjes over deze wilde femme fatalequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:19 schreef Den_Haag het volgende:
Laat mijn mening heel simpel zijn, je moet niet raar opkijken dat deze verhalen naar buiten komen of ontstaan. Nadat je het 'uitmaakt' met je 'ideale man' staat je ex vrijwel direct voor jouw deur met jouw goedvinden. voor heel veel mensen is 1 + 1 = 2
Ik ben ook niet boos op jou hoor, en ik was ook niet van plan me erg druk te gaan maken. Dan maar bekend staan als femme fatalequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Mensen trekken hun eigen conclusies als ze maar een partij horen, Windigo. Je daar verder helemaal niet druk om maken, want heus, anderen denken lang niet zo veel aan jou als je zelf doetDaarbij is iedereen dit over een tijdje helemaal vergeten en maakt het niemand echt wat uit hoe en waarom relaties van semi-bekenden op internet op de klippen zijn gelopen.
Maak er een leuke dag van en geniet! (afgelopen nacht een heel lang gesprek gehad met een collega over mensen die jong overlijden, bah bah....elke dag is gewoon een geschenk)
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou prima. Dan wens ik iedereen veel plezier met het creëren van fantasietjes over deze wilde femme fatale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |