moet je niet zoveel roken en drinken...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:03 schreef vosss het volgende:
Slikken hoort er een beetje bij. Ik vind het nogal een afknapper als ze je zaad ineens al kokhalzend uitspugen nadat je klaargekomen bent
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja, ik slik.
voegt wel iets toe maar het is smerig dus bijna altijd liever nietquote:Op maandag 3 mei 2010 23:59 schreef amarente het volgende:
Vraagje voor de mannen: Wat vind jij van vrouwen die het doorslikken
Mijn vriend smaakt lekker. Dat ligt dus aan jezelf, aan wat je eet en drinkt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
voegt wel iets toe maar het is smerig dus bijna altijd liever niet
ooit gehoord dat als je zwanger wil worden, je meer / sneller kans hebt als je slikt. Broodje aap of kan iemand dit bevestigen?
Klopt. Kans is 65%.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ooit gehoord dat als je zwanger wil worden, je meer / sneller kans hebt als je slikt. Broodje aap of kan iemand dit bevestigen?
Lijkt mij een broodje aap.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je zwanger wilt worden en je slikt, dan heeft je lichaam de kans te wennen aan de stoffen die je binnenkrijgt. de kans op bloedvergiftiging tijdens de zwangerschap vermindert omdat je lichaam wend aan de stoffen, dus broodje aap?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:09 schreef GewoneMan het volgende:
of ze slikt of niet boeit me niet zoveel... wel vind ik het prettig als ze iig doorgaat tot t/m ik klaarkom anders is het zon afknapper
,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn vriend smaakt lekker. Dat ligt dus aan jezelf, aan wat je eet en drinkt.
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef badboynova het volgende:
Netsplitter waarom is me post weg? ik vond de vraag vrij normaal aan Ladylicious.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |