abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 mei 2000 @ 22:52:00 #1
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264210
Tja met mijn stomme kop heb ik per ongeluk een dagboek verhaal van onze giegelende nep furby gelezen. Ik ga niet het hele stuk quoten, maar een bepaald stukje viel mij even op

quote:

Ik kom nu even terug op de vraag over mogelijke negatieve reacties die mijn kant op kunnen komen na de BUS. Natuurlijk zal niet iedereen positief zijn! Gelukkig niet zeg! Je zal maar in een wereld leven waarin iedereen het met elkaar eens is. (smile)

Waarschijnlijk probeert ze nu al met de smiles te werken

quote:

Ik vind het juist zalig om met iemand een conversatie aan te gaan die tot een discussie leidt!

* femfatale is heel benieuwd of wij haar kunnen verwachten hier, 1 ding scheelt: dat gegiechel horen wij dan niet.

quote:

Ik ben me er heus wel van bewust dat er mensen zijn die de BUS en ook de mensen erin afkraken. Tja, en wat zeg ik daarop...lekker belangrijk! Dat geeft toch niets.

Nou als wij alleen dit soort antwoorden kunnen verwachten, kan ze maar beter wegblijven. Ik dacht dat ze graag conversaties aan wilde gaan die tot discussie zouden leiden, moet ze vooral met zo'n antwoord aankomen!!

quote:

Uiteindelijk is het een programma en als de BUS is afgelopen dan komt er weer een ander programma weer deze reacties heen gaan. (smile)

Is zij toch op de hoogte van dit forum??

never play games........
  donderdag 18 mei 2000 @ 23:11:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264211
ppsst Femfatale, niet verder vertellen hoor, maar Esmerlalda is al een Fokker, ze heeft een tijdje voor dat ze de bus inging,verteld dat ze een tijdje het land uitging i.v.m school ensow, en dat ze pas in Juni terug komt in Nederland.

pi_264212
quote:
op 05-18-2000 om 11:11 PM schreef Quenda® het volgende:
ppsst Femfatale, niet verder vertellen hoor, maar Esmerlalda is al een Fokker, ze heeft een tijdje voor dat ze de bus inging,verteld dat ze een tijdje het land uitging i.v.m school ensow, en dat ze pas in Juni terug komt in Nederland.

Ha, net te hard gepraat en nog zonder spraakgebrek ook Quenda. Ben razend nieuwsgierig naar haar Nick.....

The trick is to keep breathing
  donderdag 18 mei 2000 @ 23:20:00 #4
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264213
quote:
op 05-18-2000 om 11:11 PM schreef Quenda® het volgende:
ppsst Femfatale, niet verder vertellen hoor, maar Esmerlalda is al een Fokker, ze heeft een tijdje voor dat ze de bus inging,verteld dat ze een tijdje het land uitging i.v.m school ensow, en dat ze pas in Juni terug komt in Nederland.



DAT MEEEEEN JE NIET!

GEZALLICH

* femfatale neemt nu ook al het taalgebruik van menig Fokker over ( bedankt meerhoerman ).

never play games........
pi_264214
En ik schaam me niet voor mijn tampondraadje, hoor ! (giechel,giechel,giechel)
pi_264215
kun je tenminste je tanden flossen.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_264216
Levert ook nog eens ruige lippenstift op.
The trick is to keep breathing
  vrijdag 19 mei 2000 @ 00:46:00 #8
2705 cynix
is verdwaald
pi_264217
Als ze in de Pleeboy komt, mag dan wel eerst die tampon er uit?
Laten we 't wel 'n beetje GEZALLICH houden.
  vrijdag 19 mei 2000 @ 17:05:00 #9
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_264218
Hmmmm... Esmeralda op fok. kunnen de admins dan alvast uit voorzorg het smile verwijderen? Ik ben bang dat Es bij elke post die ze doet de volle twintig smiles gaat gebruiken om haar gegiechel kracht bij te zetten. En dan denken we allemaal weer aan dat irritante lachje terug en vrees ik dat ook op fok! het buseffect wordt ingezet: niemand die ook nog maar kijkt, laat staan post.

B.T.W.: de en de zijn toch veel cooler? Van mij mag die zowieso geband worden.

pi_264219
Essie's smiley nadat Trainspotter langs is geweest:

  vrijdag 19 mei 2000 @ 17:35:00 #11
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_264220
hehehehehehe, Moor. Ben je tegenwoordig ook op de Meerhoerlogische toer?
pi_264221
Nog niets anti Es gelezen??
Dan denk ik toch dat je enkele forums gemist hebt.

Kijk maar eens op deze forums: i/s/Forum12/HTML/001200.html

of i/s/Forum12/HTML/001171.html
Dit waren jou woorden toen ik een topic over Es opende. Tot mijn verbazing zie ik dat jij daarna het zelfde doet?????

  vrijdag 19 mei 2000 @ 21:42:00 #13
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264222
Sorry Itsme, ik had het bericht wat jij op de ander topic had geopend iets te snel gelezen. Ik dacht namelijk dat je bedoelde dat je hier op het forum nog niets anti essy had gelezen, maar jij bedoelde dus de Bussite. Daar moet ik je helemaal gelijk in geven. Daar wordt zeker niets anti essy geschreven. Ik wordt zelf namelijk ook gestoord van haar gegiechel en gedraai voor de camera.

Vandaar dat ik dus even had verwezen naar de andere topics.

Sorry, voor mijn leesgedrag, maar soms wordt dat gegiechel mij teveel en als ik dan iets over haar lees, hoor ik haar gegiechel nog door mijn hoofd razen, en dan gaat er wel eens iets mis.

never play games........
pi_264223
strijdbijl van itsme is bij deze begraven.
pi_264224
Voor diegenen die problemen hebben met haar giechelen, heeft Esmeralda een boodschap: "Niets en niemand haalt die glimlach van mijn gezicht af! punt!"

(Bron: SBS)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')