quote:
nou puddingbroodjes begrijp ik niet jejequote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, puddingbroodjes mis ik ook.
Gelukkig heb ik hier wel poffertejs- en pannenkoekenmix. Heb ik toch nog een beetje Nederland bij me.
hahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja, maar via nicolaas kan je in contact komen met jeroen.
jeroen reageert op twitter geeneens meer.. kutnicht
Ik krijg ook allemaal maitjes van mensen via Facebook, maar als ik ze wil zien moet ik eerst een Facebook account aanmaken. Daar begin ik niet aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha
probeer et via z'n facebook;-)
jawel hoor anders verkochten ze het nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nou puddingbroodjes begrijp ik niet jeje
dat is .. pudding op een droog broodje en poeder suiker
kan toch niet
heb jij als bekend garageband zitter niet eens een faceboookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik krijg ook allemaal maitjes van mensen via Facebook, maar als ik ze wil zien moet ik eerst een Facebook account aanmaken. Daar begin ik niet aan.
heerlijk!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nou puddingbroodjes begrijp ik niet jeje
dat is .. pudding op een droog broodje en poeder suiker
kan toch niet
garageband zitter? 1 zwaluw maakt nog geen zomer. O.K. twee zwaluwen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb jij als bekend garageband zitter niet eens een faceboook
ja,. xag em al voorbij komen. Erg vermakelijk!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:29 schreef Deceit het volgende:
voor als jullie updated willen blijven:
Ik ben verliefd op jeroen van Project Catwalk
lol
Facebook is leuk.. alleen NL doet er niet echt aan mee.. Ofja alleen de Nederlanders die dus met buitendlanders contact willen houdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
garageband zitter? 1 zwaluw maakt nog geen zomer. O.K. twee zwaluwen.
nee, geen facebook, maar ik denk dat ik toch overstag ga. Heb jij dat wel dan?
Ik heb ook geen Hyves. als ik mensen wil spreken dan bel ik ze of mail ze. Of MSN.
Alhoewel ik voor Nederland wel een gayromeo account ga maken. Ik ga natuurlijk even uitbreiden in Nederland.
als mijn jeroen dit tegen zou komen, zal hij ook denken dat ik echt een obsessie hebquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja,. xag em al voorbij komen. Erg vermakelijk!
velen in Nederland hebben zeker Hyves?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Facebook is leuk.. alleen NL doet er niet echt aan mee.. Ofja alleen de Nederlanders die dus met buitendlanders contact willen houden
ik bedoelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:33 schreef Deceit het volgende:
[..]
als mijn jeroen dit tegen zou komen, zal hij ook denken dat ik echt een obsessie heb
ik ken bijna geen mensen zonder hyves.. echt bijna iedereen heeft t!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
velen in Nederland hebben zeker Hyves?
Ach het is toch net uit met je vriend? Dus mocht Jeroen dit tegenkomen dan zal ie denken: rebound...of stalker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:33 schreef Deceit het volgende:
[..]
als mijn jeroen dit tegen zou komen, zal hij ook denken dat ik echt een obsessie heb
hierquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik ken bijna geen mensen zonder hyves.. echt bijna iedereen heeft t!
ik heb wel n facebook jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
garageband zitter? 1 zwaluw maakt nog geen zomer. O.K. twee zwaluwen.![]()
nee, geen facebook, maar ik denk dat ik toch overstag ga. Heb jij dat wel dan?
Ik heb ook geen Hyves. als ik mensen wil spreken dan bel ik ze of mail ze. Of MSN.
Alhoewel ik voor Nederland wel een gayromeo account ga maken. Ik ga natuurlijk even uitbreiden in Nederland.
Ja maar jij woont t meest in buitenland! maar dat je dan geen facebook hebt..quote:
twitter en myspace ga ik echt nooit nemenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar jij woont t meest in buitenland! maar dat je dan geen facebook hebt..
Hmm.. zit ik hier met Hyves, Twitter, Facebook en MySpace
Aja gebruik nu alleen nog maar Twitter regelmatig..
Twitteren vind ik ook zoiets.. Ik bedoel van bekende mensen o.i.d. kan ik het nog begrijpen. Maar van nobodies niet. Ik hoef toch niet te weten wat ze elke minuut van de dag aan het doen zijn. Wat ze aan het eten zijn of dat ze op een troosteloze kantorenpark een rondje lopen etc.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar jij woont t meest in buitenland! maar dat je dan geen facebook hebt..
Hmm.. zit ik hier met Hyves, Twitter, Facebook en MySpace
Aja gebruik nu alleen nog maar Twitter regelmatig..
Ik heb er geen vorig jaar verwuiderdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik ken bijna geen mensen zonder hyves.. echt bijna iedereen heeft t!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |