dat is wel balen zegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:57 schreef Den_Haag het volgende:
Cyber, mijn lederhosen liggen bij de stomerij
het kan ergerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet bij dit citaat: Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich. altijd aan DH denkenSorry DH!
Hij heeft het niet verteld, dus ik ben niet boos op hem. Wèl op andere mensen die hun waffel niet kunnen houden over dingen die alleen MIJ aangaan. Doe nou even niet alsof dat allemaal oké is. Ik weet ook dingen van Alex die ik hier niet neerzet, omdat ik respect voor hem heb. Maar goed, dan weet ik gelukkig ook wat ik aan jou heb. Of zou je mij ook respecteren als ik Alex zijn privèdingen die ook aanleiding gaven tot deze situatie op Fok neerplemp? Nee toch? Praat het dan ook niet goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Maar Windigo, als een relatie verbroken wordt en iemand heeft daar veel verdriet van dan kan je er donder op zeggen dat daar door de verdrietige partij over wordt gepraat (erg gezond ook). En als er dan iemand in de SC het verhaal ter ore komt en hoort dat jij liever je ex had dan je ideale geweldige man waar je zo hoteldebotel van was dan bestaat de kans dat iemand daar over struikeltEn als dat dan ook nog eens iemand is die niet van geheimen houdt, maar recht voor z'n raap de dingen uitspreekt zoals ze zijn dan heb je pech als je dat niet leuk vindt.
Goedemorgen en ik ga zo naar bed. Allemaal een fijne (hopenlijk zonnige) dag gewenst.
Ow, daar heb ik nu echt zin in, sushiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:03 schreef Den_Haag het volgende:
ik overleef het ook wel zonder lederhosen. vanavond sushi
Brie over kipkerriesalade?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, daar heb ik nu echt zin in, sushi
Ik heb net sandwiches gemaakt. Mijn lievelingssandwich bestaat uit: kipkerriesalade, gerookte kip in dikke stukken en dan brie erover. En de nr twee heeft een laagje bieslookroomkaas, mortadella en dan wat augurk![]()
Wat is gerookte kip toch geweldig lekker
Jouw sushiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, daar heb ik nu echt zin in, sushi
Ik heb net sandwiches gemaakt. Mijn lievelingssandwich bestaat uit: kipkerriesalade, gerookte kip in dikke stukken en dan brie erover. En de nr twee heeft een laagje bieslookroomkaas, mortadella en dan wat augurk![]()
Wat is gerookte kip toch geweldig lekker
Ik praat niks goed, ik zeg alleen dat er gepraat is en dat iemand dat gehoord heeft die er niet voor terugdeinst het hier te plaatsen. Dus daar zou ik als ik jou was niet zo verbaast over doen. Daarbij blijf je Alex' privacy maar aanhalen, maar ik geloof niet dat ik je daar goed in begrijp. Want volgens mij kan Alex het niet helpen dat iemand anders hier iets plaatst. Dus waarom je maar blijft aanhalen dat het ook niet netjes is als jij iets over Alex zou zeggen is me een raadsel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:05 schreef Windigo het volgende:
Hij heeft het niet verteld, dus ik ben niet boos op hem. Wèl op andere mensen die hun waffel niet kunnen houden over dingen die alleen MIJ aangaan. Doe nou even niet alsof dat allemaal oké is. Ik weet ook dingen van Alex die ik hier niet neerzet, omdat ik respect voor hem heb. Maar goed, dan weet ik gelukkig ook wat ik aan jou heb. Of zou je mij ook respecteren als ik Alex zijn privèdingen die ook aanleiding gaven tot deze situatie op Fok neerplemp? Nee toch? Praat het dan ook niet goed.
Echt zo lekker!quote:
Jij mag dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet bij dit citaat: Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich. altijd aan DH denkenSorry DH!
Ik blijf dat aanhalen omdat ik het verdomd respectloos vind dat iemand alex zijn in vertrouwen vertelde verhaal hier naar buiten gooit, en ook verdomd respectloos naar mij dat er klakkeloos word aangenomen wat er gezegd wordt. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik praat niks goed, ik zeg alleen dat er gepraat is en dat iemand dat gehoord heeft die er niet voor terugdeinst het hier te plaatsen. Dus daar zou ik als ik jou was niet zo verbaast over doen. Daarbij blijf je Alex' privacy maar aanhalen, maar ik geloof niet dat ik je daar goed in begrijp. Want volgens mij kan Alex het niet helpen dat iemand anders hier iets plaatst. Dus waarom je maar blijft aanhalen dat het ook niet netjes is als jij iets over Alex zou zeggen is me een raadsel.
Dus je wilde je ex niet terug? Je kan natuurlijk altijd zeggen dat het niet kloptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:10 schreef Windigo het volgende:
Ik blijf dat aanhalen omdat ik het verdomd respectloos vind dat iemand alex zijn in vertrouwen vertelde verhaal hier naar buiten gooit, en ook verdomd respectloos naar mij dat er klakkeloos word aangenomen wat er gezegd wordt. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
Nee dat klopt. En ja, ik heb mijn ex dit weekend gezien. Zegt nog niks over of ik hem terug wil of niet. Nádat het uit was met Alex heb ik hem gezien en dat was heel gezellig. Maar daarom heb ik het niet uitgemaakt, maar om hele andere dingen. Dat weet Alex, en hij is zo vriendelijk om dat vanavond uit zn werk nog even te komen zeggen in de SC omdat hij ook weet dat het niet zo gegaan is als het nu in de SC gepresenteerd wordt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je wilde je ex niet terug? Je kan natuurlijk altijd zeggen dat het niet klopt
Dat eerste daar kan ik het eigenlijk alleen maar mee eens zijn. Maar nog steeds kan Alex daar niets aan doen en herhalen dat jij ook niet alles over hem vertelt blijft dus een beetje nutteloos.
Nou prima. Dan wens ik iedereen veel plezier met het creëren van fantasietjes over deze wilde femme fatalequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:19 schreef Den_Haag het volgende:
Laat mijn mening heel simpel zijn, je moet niet raar opkijken dat deze verhalen naar buiten komen of ontstaan. Nadat je het 'uitmaakt' met je 'ideale man' staat je ex vrijwel direct voor jouw deur met jouw goedvinden. voor heel veel mensen is 1 + 1 = 2
Ik ben ook niet boos op jou hoor, en ik was ook niet van plan me erg druk te gaan maken. Dan maar bekend staan als femme fatalequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Mensen trekken hun eigen conclusies als ze maar een partij horen, Windigo. Je daar verder helemaal niet druk om maken, want heus, anderen denken lang niet zo veel aan jou als je zelf doetDaarbij is iedereen dit over een tijdje helemaal vergeten en maakt het niemand echt wat uit hoe en waarom relaties van semi-bekenden op internet op de klippen zijn gelopen.
Maak er een leuke dag van en geniet! (afgelopen nacht een heel lang gesprek gehad met een collega over mensen die jong overlijden, bah bah....elke dag is gewoon een geschenk)
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou prima. Dan wens ik iedereen veel plezier met het creëren van fantasietjes over deze wilde femme fatale
Het is niet goed begonnen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
Terugvindpostje. En weer "one hell of a day" hiero
Ehhh, ik weet van niksquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:11 schreef Windigo het volgende:
Alex is er echt niet blij mee hoor, ik heb m net aan de telefoon gehad. Jullie worden bedankt allemaal
Mja, je kon zoiets natuurlijk verwachten, dus ik maak me er ook niet meer zo druk om. Ik hoop alleen dat mensen wat ze horen met gezond verstand beoordelen. En ik werd even kribbig, omdat het daar niet op leek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:29 schreef Laydina het volgende:
Ik denk dat het over algemeen in deze SC nog wel meevalt. Maar als beide partners op fok zitten en evt zelfs soms in dezelfde SC zit dan weet je dat er zaken gevraagd kan worden of opmerkingen geplaatst worden.
Logisch dat het je ook raakt, zeker als het roddels zijn die niet juist zijn. Maar accepteren is denk ik de enige oplossing en af en toe misschien wat toelichting te geven.
(verder het verhaal niet gevolgd ofzo, maar genoeg ervaring uit andere SC dat het problemen geeft (zowel tijdens al na de relatie)
Mogge =)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehhh, ik weet van niksDus haal dat 'allemaal' maar weg
Kijk, dit zijn nou typisch FOK!se dingen. Er wordt hier zoveel persoonlijks gepost dat het haast 'normaal' is om dingen in relatiesfeer openlijk te noemen. De drempel is laag of weg Windigo, en dan krijg je dit soort ongemakkelijke dingen. Wen er maar vast aan, óf hou je privéleven compleet gescheiden van FOK!
Moggel iedereen, vroeg eruit op mijn vrije dag![]()
Moest echt nog een paar dingen doorbellen aan mijn collega's![]()
Hoort dat ook bij mijn 'letters' Steer? Vast wel en ik schaam me er niks voor
En zo is hetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Maak er een leuke dag van en geniet! (afgelopen nacht een heel lang gesprek gehad met een collega over mensen die jong overlijden, bah bah....elke dag is gewoon een geschenk)
Wat een luxe heb ik toch dat ik na mijn horrorday gisteren gewoon weer lekker vrij ben vandaagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
Terugvindpostje. En weer "one hell of a day" hiero
Wij zitten ook al stel op FOK! (elkaar hier niet leren kennen of zo) en hebben in het verleden best veel persoonlijks gepost. Ook op relatievlak en ook de wat 'spannender' dingen in het Keldertjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:29 schreef Laydina het volgende:
Ik denk dat het over algemeen in deze SC nog wel meevalt. Maar als beide partners op fok zitten en evt zelfs soms in dezelfde SC zit dan weet je dat er zaken gevraagd kan worden of opmerkingen geplaatst worden.
Logisch dat het je ook raakt, zeker als het roddels zijn die niet juist zijn. Maar accepteren is denk ik de enige oplossing en af en toe misschien wat toelichting te geven.
(verder het verhaal niet gevolgd ofzo, maar genoeg ervaring uit andere SC dat het problemen geeft (zowel tijdens al na de relatie)
Ik zal er voortaan aan denkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zitten ook al stel op FOK! (elkaar hier niet leren kennen of zo) en hebben in het verleden best veel persoonlijks gepost. Ook op relatievlak en ook de wat 'spannender' dingen in het Keldertje
Daar zijn we ook heel hard op ons 'bek' gegaan en de laatste jaren houden we het zéér oppervlakkig.
Meisje, er zijn mensen die foto's, posts en zelfs hele topics opslaan om je er later fijntjes mee om je oren te slaan. Het is maar dat je het weetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:36 schreef Windigo het volgende:
Ik zal er voortaan aan denkenIk had natuurlijk ook nooit vrijwillig wat over dat gedoe met mn ex gepost, maar ja, iedereen weet t nu toch al dus dan ga ik er ook niet over liegen
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:02 schreef cybermans het volgende:
Goede morgen mensen..
jammer dat ik morgen moet werken anders was ik naar Ed Kowalczyk in Haarlem gegaanOp Jxl en Tim Knol nu komt er niet iets bijzonders. Ed K of Live hoe je het hebben wil vind ik soms wel aardig maar niet bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Borisquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:39 schreef borisz het volgende:
Mogge
Op Jxl en Tim Knol nu komt er niet iets bijzonders. Ed K of Live hoe je het hebben wil vind ik soms wel aardig maar niet bijzonder.
Goed om te weten, dankjewelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meisje, er zijn mensen die foto's, posts en zelfs hele topics opslaan om je er later fijntjes mee om je oren te slaan. Het is maar dat je het weet
Laat het los, en Alex ook en dan is iedereen het over een week alweer vergeten.
Die zijn er idd ja!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:38 schreef Bluezz het volgende:
Meisje, er zijn mensen die foto's, posts en zelfs hele topics opslaan om je er later fijntjes mee om je oren te slaan. Het is maar dat je het weet
Ja aantal leuke nummers maar dan houdt het ook op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boris![]()
![]()
Geweldige band, die stem, die teksten![]()
had nog altijd een keer naar Live gewild maar elke keer als ik ging kijken of ze weer eens naar Nederland kwamen en in Amsterdam spelen was het al uitverkocht.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:39 schreef borisz het volgende:
Mogge
[..]
Op Jxl en Tim Knol nu komt er niet iets bijzonders. Ed K of Live hoe je het hebben wil vind ik soms wel aardig maar niet bijzonder.
Ok, ik was misschien wel wat naiëf om te denken dat mensen privacy van anderen respecteren op een forumquote:
Fok kennendequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ok, ik was misschien wel wat naiëf om te denken dat mensen privacy van anderen respecteren op een forum
Noem es een band waar dat niet voor geld... Vind dat live wel een boel verrekt goede platen heeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja aantal leuke nummers maar dan houdt het ook op.Alain 'ik moet perse een petje op hebben
' Clark
komt ook in Haarlem, vreselijk
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:43 schreef borisz het volgende:
Ja aantal leuke nummers maar dan houdt het ook op.Alain 'ik moet perse een petje op hebben
' Clark
komt ook in Haarlem, vreselijk
jazekerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je het trouwens over bevrijdingspop in Hlem? Ik lees daar dan weer compleet overheen, mss als het een beetje weer is ook weer eens naar toe
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]Dat nieuwe nummer van hem vind ik wel wat hebben
Beetje Stevie Wonder soundje
Heb je het trouwens over bevrijdingspop in Hlem? Ik lees daar dan weer compleet overheen, mss als het een beetje weer is ook weer eens naar toe
quote:5 MEI: PROVINCIE NOORD-HOLLAND PODIUM
Presentatie: Giel Beelen
12:30 - 13:00: Ethereal
13:00 - 23:00: Coronas
13:20 - 13:55: Gemma Ray
14:20 - 15:00: Go Back to the Zoo
15:15 - 15:45: Junkie XL
16:05 - 16:45: La Caravane Passe
17:15 - 17:50: The Popopopops
18:30 - 19:10: Alain Clark
19:40 - 20:30: JURK!
21:10 - 22:10: Ed Kowalczyk (of Live)
22:40 - 00:00: Gotcha! Allstars
5 MEI: JUPILER PODIUM
Presentatie: Rudy Mackay
12:15 - 12:40: Johnny Crapfeet
13:00 - 13:25: 7th Street
13:55 - 14:25: WantWant
14:45 - 15:30: Tim Knol
15:50 - 16:20: the Hype
16:45 - 17:30: Giovanca
17:45 - 18:25: Dio
18:30 - 18:50: Rapbattle Area 023
19:10 - 19:40: Speelman & Speelman
20:00 - 20:45: Drive Like Maria
21:05 - 21:45: Baskerville
22:00 - 23:00: Boemklatsch
Een voorbeeld van onlangs.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:44 schreef Windigo het volgende:
Ok, ik was misschien wel wat naiëf om te denken dat mensen privacy van anderen respecteren op een forum
Dan spatten de vonken er vanafquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:35 schreef Laydina het volgende:
Stelletjes zijn het leukst als ze nog geen relatie hebben
lieve schat als jij na 1 date alexx als je droomman presenteert en ons erbij betrekt en hartje kusje oh wat is het geweldig slijjm slijmquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
dat is wel een hele mooiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:49 schreef Laydina het volgende:
[..]
Een voorbeeld van onlangs.
Een jongen die het nogal leuk vindt om lekker te flirten en te genieten ontmoet twee meisjes waar het met beide goed klikt. Maar ivm afstand en dergelijke is het soms wat lastig.
Hij verteld op t forum erover en dat die ene in het buitenland toch echt wel zijn voorkeur geniet om verschillende redenen die ook genoemd worden.
Een maand (of langer) erna heeft hij toch met die ander gekregen. En hun relatie gaat allemaal goed en alles. Uiteindelijk gaat het uit om praktische redenen en alles. En uiteindelijk is er 1 user die het er nog lekker in wil wrijven met enkele oude posts van destijds. En ja met linkjes en copy pasts![]()
I know *Fail*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lieve schat als jij na 1 date alexx als je droomman presenteert en ons erbij betrekt en hartje kusje oh wat is het geweldig slijjm slijm![]()
Ik vind je eerste stuk een naar, jaloers toontje hebben MeMo, met die smilies erbijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:50 schreef Memento-Mori het volgende:
lieve schat als jij na 1 date alexx als je droomman presenteert en ons erbij betrekt en hartje kusje oh wat is het geweldig slijjm slijm![]()
Dan begrijp je dat wij ook meer willen weten over dat het uit gingbinnen een maand enzo. Ik bedoel ik had er zoveel vertrouwen in ()Je hebt t n beetje aan jezelf te danken, men houdt hier wel van soaps en intriges,
Maar dan nog.. Het gebeurd wel en het is gewoon ziek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dat was in singles, alledrie de betrokkenen zijn een beetjehoor
Nope. Escalatie van twee problemen van mensen die niet snappen dat je meer dingen te doen hebt en vervolgens ook nog een telefoontje van een afdeling waarbij, toen ik bovenkwam, het probleem te stupide was voor woorden....quote:
Waarschijnlijk hoort iedereen dat nog n keer of 20quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind je eerste stuk een naar, jaloers toontje hebben MeMo, met die smilies erbij![]()
Als je compleet over the moon bent over iemand is het niet zo gek dat je dit van de daken/tegenwoordig-op-internet wil schreeuwen!
Leuk zo'n kantoorbaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
"Meneer, hij scant ondersteboven". Nou, ok...laat maar zien dan. Dus ze legt een blaadje in de scanner OP ZIJN KOP en scant dan. Mijn reactie: "ok, en als je het blaadje nou eens in de scanner doet op de manier zoals het hoort?". Mevrouw scant opnieuw.... "oh? Hij doet het weer
"
![]()
![]()
Dit gebeurt bij ons ook regelmatig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
Nope. Escalatie van twee problemen van mensen die niet snappen dat je meer dingen te doen hebt en vervolgens ook nog een telefoontje van een afdeling waarbij, toen ik bovenkwam, het probleem te stupide was voor woorden....
"Meneer, hij scant ondersteboven". Nou, ok...laat maar zien dan. Dus ze legt een blaadje in de scanner OP ZIJN KOP en scant dan. Mijn reactie: "ok, en als je het blaadje nou eens in de scanner doet op de manier zoals het hoort?". Mevrouw scant opnieuw.... "oh? Hij doet het weer
"
![]()
![]()
Ok, dan zitten memo en jij op dezelfde toon/lijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:57 schreef Windigo het volgende:
Waarschijnlijk hoort iedereen dat nog n keer of 20Dat ben ik namelijk, dus maak je borst maar nat
Nee, verstandig. Alleen ben ik meestal geen kei in verstandig zijn en en heb ik een rotsvast vertrouwen in de goedheid van mensen dat ik niet kwijtraak en waar ik wel eens door op mn neus gaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:59 schreef freecell het volgende:
Fok is niet privé
Nooit geweest ook.
Daarom post ik hele persoonlijke dingen over gevoel gewoon niet
wil je dat ik link naar mijn eerste reacties die ik gaf? toen werd ik ook beticht van jaloers zijn, ik heb gezegd: ik zou er gewoon voorzichtig mee zijn, hoe goed ken je iemand nu na 1date? jaloers? of was mijn gevoel juist en probeerde ik mensen voor dit soort dingen te behoeden?ipv net als de rest van de sc mee te doen met Oooooooh wat leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind je eerste stuk een naar, jaloers toontje hebben MeMo, met die smilies erbij![]()
Als je compleet over the moon bent over iemand is het niet zo gek dat je dit van de daken/tegenwoordig-op-internet wil schreeuwen!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Escalatie van twee problemen van mensen die niet snappen dat je meer dingen te doen hebt en vervolgens ook nog een telefoontje van een afdeling waarbij, toen ik bovenkwam, het probleem te stupide was voor woorden....
"
![]()
![]()
Haha, ach ik denk dat MeMo het zo kwaad nog niet bedoelt, en ik vind het begrijpelijk wat ze zegt. Het is toch vreemd als je eerst proclameert hoe geweldig iemand is en binnen dezelfde maand wat anders roept? Alleen dat gebeurd me wel vaker, dus ik ben niet zo onder de indruk als mensen die me net kennenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok, dan zitten memo en jij op dezelfde toon/lijn.
Ik word te oud voor dit soort dingen denk ik![]()
Je had helemaal gelijk en zie mijn post aan Windigoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:02 schreef Memento-Mori het volgende:
wil je dat ik link na mijn eerste reacties die ik gaf? toen werd ik oom beticht van jaloers zijn, ik heb gezegd: ik zouj er gewoon voorzicht mee zijn, hoe goed ken je iemand nu na 1date? jaloers? of was mijn gevoel jusit en probeerde ik mensen voor dit soort dingen te behoeden?ipv net als de rest van de sc mee te doen met Oooooooh wat leuk, sorry dat soort dingen trek ik heel slecht en hate tot say it of eigenlijk niet maar wie had gelijk?
PM eens wie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dat was in singles, alledrie de betrokkenen zijn een beetjehoor
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:54 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gelukkig wil ik jou dan ook niet als vriend
Ja, één ding heb ik wel geleerd. Ik start geen relatie meer na de eerste datequote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wil je dat ik link naar mijn eerste reacties die ik gaf? toen werd ik ook beticht van jaloers zijn, ik heb gezegd: ik zou er gewoon voorzichtig mee zijn, hoe goed ken je iemand nu na 1date? jaloers? of was mijn gevoel juist en probeerde ik mensen voor dit soort dingen te behoeden?ipv net als de rest van de sc mee te doen met Oooooooh wat leuk, sorry dat soort dingen trek ik heel slecht en hate tot say it of eigenlijk niet maar wie had gelijk?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wie zitten hier weer onder elkaar te posten?
de betrokken jongen uit de relatie gedraagt zich soms als een mongool op fok en ik heb een grondige hekel aan m, sorry geen medelijden mee en ook zijn eigen schuld door vanaf het flirten dag 1 tot het ontstaan van de realtie waarbij de vriendin op fok kom tot aan ed break-up alles van A tot B op fok te posten, just my 2 centsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:56 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar dan nog.. Het gebeurd wel en het is gewoon ziek.
Zoals je zelf al zei, dergelijke zaken gebeuren gewoon op fok, zeker als je er heel open over bent.
Mja als hij zèlf alles gepost heeft is het zn eigen verantwoording natuurlijk. Da's want anders.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de betrokken jongen uit de relatie gedraagt zich soms als een mongool op fok en ik heb een grondige hekel aan m, sorry geen medelijden mee en ook zijn eigen schuld door vanaf het flirten dag 1 tot het ontstaan van de realtie waarbij de vriendin op fok kom tot aan ed break-up alles van A tot B op fok te posten, just my 2 cents
quote:
hier op ed uithof maar tis loos alarm volgens mij, iedereen gaat weer naar binnenquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier op ed uithof maar tis loos alarm volgens mij, iedereen gaat weer naar binnen
en leeg je pm box eens
Kan je die zon hierheen sturen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]jawel temp is weer normaal, wel nog keelpijn. Zit toch te denken om even de deur uit te gaan (zon schijnt, strepsils zijn op ) . en hoe is t op je nieuwe plek?
wat moet jij daar veel potentiele neukdates in hebben staan zeg, dat ding isn echt niet zomaar volquote:
En dat met een leeg Foboquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat moet jij daar veel potentiele neukdates in hebben staan zeg, dat ding isn echt niet zomaar vol
Dat ben ik grotendeels met je eens. Maar het is gewoon een te lage streek van die gozer om dergelijke zaken speciaal even op te halen om haar te kwetsen. Tis fok, het gebeurd, accepteer het. Maar het is wel laag en onnodigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:05 schreef Memento-Mori het volgende:
de betrokken jongen uit de relatie gedraagt zich soms als een mongool op fok en ik heb een grondige hekel aan m, sorry geen medelijden mee en ook zijn eigen schuld door vanaf het flirten dag 1 tot het ontstaan van de realtie waarbij de vriendin op fok kom tot aan ed break-up alles van A tot B op fok te posten, just my 2 cents
Ben overigens wel al 4 kilo afgevallen zag ik vanochtend op de weegschaal!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:28 schreef Windigo het volgende:
Ik moet maar eens brood gaan halen, ik heb nog helemaal niks gegeten. Heb überhaupt haast niks gegeten dit weekend, t is niet alsof het me allemaal niks doet ofzo
YAY!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ben overigens wel al 4 kilo afgevallen zag ik vanochtend op de weegschaal!
nicequote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Misschien zou je je sneer voor je kunnen houden als je had gelezen dat we en ik er al lang over klaar zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:34 schreef Duderella het volgende:
Ik ben blij Windigo, dat je een TT hebt verzonnen die niet de aandacht trekt naar datgene waar jij het niet over wilt hebben met al die nare mensen van de SC.![]()
Verzoek afgewezen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Misschien zou je je sneer voor je kunnen houden als je had gelezen dat we en ik er al lang over klaar zijnEn t lijkt me een beetje overdreven om te spreken over altijd of niet ophouden. Dankjewel.
Als jij zaken van meer dan een maand terug als recent beschouwt ben ik het helemaal met je eensquote:
al jouw berichten ga ik toch niet verwijderen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat moet jij daar veel potentiele neukdates in hebben staan zeg, dat ding isn echt niet zomaar vol
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
Zoals Isa zegt: 't is niet dat we de hele dag aan jullie relatie denken. Maar als Alexxxxx, ex en jij in één zin voorkomen, zeker nadat je uitgebreid hebt verteld hoe ge-wel-dig je ex was, dan kunnen er wel belletjes rinkelen ja.
Dank je. Ik neem er een kopje koffie bij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:38 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als jij zaken van meer dan een maand terug als recent beschouwt ben ik het helemaal met je eens![]()
Geniet maar lekker van je mening.
Je kunt het wel, maar dan moet je met elkaar afspreken het heel binnenskamers te houden, en dan nog loop je het risico dat jij of de ander nadat het op een ugly way uit is gegaan boel naar buiten lekt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk inDaarom had ik er ook zelf niks over gezegd.. Maar ik weet nu dat je beter geen relaties met fokkers aan kan gaan om die reden
Ik geloof t wel (ik heb t stiekem beetje mee zitten lezenquote:
Mja, dat heb ik inmiddels begrepenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt het wel, maar dan moet je met elkaar afspreken het heel binnenskamers te houden, en dan nog loop je het risico dat jij of de ander nadat het op een ugly way uit is gegaan boel naar buiten lekt.
Sommige mensen hier op de SC posten echt NOOIT iets intiems. En da's maar verstandig ook.
Ik heb over jou gedroomd vannachtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik geloof t wel (ik heb t stiekem beetje mee zitten lezendie TT wakkert mn nieuwgierigheid aan
).
En een aswolkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dank je. Ik neem er een kopje koffie bij.
Hahaha wat leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb over jou gedroomd vannacht
We gingen met de auto op vakantie naar Servië en er waren twee andere mensen bij.Wie erbij waren weet ik niet, want ik was stomverbaasd dat jij opeens meeging op vakantie, want waar hadden we elkaar dan eerder ontmoet?
quote:
Ja, daar heb ik gelukkig nooit last van hierquote:
Ja echt keileuk! We waren al in Kroatië met de auto, het was lekker warm, de zon scheen, de ramen waren naar beneden en we waren één of ander exotisch sapje aan het drinken.quote:
He ik ben heul niet engquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik gelukkig nooit last van hier![]()
Lijkt me maar niks, zo'n engerd uit de SC opeens in je droom..
en keelsnoepjesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:44 schreef Aure het volgende:
[..]
thanks, tis wel weer een goed excuus voor strepsilsdie zijn echt lekker
Ik vind het ook wel fijn om af en toe te doen. Niet alles want veel zaken zijn niet van belang. En het speelt natuurlijk ook mee wat voor persoon je bent op fok. val je op en doe je grote uitspraken dan slaan mensen dat op. Ben je gewoon niet echt opvallend en rustig dan maakt het minder uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:42 schreef Stereotomy het volgende:
Sommige mensen hier op de SC posten echt NOOIT iets intiems. En da's maar verstandig ook.
Voor mezelf helpt het wel als ik dingen van me af kan schrijven, maar alles wat ik hier schrijf kan uiteindelijk tegen me gebruikt worden.
Exotisch sapjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja echt keileuk! We waren al in Kroatië met de auto, het was lekker warm, de zon scheen, de ramen waren naar beneden en we waren één of ander exotisch sapje aan het drinken.
Welke smaak?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:44 schreef Aure het volgende:
[..]
thanks, tis wel weer een goed excuus voor strepsilsdie zijn echt lekker
Ik help je!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok ik mag deze maand niks meer kopen, behalve eten/drinken etc maar geen kleding, schoenen, bh's etc, helpen jullie me dat onthouden?
Ach, jij hebt natuurlijk ook weer andere dingen op fok staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel fijn om af en toe te doen. Niet alles want veel zaken zijn niet van belang. En het speelt natuurlijk ook mee wat voor persoon je bent op fok. val je op en doe je grote uitspraken dan slaan mensen dat op. Ben je gewoon niet echt opvallend en rustig dan maakt het minder uit
dan kunnen we elkaar steunenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik help je!!
ik mag namelijk ook niet meer![]()
Hier nog eentjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik help je!!
ik mag namelijk ook niet meer![]()
Ook dat zal mij eeuwig achtervolgenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, jij hebt natuurlijk ook weer andere dingen op fok staan.
ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, jij hebt natuurlijk ook weer andere dingen op fok staan.
Tot nu toe nog niks van gezien, dus ben er bang voorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan kunnen we elkaar steunentot D_H eens met zn CC komt zwaaien
Die lijkt me ook niet lekker nee..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik had laatst die sinaasappel. Echt niet te etenWerd gewoon misselijk van die smaak
Toch beter oefenen als je dus achter de computer zitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Die lijkt me ook niet lekker nee..
En jullie gaan te snel voor mn mobiel en ik ken de smileys niet uit mn hoofd. Lastig
Jup haha. Ik heb toch de hele week niks te doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Toch beter oefenen als je dus achter de computer zit
Ik dacht echt even: wáármee komt D_H zwaaien?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan kunnen we elkaar steunentot D_H eens met zn CC komt zwaaien
Je bent een fokker .. dat is wel sociaal geaccepteerd hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:54 schreef Aure het volgende:
Jup haha. Ik heb toch de hele week niks te doen.
" He wat ben jij aan t doen"
" De fok!smileys uit mn hoofd aan t leren"
Hoe nerd is dat
Z'n creditcard natuurlijk ik doe alles voor het geld dat begrijp je toch wel?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik dacht echt even: wáármee komt D_H zwaaien?
Hopelijk betreft het vooral sandwiches maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Z'n creditcard natuurlijk ik doe alles voor het geld dat begrijp je toch wel?
Jij viespeuk!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:08 schreef Duderella het volgende:
Hopelijk betreft het vooral sandwiches maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jij viespeuk!
sandwichesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hell no!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik dacht ipv een wolkje melk in je koffie?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:45 schreef Duderella het volgende:
![]()
Gun je mij nou een aswolk boven de ontbijttafel?
Klinkt als een stressvolle ochtendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht ipv een wolkje melk in je koffie?
@ Elf, ik begon gisterochtend alleen, en dat was een beetje fout geroosterd, maar het kon ff niet anders. Tegen 11 uur had ik al klotsende oksels (bekende uitdrukking van collega) omdat er veel heel veel dingen tegelijk kwamen en de telefoon het niet goed deed, of continue rinkelde/ spoedlijn alsmaar ging (die heeft zo'n doordringende strenge RRRIIIIIINNNNNNNGGGGGGGen natuurlijk een complete "embalie"
(als in embolie maar dan voor je balie) Nou en toen was het half 2 en toen kon ik eindelijk ff pauzeren en iets eten (vanaf kwart voor 8).
Ik had er onwijs zin in, al dat nieuwe gedoe, maar voortaan moet dat echt met zijn 2
Ik ben wel wat gewend, maar dit was eigenlijk ff te.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend, maar dit was eigenlijk ff te.
Maar uiterlijk heb ik niet gezucht, gepuft, gezeurd of iets aan de patienten laten blijken.
Die zagen trouwens zelf wel dat er wat druppeltjes zweet onder mijn neus glinsterden denk ik
nonsens! Ik heb twee hele leuke kinderen met een hele leuke fokker!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:40 schreef Windigo het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk inDaarom had ik er ook zelf niks over gezegd.. Maar ik weet nu dat je beter geen relaties met fokkers aan kan gaan om die reden
Doe je goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend, maar dit was eigenlijk ff te.
Maar uiterlijk heb ik niet gezucht, gepuft, gezeurd of iets aan de patienten laten blijken.
Die zagen trouwens zelf wel dat er wat druppeltjes zweet onder mijn neus glinsterden denk ik
Nicequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Sporten vandaag wel gelukt! Nu alleen nog ontbijten
en zo even onder de douche door rennen en dan bedenken wat ik verder nog zal doen
![]()
Oh en net even lekker bijgelezen![]()
Jeetjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie werd gebeld door de nefroloog en nu is mijn nierfunctie weer niet goed(38% maar
)
nu moet dat weer goed in de gaten gehouden worden. *zucht!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie werd gebeld door de nefroloog en nu is mijn nierfunctie weer niet goed(38% maar
)
Hoe kan ik die mooie donkere krullen ooit vergeten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:27 schreef Bluezz het volgende:
Die droom van Steer![]()
![]()
Droom je dan over haar ava? Want je kent haar toch niet IRL?
pff dat klinkt als een echte vuurdoop!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik dacht ipv een wolkje melk in je koffie?
@ Elf, ik begon gisterochtend alleen, en dat was een beetje fout geroosterd, maar het kon ff niet anders. Tegen 11 uur had ik al klotsende oksels (bekende uitdrukking van collega) omdat er veel heel veel dingen tegelijk kwamen en de telefoon het niet goed deed, of continue rinkelde/ spoedlijn alsmaar ging (die heeft zo'n doordringende strenge RRRIIIIIINNNNNNNGGGGGGGen natuurlijk een complete "embalie"
(als in embolie maar dan voor je balie) Nou en toen was het half 2 en toen kon ik eindelijk ff pauzeren en iets eten (vanaf kwart voor 8).
Ik had er onwijs zin in, al dat nieuwe gedoe, maar voortaan moet dat echt met zijn 2
is ook zoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jeetje
Positief bekijken: ze zijn er nu achter en ze kunnen het nu in de gaten houden
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kan ik die mooie donkere krullen ooit vergeten.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef DarkElf het volgende:
heb net wel boodschapjes gedaan en een leuk jurkje gescoord dus iig ben ik niet gezond maar zie er wel goed uit
hier nog iets gemist? (te lui om terug te lezen)
show usquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Aure het volgende:
[..]duurt alleen nog ff voordat t weer zit zoals op die foto
)
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef Aure het volgende:
[..]
Hoe het nu zit? Als ik op mn laptop zit zal ik ff een foto posten
)
goed drinken, morgen weer prikken (moeten ze toch al doen dus ze nemen de nierfunctie meteen mee dan) over 2 weken prikken bij de huisarts, over een maand weer naar de nefroloog.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Het overschaduwt wel je hele doen en laten nu Elf, koop af en toe maar een leuk jurkje om je toch nog een beetje goed te voelen. (Al duurt dat meestal niet zo lang)
Hoe hou je het goed in de gaten, die nierfunctie? Vaker prikken en/of voeding?
Poezen en ladders... zit die angst ingebakken of zo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben de poes 'kwijt'
Ze loopt de hele ochtend achter me aan as in : me & my shadow, hoort ze een ladder ergens rammelen en weg is ze weer
tnxquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:20 schreef Duderella het volgende:
DE, wat een tegenvaller. Je blijft er altijd zo positief onder, daarin ben je zo'n voorbeeld!
Als je het wel zou doen, zou ik het begrijpen. Het is niet niks, al dat geduw en getrek met je lijf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tnx
zelfs op de IC kreeg ik dat te horen, ik was een vrolijke patient ondanks alle ellende...tsjah wat moet je dan he? Ik ben niet het type blijkbaar wat chronisch in de put raakt of gaat bitchen als het slecht gaat met me![]()
denk ook wel dat het helpt. Ken iemand die dat echt niet kan en voor die persoon is het erg moeilijk allemaal maar ze maakt het ook moeilijk voor de mensen om haar heen en dus zijn er veel meer spanningen maar ja je bent wel zo of niet , denk dat je het niet kan worden ofzo... Tis niet dat ik er bewust voor kies.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als je het wel zou doen, zou ik het begrijpen. Het is niet niks, al dat geduw en getrek met je lijf.
En dan toch kunnen genieten van een nieuwe jurk en die ironische opmerking erbij plaatsen... ik vind het gewoon hartstikke knap. En ik denk ook dat het helpt, zo'n instelling.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:27 schreef DarkElf het volgende:
mmmm aardbeitjes
en wat schaft de cul pot vanavond bij jullie? Ik maak een tomatengeitenkaastaart met zelfgemaakte rucolapestodeze dus
oh ik houd wel van ratatouille, kan je een recept posten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die ziet er lekker uit zeg!!
Ik maak een ratatouille oven-schotel met gegrilde aubergine en brie. Onwijs lekker recept, een keer uit het Volkskrantmagazine gehaald..
Eensch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef Duderella het volgende:
Als je het wel zou doen, zou ik het begrijpen. Het is niet niks, al dat geduw en getrek met je lijf.
En dan toch kunnen genieten van een nieuwe jurk en die ironische opmerking erbij plaatsen... ik vind het gewoon hartstikke knap. En ik denk ook dat het helpt, zo'n instelling.
en?quote:
Ik schaam me er ook zeker niet voor hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:52 schreef z80 het volgende:
en?
daar hoef je je toch niet voor te schamen?
er zijn er die hun hele hebben en houwen online gooien.
en met wat datamining compleet met alle gegevens.
Ja kan ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ik houd wel van ratatouille, kan je een recept posten?
Wie heb jij je bh getoond!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vandaag al 2 comlimentjes gekregen van wildvreemden, de eerste over mn dermals
en de tweede over mn prachtige bh
kijk naar benedenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben de poes 'kwijt'
je wat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vandaag al 2 comlimentjes gekregen van wildvreemden, de eerste over mn dermals
en de tweede over mn prachtige bh
ik vind m stoerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind die BH's een hoog SM-gehalte hebben(niet helemaal mijn ding dus
)
Is het ook..quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iedereen
@DE deze 3 steentjes dus
Gewoon mee laten kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik zit op me werrukkkkk, mag best even achter een spoiler
dit jurkje is ook van md dus die heeft al n lage hals en ook n diepe rug, deze bh heeft 2 gekruiste banden op de rug, staat erg stoer icm dit jurkje, en complimentjes zijn altijd leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is het ook..![]()
Ik zou alleen zelf nooit met een zichtbare BH willen lopen op die manierZou er erg nerveus van worden. Mijn collega heeft ze ook en draagt ze voor de klas (wel de iets minder SMmige hoor).. zou ik nooooit doen
Verder gaat ze vrij normaal/netjes gekleed.. Vind het best raar staan dan..
sushiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:27 schreef DarkElf het volgende:
en wat schaft de cul pot vanavond bij jullie?
sushiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
sushi
net heerlijke berg sla met vers gegrild rundvlees gehad
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iedereen
@DE deze 3 steentjes dus
als ik het alleen in de slaapkamer aan zou doen, zou ik ze nooit kunnen dragenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:25 schreef Laydina het volgende:
Vind het opzich wel mooi, maar zou het zelf nooit aantrekken naar m'n werk
Mooi voor thuis en de slaapkamer
negatief zelfbeeld alert... doe es niet!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik het alleen in de slaapkamer aan zou doen, zou ik ze nooit kunnen dragen
dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:30 schreef cybermans het volgende:
[..]
negatief zelfbeeld alert... doe es niet!
je bent gewoon een topper!
Ik heb ook nog wel een paar leuke dingenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik het alleen in de slaapkamer aan zou doen, zou ik ze nooit kunnen dragen
dat is toch alleen maar primaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dat doe ik ook voor een deel zelf, ben wel een beetje kieskeurig qua met iemand naar bed gaan
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een paar leuke dingenin de kast liggen die ik nog nooit heb aangehad ;'(
ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een paar leuke dingenin de kast liggen die ik nog nooit heb aangehad ;'(
Ja idd, maar zoals ik zei, voor mij niet naar het werk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ookmaar deze bh's kunnen best in het openbaar
ja jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was laydina hoorik ben lief, braaf en onschuldig, dat weet je
Hij deed eenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was laydina hoorik ben lief, braaf en onschuldig, dat weet je
nee okquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja idd, maar zoals ik zei, voor mij niet naar het werk.
Armequote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee okbij mij zie je er dan niks van want ik moet tocjh een vreselijke gele polo aan
slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, die associatie heb ik dus ook sterk met MD-lingerieMaar Ik geloof dat ik het jurkje wel leuk vind, MeMo! Mogen we daar eens een compleet shot van zien?
DE, wat super-balen van je nierenFijn dat ze 't op het spoor zijn, dat wel. Heb je een foto van je pasgekochte jurkje?
Ik heb echt een leuke ochtend gehadEn nu ga ik even een middagdutje doen
van mezelf een foto maken full shot lukt me nooitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, die associatie heb ik dus ook sterk met MD-lingerieMaar Ik geloof dat ik het jurkje wel leuk vind, MeMo! Mogen we daar eens een compleet shot van zien?
DE, wat super-balen van je nierenFijn dat ze 't op het spoor zijn, dat wel. Heb je een foto van je pasgekochte jurkje?
Ik heb echt een leuke ochtend gehadEn nu ga ik even een middagdutje doen
laarzenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Gut, dat is dan wel weer heel erg mijn smaak! Leuk ding zeg! Wat voor schoenen heb je eronder?
was al bang dat je ugg(leys) ging zeggenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet hoog, gemiddeld
draag m ook weleens over mn jeans, staat ook tof
neeeeequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:07 schreef cybermans het volgende:
[..]
was al bang dat je ugg(leys) ging zeggen
Ziet er goed uit hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit jurkje is ook van md dus die heeft al n lage hals en ook n diepe rug, deze bh heeft 2 gekruiste banden op de rug, staat erg stoer icm dit jurkje, en complimentjes zijn altijd leuk natuurlijken vooral als het van een mede vrouwspersoon komt (anders weet je dat men gewoon ongegeneerd naar je tieten aan het staren is
)
tof!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet hoog, gemiddeld
draag m ook weleens over mn jeans, staat ook tof
quote:
birkenstocks ' maar t loopt zo lekker comfortabel' zegt men danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neeeeeen birkenstocks zijn ook brrr nee van die modedingen ben ik niet zo
dabedoellik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
birkenstocks ' maar t loopt zo lekker comfortabel' zegt men dan
nou en? ze zijn nog steeds lelijk!
dat zou ik noooit doen, ik houd van mn sneakers, vooral in dat soort situatiesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef DarkElf het volgende:
comfortabel is lekker maar soms gewoon niet wenselijk
heb op flinke hakken (8-9cm ofzo) Parijs doorgelopen toen ik voor t eerst met de mr wegwas, liep niet al te lekker op die keitjes natuurlijk maar goed ik zag er wel erg fab uit.(en de mr had meteen door wat een doorzetter ik was want ik piepte niet en bleef goed lopen ipv strompelen zoals je wel eens ziet bij vrouwen
)
Ik zou dat zowaar ook wel eens kunnen doen ja. Op het moment zelf zou ik echter wel spijt hebbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef DarkElf het volgende:
comfortabel is lekker maar soms gewoon niet wenselijk
heb op flinke hakken (8-9cm ofzo) Parijs doorgelopen toen ik voor t eerst met de mr wegwas, liep niet al te lekker op die keitjes natuurlijk maar goed ik zag er wel erg fab uit.(en de mr had meteen door wat een doorzetter ik was want ik piepte niet en bleef goed lopen ipv strompelen zoals je wel eens ziet bij vrouwen
)
ach ik was elf jaar jonger, hevig verliefd en dan voel je geen pijn johquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zou ik noooit doen, ik houd van mn sneakers, vooral in dat soort situatiesmaar voor een avondje uit wil ik best hakken aantrekken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach ik was elf jaar jonger, hevig verliefd en dan voel je geen pijn johoverigens heb ik ook best mooie laarzjes zonder of met een heel klein hakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar op enorme hakken een stad door wandelen? no way
![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:48 schreef cybermans het volgende:
Ooit met sollicitatie een keer schoenen van me pa gekregen omdat hij ze al niet geweldig vond.
Eind van de dag heb ik ze kunnen weg donderen... helemaal rood van binnen van het bloed, had bij de hiel eerst blaren gehad, daarna die ook kapot gelopen. Kon eind van de dag ook echt niet meer lopen zowatheb je t iig niet voor niets gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
zou dat nu ook niet meer zo snel doen hoor, ben de jongste niet meer he?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
overigens heb ik ook best mooie laarzjes zonder of met een heel klein hakjemaar op enorme hakken een stad door wandelen? no way
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:48 schreef cybermans het volgende:
Ooit met sollicitatie een keer schoenen van me pa gekregen omdat hij ze al niet geweldig vond.
Eind van de dag heb ik ze kunnen weg donderen... helemaal rood van binnen van het bloed, had bij de hiel eerst blaren gehad, daarna die ook kapot gelopen. Kon eind van de dag ook echt niet meer lopen zowatAuw..Da's pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Veel plezierquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens in Hengelo kijken of ze daar leuke zomerse schoenen voor me hebben.. met een klein hakje, want ik ben niet zo goed in hele hoge hakkenen het is wel de bedoeling dat ik ze naar mijn werk aan kan..
Gezellig. Eerder thuisgekomen omdat jij niet helemaal lekker bent?quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gezellig. Eerder thuisgekomen omdat jij niet helemaal lekker bent?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
DE! Jou heb ik nodigweet jij waar ik ergens een website kan vinden van de belgische ministerie van justitie? en met name over jeugdgevangenissen?
ik kan t niet vinden
nee niet gezien. ik weet wel dat ik de wereld van de vlaamse sites (ook overheid) erg onduidelijk vind.. Ik vind zelden snel of uberhauptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
DE had je dit nog gezien vanochtend?
[..]
ah dan ligt het niet aan mijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee niet gezien. ik weet wel dat ik de wereld van de vlaamse sites (ook overheid) erg onduidelijk vind.. Ik vind zelden snel of uberhauptwat ik zoek maar zal eens kijken voor je
Had je dit al? http://www.just.fgov.be/index_nl.htmquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ah dan ligt het niet aan mijmaar wel jammer
want ik wilde dus de PIJ-maatregel vergelijken met wat ze in Belgié hebben/doen met jeugdige delimnquenten die voor tbs in aanmerking komen maar ik kan dus niks daarover vinden
het is 4 meiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Prima als supermarkten wat langer open zijn.
Hier tot 19:55. Ik vind het trouwens idd belachelijk dat winkels nog zo lang open zijn. Die paar keer per jaar dat ze een avondje dichtmoeten.......quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar kan nopg steeds niet vinden wat ik hebben moetmag ik het trouwens belachelijk vinden dat de ah hier tot 22uur open is vanavovnd?
inderdaad... en om 20uur 2 minuten stil zijn in een supermarkt gaat je niet lukken, hoe graag je ook zou willen, ik acht de kans erg groot dat van die relschoppers (die ook express gaan toeteren bij herdenkinsplekken om 20uur etc, zo respectloosquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier tot 19:55. Ik vind het trouwens idd belachelijk dat winkels nog zo lang open zijn. Die paar keer per jaar dat ze een avondje dichtmoeten.......
Over het algemeen welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Prima als supermarkten wat langer open zijn.
Zit Loedertje ook hier in de SC?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:38 schreef Bluezz het volgende:
Laat het los, en Alex ook en dan is iedereen het over een week alweer vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |