Nou vooruit, voor die voetballer ookquote:Op maandag 3 mei 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
En Ubuntu!
Ja ´t werkt hier. Heb al een leesbaar theme gevonden, muziekplayer geprobeerd. Alleen de mediaspeler (via ´t netwerk) vinden is nog een probleem.quote:
Het werkt hier prima, theme iets gewijzigd omdat ik de windowknopjes rechts wou ipv links.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ´t werkt hier. Heb al een leesbaar theme gevonden, muziekplayer geprobeerd. Alleen de mediaspeler (via ´t netwerk) vinden is nog een probleem.
Dat vind ik ook wennen dat het links zit! Ik vond het default theme vrij ok eigenlijk. Daar heb ik niets aan veranderd eigenlijk!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Het werkt hier prima, theme iets gewijzigd omdat ik de windowknopjes rechts wou ipv links.
Nu alleen nog zorgen dat ik de printer aan m'n Windows 7 bak kan vinden
Nee dat stuk begint nu, ik zat al op de commanlinequote:
Das een goed ietsquote:Op maandag 3 mei 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik nietWant ik snap er geen f*ck van waar het over gaat
Je schrijft nu je eigen OS?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat stuk begint nu, ik zat al op de commanline!
quote:
Zie je, je twijfelt zelf alquote:Op maandag 3 mei 2010 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis een positieve Note....ik doe nooit iets gemeens
![]()
Toch Pietje en Remlof?
Het is een Noeknotequote:Op maandag 3 mei 2010 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Toch Pietje en Remlof?
Tuurlijk is ´t een positieve.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:57 schreef Laysa het volgende:
![]()
Toch Pietje en Remlof?
Voelt fijn he!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zie je, je twijfelt zelf al
Ik heb vrijdag ook een pos. note gehad
Wat dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze vraagt ook dingen die ze niet moet vragen
Dat doet ze vakerquote:Op maandag 3 mei 2010 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze vraagt ook dingen die ze niet moet vragen
quote:
Tussen Lays en mij?quote:
Dus dat!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Tussen Lays en mij?![]()
When hell freezes over
Ga je met modder gooien?quote:
Dan gooi ik wel een emmertje modder toequote:Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Tussen Lays en mij?![]()
When hell freezes over
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan gooi ik wel een emmertje modder toe
Modderworstelen voor dames!
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan gooi ik wel een emmertje modder toe
Modderworstelen voor dames!
Ook standaard Sans, maar ik heb wel de Nvidea video driver geïnstalleerd, die smoothened het misschien meer.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lettertype van remlof ziet er strakker uit. Heb je er iets aan gedaan? Heb hier nog gewoon standaard Sans 10.
[ afbeelding ]
Waar?quote:
Weet ik niet, maar die ging ineens afquote:
Remlof!quote:
Dat je nog een donatie zou doen aan de alzheimer-stichting?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde iets posten en nu ben ik het vergeten
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik wilde iets posten en nu ben ik het vergeten
misschien beter aan de Jellinek-kliniekquote:Op maandag 3 mei 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat je nog een donatie zou doen aan de alzheimer-stichting?
Dank je lieverd, het wordt er koud, maar we hebben dikke kleding, spelletjes en glossy's bij ons, dus dat komt wel goedquote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn de naweeën van de griep
Deis ik wens je alvast een hele fijne vakantie, en hoop op een beetje redelijk weer
Gokken hè? Ik had altijd al zo mijn vermoedens, maar ik durfde het nooit te vragen!quote:
Zo erg is het nog net niet, het is patiencequote:Op maandag 3 mei 2010 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gokken hè? Ik had altijd al zo mijn vermoedens, maar ik durfde het nooit te vragen!
Yahtzee of bingo?
Ach meiske toch! Ga je nu er nu een paar daagjes tussenuit om een beetje af te kicken?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo erg is het nog net niet, het is patience
Ik denk niet dat ik daar naar toe gaquote:Op maandag 3 mei 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet het weer![]()
[ afbeelding ]
Wordt in juni verwacht in de bios![]()
Dank je meiske, ik ga er even helemaal relaxen met ons en jij niet ziek gaan worden hequote:
Cold turkey zelfs, geen kaarten en geen pcquote:Op maandag 3 mei 2010 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach meiske toch! Ga je nu er nu een paar daagjes tussenuit om een beetje af te kicken?
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet het weer![]()
[ afbeelding ]
Wordt in juni verwacht in de bios![]()
Wij zijn hier echt groot Toy Story fan en kijken al jaren uit naar deel 3. Het zijn echt geweldig leuke films met zoveel humor ook voor grote mensen. Vanaf 5 mei is deel 1 en deel 2 weer in de bios maar dan in 3D, misschien dat ik ze toch nog eens in de bios ga kijken.quote:
Echt?!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toy Story vond ik (op meneertje aardappelhoofd na) niets aan.
BOOquote:
Volgens mij Ice Agequote:Op maandag 3 mei 2010 23:03 schreef Laysa het volgende:
Oeh Kal welke vond ik nou wel leuk...die hebben we op tv zitten kijken...welke was dat?
Vooral toen mijn zoon nog klein was Toy story heel populair, hij is inmiddels 14 en je zou denken dat hij er wel overheen is gegroeid, maar nee hoor hij is er helemaal enthousiast over dat deel 3 uit gaat komen en wilt het liefst voor die tijd nog even naar de 3D-versies van deel 1 en 2.quote:
Die komen ook uit?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:04 schreef Deisyy het volgende:
.... en wilt het liefst voor die tijd nog even naar de 3D-versies van deel 1 en 2.
Ja althans bij mijn kinderen wel, ik heb zo'n beetje al die films van disney/pixar en die kijken ze graag hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral toen mijn zoon nog klein was Toy story heel populair, hij is inmiddels 14 en je zou denken dat hij er wel overheen is gegroeid, maar nee hoor hij is er helemaal enthousiast over dat deel 3 uit gaat komen en wilt het liefst voor die tijd nog even naar de 3D-versies van deel 1 en 2.
Is Toy Story nog steeds populair bij de huidige -10-ers?
Jij moet 3 nog zien, die is ook geweldigquote:
Ha-Ha!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:07 schreef Laysa het volgende:
Ow gowd D_K zit bloopers te kijken van Monster Inc
Staan op de film ook na de aftitelingquote:Op maandag 3 mei 2010 23:07 schreef Laysa het volgende:
Ow gowd D_K zit bloopers te kijken van Monster Inc
Beestenboel! Jaa, die was ook leuk!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja althans bij mijn kinderen wel, ik heb zo'n beetje al die films van disney/pixar en die kijken ze graag hoor.![]()
Ik vind zelf The Barnyard helemaal geweldig
http://www.imdb.com/find?s=all&q=barnyard
Hm. Van die films die al af zijn en later nog worden ge3D'ed hoor ik niet zo'n goede recentiesquote:Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 achter elkaar![]()
http://www.biosagenda.nl/film_toy-story-1-en-2-3d_20221.html
Peter Pan vond de jongste ook zo leuk, als die kinderen zingen Haak is een zeekoe en dat die krokodil met zijn poten op het water slaat, dat deed hij dan naquote:Op maandag 3 mei 2010 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beestenboel! Jaa, die was ook leuk!
Leuk dat sommige kinderfilms tijdloos zijn.
Bij mij staatn Toy Story op zo'n hoog voetstuk, dat kan er niet meer afvallenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Hm. Van die films die al af zijn en later nog worden ge3D'ed hoor ik niet zo'n goede recenties
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Peter Pan vond de jongste ook zo leuk, als die kinderen zingen Haak is een zeekoe en dat die krokodil met zijn poten op het water slaat, dat deed hij dan na![]()
En wat helemaal top was Happy Feet, hij deed alle dansjes mee
Met zijn beentjesquote:
ik heb Peter Pan nog nooit gezien, maar het vriendje van mijn dochter vindt het helemaal geweldig. Ik weet nog dat ik met haar in Parijs was en we in de Disney-winkel heel hard naar een kadootje voor hem hebben gezochtquote:Op maandag 3 mei 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Peter Pan vond de jongste ook zo leuk, als die kinderen zingen Haak is een zeekoe en dat die krokodil met zijn poten op het water slaat, dat deed hij dan na![]()
En wat helemaal top was Happy Feet, hij deed alle dansjes mee
quote:
quote:
Toeval bestaat niet zei God!quote:Op maandag 3 mei 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga afsluiten.
Deis heel veel plezier en voorzichtig onderweg.
Slaap lekker allemaal![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 23:18 schreef D. het volgende:
Bedtime. Stop.
Ik ga afsluiten. Stop.
Tot morgenStop.
Voor mij is het vandaag vrijdag en donderdag weer vrijdagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:33 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wat een lekkere week zo. Vandaag is het vrijdag en vrijdag is het ook vrijdag.
Hier zijn ze gewoon open. De Appie in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:47 schreef Noek het volgende:
Goedemorgen, denk ik.
Zijn morgen de supermarkten dicht?
Ja, die is tof maar heb het nog niet gebruikt, wel net alsof.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier zijn ze gewoon open. De Appie in ieder geval.
Ook daar is trouwens een app voor.
Gratiesch en het is 'open' (iedereen kan 't bewerken en meehelpen). Daarnaast worden alternatieven voor Office, Paint, etc etc gratiesch meegeleverd.quote:
Een rugzak voor een schootcomputerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:47 schreef Copycat het volgende:
Wat is een laptop backpack en wat is er zo über aan Ubuntu?
Ik zou iets later gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
Zouden jullie gaan sporten tijdens dodenherdenking? Ik ga even de kwantiteit van vanavond peilen.![]()
Om exact 20.00 u begint mijn 2e les.
Net zoiets als Linux? En open office? En ik gooi met termen waarvan ik bij God niet weet waar hun klepel hangt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gratiesch en het is 'open' (iedereen kan 't bewerken en meehelpen). Daarnaast worden alternatieven voor Office, Paint, etc etc gratiesch meegeleverd.
O, da's best wel apart.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
Zouden jullie gaan sporten tijdens dodenherdenking? Ik ga even de kwantiteit van vanavond peilen.![]()
Ik zou volgens mij toch die twee minuten stilte in acht nemen. Om daarna keihard te roepen: Okay, you bastards, let's kill some calories!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
Ubuntu is idd op Linux gebaseerd, en ja je krijgt open office erbij. Goeie klepel heb je daarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net zoiets als Linux? En open office? En ik gooi met termen waarvan ik bij God niet weet waar hun klepel hangt.
Ik denk dus dat ik weinig mee te helpen heb, Ubuntu-wise.
Aha, mag ik de padded Pak'r van Eastpak aanraden? Met laptop sleeve.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:51 schreef remlof het volgende:
Een rugzak voor een schootcomputer
En alles eigenlijk, alleen het spelen van PC spellen kan je vergeten
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou volgens mij toch die twee minuten stilte in acht nemen. Om daarna keihard te roepen: Okay, you bastards, let's kill some calories!
Soundtrack van Full Metal Jacket of gewoon dat trompetgedoe?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:53 schreef Gert het volgende:
[..]
O, da's best wel apart.
Misschien met een alternatieve soundtrack?
Ben je niet sowieso stil tijdens de les?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:50 schreef Noek het volgende:
Ja natuurlijk wel.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Soundtrack van Full Metal Jacket of gewoon dat trompetgedoe?
Dergelijke info kost een tietenfoto.quote:
Ik heb het idee dat meer dan 50% van NL die 2 minuten niet meer in acht neemtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel.![]()
Maar ik vraag me af of er wel mensen komen sporten. Ik zou dat niet doen maar ja, ik moet nu werken.
Dat moet je niet zeggen, nu overweegt ze misschien om het niet te doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dergelijke info kost een tietenfoto.
Maar zó leuk was ie niet hoor, dus misschien is het moeite niet. Zei hij onzelfzuchtig.
Dat idee heb ik helemaal niet maar hier zit sowieso meer het conservatieve soort. Net als ik!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat meer dan 50% van NL die 2 minuten niet meer in acht neemt
Alsof mijn tieten zo'n mysterie zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:02 schreef Gert het volgende:
Dergelijke info kost een tietenfoto.
Maar zó leuk was ie niet hoor, dus misschien is het moeite niet. Zei hij onzelfzuchtig.
LOL, zelfs als ik al 24 uur niet meer in de SC gepost heb blijf je er op rekenen dat ik teruglees hèquote:Op maandag 3 mei 2010 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
249, te koop bij Leen Bakker (sorry Lea) maar daar was ie uitverkocht en daarna had ik de laatste bij de Blokker.
Er circuleren al foto's?quote:
Het was geen grap hoor, gewoon een quote die ik overbodig achttequote:Maar onleuke grappen hoor ik al genoeg, dus lama.
Wat tof!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:13 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Nu nog even deze SC bijlezen. De echo was gisteren weer goed![]()
Hij/zij lag te dansen
Een gifjequote:
Was het een gemene?quote:Het was geen grap hoor, gewoon een quote die ik overbodig achtte
Welke quote dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:13 schreef D. het volgende:
Het was geen grap hoor, gewoon een quote die ik overbodig achtte
Move like Micael Jacksonquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:13 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Nu nog even deze SC bijlezen. De echo was gisteren weer goed![]()
Hij/zij lag te dansen
Nou, da's echt! Ik was benieuwd dus ik roep je zachtjes, sta je opeens boven me.quote:
Het scheelde niet veel. Met een beetje fantasie scheelde het niks.quote:
Ik heb wel een beetje fantasiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel. Met een beetje fantasie scheelde het niks.
En terecht, zo blijkt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:12 schreef Leandra het volgende:
LOL, zelfs als ik al 24 uur niet meer in de SC gepost heb blijf je er op rekenen dat ik teruglees hè
Maarreh, op de foto's ziet het er goed uit hoor
Ja, we waren ook allebei een beetje verbijsterd... ik begon zondag steeds beroerder te worden (misselijk, hoofdpijn) en het was maandagmorgen helemaal drama; puur spanning dus, want sinds gistermiddag 15.00 uur heb ik nergens last meer vanquote:
Ja... hoewel ik nog overwogen heb de gemiste SC niet bij te lezen, en het te laten bij de SC waarin ik nog wel gepost hadquote:
En vorige week is geweest. Het komt goed!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, we waren ook allebei een beetje verbijsterd... ik begon zondag steeds beroerder te worden (misselijk, hoofdpijn) en het was maandagmorgen helemaal drama; puur spanning dus, want sinds gistermiddag 15.00 uur heb ik nergens last meer van
We wilden de nekplooimeting graag over 3 weken, in de week van pinksteren, maar dan zitten ze helemaal vol, dus dat wordt een week later (dan is de zwangerschap 13 weken en 1 dag).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:32 schreef Noek het volgende:
[..]
En vorige week is geweest. Het komt goed!
Wanneer ga je weer voor een echo?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, we waren ook allebei een beetje verbijsterd... ik begon zondag steeds beroerder te worden (misselijk, hoofdpijn) en het was maandagmorgen helemaal drama; puur spanning dus, want sinds gistermiddag 15.00 uur heb ik nergens last meer van
Geen idee hoe dat gaat aflopen nog.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeist met 't huis afgelopen Meertje?
mogguh
Vier berichtjes of zo. Aanstellerige cry baby.quote:
Mijn fout, ik was nog niet wakker, zat in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vier berichtjes of zo. Aanstellerige cry baby.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:36 schreef Jian het volgende:
Mijn fout, ik was nog niet wakker, zat in het verkeerde topic![]()
net wakker, zes schermen open, telefoon, ... ik dacht even dat dit de COS wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om dan hier te reageren?
Spannend,,dan wordt het even relaxen en dan het volgende traject wordt pas bij 20 weken....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
We wilden de nekplooimeting graag over 3 weken, in de week van pinksteren, maar dan zitten ze helemaal vol, dus dat wordt een week later (dan is de zwangerschap 13 weken en 1 dag).
Ik mocht gisteren al een stuk of 8 buisjes bloed inleveren voor de combinatietest.
Dan zijn we wel op vakantie maar daar komen we dan dus even voor terug, en omdat er nu al bloed geprikt is hebben ze dan ook gelijk de uitslag, en we hebben dan ook gelijk een afspraak met de gynaecoloog, en dan zien we wel wat het verdere traject wordt.
Als er geen hele rare uitslag is dan wordt het idd pas met 20 weken de echo, anders zou het nog kunnen zijn dat er nog een vruchtwaterpunctie volgt met 16 weken. Maar liever niet eigenlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Spannend,,dan wordt het even relaxen en dan het volgende traject wordt pas bij 20 weken....
tut tut tut, grote mond daar in 't zwart.quote:
Ja nou, hou maar op want ik vind het onacceptabel!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
tut tut tut, grote mond daar in 't zwart.
En hoe!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:03 schreef Leandra het volgende:
En jij dan Schnitzeltje?? Aan t huismannen??
Nee, ook niet echtquote:
Jeetjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ook niet echt![]()
Tis overal zo zoutloosen Lady Gaga eet alleen nog babyvoeding
Ik bedoel maar ....
Ik hang aan je lippen!quote:
Kringen op een glazen tafel en sneeuw in Noord-Spanje?quote:
Bij jou heb ik altijd de neiging om plaatjes te gebruiken of om het het uit te beelden, ik weet ook niet precies waarom .....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Jeetjeje gebruikt
best veel
smilies!
![]()
Onacceptabel!
Ah, gelukkig heb ik die niet. Met die 10 voor een euro onderzettersquote:
Als we het dan toch over onacceptabel hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met die 10 voor een euro onderzetters.
Ik trek het me niet persoonlijk aan. Maar als ik dat wel zou doen dan zou ik er vast wel ergens over gaan zeiken. Fo sure!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij jou heb ik altijd de neiging om plaatjes te gebruiken of om het het uit te beelden, ik weet ook niet precies waarom .....
Zal ik het dan nog maar es met plaatjes uitleggen ...?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik trek het me niet persoonlijk aan. Maar als ik dat wel zou doen dan zou ik er vast wel ergens over gaan zeiken. Fo sure!
Nee!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal ik het dan nog maar es met plaatjes uitleggen ...?
En daar dan de hele dag thuis over klagen, ipv naar de winkel te gaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:41 schreef Laysa het volgende:
Ja...ik heb toch wat...dat de winkels moreg dicht zijn...das imo ''Onacceptabel''
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En daar dan de hele dag thuis over klagen, ipv naar de winkel te gaan.
ja de Appie...de appie...maar wat nou als ik net naar de Emté ofzo wil...ja dan is het mooi kut....dus ben ik daarnet maar naar de Aldi geweestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:45 schreef Gert het volgende:
D'r heerst niet echt een gezellig vrijdagmiddaggevoel hier hè, stelletje wijven!
Ik kom net uit A'dam: grijzig kutweer natuurlijk, en nu in Den Haag: de zon schijnt KEIHARD!![]()
Wat![]()
![]()
Een![]()
![]()
![]()
Feest![]()
![]()
![]()
En de Appie is ook gewoon open hier morgen.
Arme, arme rest van Nederland.![]()
Emté? Nog nooit van gehoord! Is dat een supermarkt? Wat leuk! Roept gelijk een vakantiegevoel op. Net zoals "Delhaize" of "Carre Four" of 7 Eleven (diiinng-doonnng).quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja de Appie...de appie...maar wat nou als ik net naar de Emté ofzo wil...ja dan is het mooi kut....dus ben ik daarnet maar naar de Aldi geweest
De goden treuren nog om hun zonenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:45 schreef Gert het volgende:
Ik kom net uit A'dam: grijzig kutweer natuurlijk,
En op alle Fora twee minuten NIET MET HOOFDLETTERS POSTEN...wát een gebaar zeg ik wist niet dat twitteren zo'n herrie maakte,....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:57 schreef Jian het volgende:
[..]
De goden treuren nog om hun zonen![]()
"Twee minuten Twitterstilte"
"Even twee minuten niet twitteren tijdens Nationale Dodenherdenking. Twitteraars roepen elkaar maandag via een zogeheten 'retweet' op om dinsdagavond 20:00 uur twee minuten 'twitterstilte' in acht te nemen"
wat een prachtig gebaar toch weer van de "Twittergemeenschap"
FOK! is neem ik aan weer twee minuten gesloten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:00 schreef 5thencounter het volgende:
En op alle Fora twee minuten NIET MET HOOFDLETTERS POSTEN...wát een gebaar zeg ik wist niet dat twitteren zo'n herrie maakte,....
Tsja, lijkt me niet meer dan redeliijk sinds hier de hardste skreewers lijken te zitten...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
FOK! is neem ik aan weer twee minuten gesloten?
Omdat ze in Helmond ch vaak ook uitspreken als een k.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
Neuhh? Asd, hoezo? skreeuwers is volgens mij leuk phonetisch lokaal verantwoord hoor...
Nou ja, hier heet zo'n ding een skaar.. en lijers zitten hier ook..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ze in Helmond ch vaak ook uitspreken als een k.
Hedde gij un skèr? En dan willen ze een schaar hebben. Lijers.
Soms lijkt het me wel leuk maar zodra ik me moet registreren is de lol alweer weg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:24 schreef Jian het volgende:
Ik ben al begonnen met Twitterstilte en ik hoop er nog lang mee door te gaan
*stil twitteren* een goedkoop soort meelevend nepgebaar naar wát in hemelsnaam!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:22 schreef Noek het volgende:
En dan steeds *stil is* twitteren.
*stil*
Mooi!
Begint? Hier schijnt ie alweer een paar uurtjes.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:28 schreef Jian het volgende:
De zon begint te schijnen in Amsterdam, ons voorschot op de Bekerfinale
Ik geloof niet eens in Ubuntu.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
*stil twitteren* een goedkoop soort meelevend nepgebaar naar wát in hemelsnaam!!.. je gelooft er toch niet écht in hé?
Morgen is heel mijn bedrijf vrij, maar ik niet. Da's pas onacceptabelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:16 schreef Gert het volgende:
Zo, uitgegniffeld bij het uitzicht hier op de Arena. Noar huus!
En morgen is mijn klant wél vrij maar ik niet, dus dat wordt "aan documentatie werken".
Hippie-gedoe is het.quote:
Ik zit er een beetje mee in mijn maag eigenlijk want moet ik dan van de fiets af, ja hè? Maar waar ga ik naar kijken? Zeker als er maar één of twee mensen zijn. God, gelukkig nieuwjaar wensen lijkt me opeens easy breezy. En de klok, die loopt niet op tijd dus misschien zijn we dan wel veel eerder stil dan Nederland.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hippie-gedoe is het.
Heb jij je leger-kloffie al aan voor straks op de fiets? [ afbeelding ]
Nee, dat is raar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:
Gek idee, maar misschien kun je vragen hoe ze dit voorgaande jaren deden?
Het begínt toch om 20:00 uur?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zit er een beetje mee in mijn maag eigenlijk want moet ik dan van de fiets af, ja hè? Maar waar ga ik naar kijken? Zeker als er maar één of twee mensen zijn. God, gelukkig nieuwjaar wensen lijkt me opeens easy breezy. En de klok, die loopt niet op tijd dus misschien zijn we dan wel veel eerder stil dan Nederland.
Ik denk dat ik hier om 20.00 uur maar neurotisch over ga twitteren.
Ik heb een dolfijntje op mn rug.....zonder triangelquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Het begínt toch om 20:00 uur?
Nou dan begint het nu om 20:02 uur. En laat dáár maar iemand over zeiken. Met d'r triangeldolfijn.
Wat een rare afwimpelactie. Je zou toch verwachten dat daar wel een soort van beleid voor is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:50 schreef Noek het volgende:
Nee, dat is raar.
Had ik al gedaan, moest ik zelf maar weten.
Mijn feestje!
Dat is slim! Gewoon niet eerder de les in. Ik ben dan stil in mijn eentje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Het begínt toch om 20:00 uur?
Nou dan begint het nu om 20:02 uur. En laat dáár maar iemand over zeiken. Met d'r triangeldolfijn.
Gewoon de stekker eruit om 20.00 uur. Ren ren ren *pats*quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:52 schreef Laysa het volgende:
God dat lijkt mij ook ingewikkeld...en vooral wat is acceptabel dan...met sporten...of zullen al die mensen op de loopband in stilte rennen![]()
Iets zegt mij dat mensen niet 2 minuten stil gaan staan...
je voelt je schuldig om het feit dat je niet perse aan die doden denkt?.....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is slim! Gewoon niet eerder de les in. Ik ben dan stil in mijn eentje.
Ondertussen dwalen mijn gedachten altijd weer af en dan voel ik mij daar altijd weer schuldig over. En dat alles in maar 2 minuten!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Gewoon de stekker eruit om 20.00 uur. Ren ren ren *pats*
Ja, eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
je voelt je schuldig om het feit dat je niet perse aan die doden denkt?.....
O... nou die zónder triangel zijn best leuk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een dolfijntje op mn rug.....zonder triangel
Hahaha bij iederéén dwalen de gedachten af naar minder beladen zaken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is slim! Gewoon niet eerder de les in. Ik ben dan stil in mijn eentje.
Ondertussen dwalen mijn gedachten altijd weer af en dan voel ik mij daar altijd weer schuldig over. En dat alles in maar 2 minuten!
Nah ik niet hoor....ik ben wel zeker 2 minuten ''stil'' maar als ik zin heb in koffie sta ik gewoon op....wel stil dan enzoquote:
Zonder triangel maar wel over nagedacht dus met een bedoelingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
O... nou die zónder triangel zijn best leuk.![]()
[..]
Hahaha bij iederéén dwalen de gedachten af naar minder beladen zaken.
Het gaat toch om je intentie om er even bij stil te staan, letterlijk.
20:02 beginnen dus, triangelflippert verrekent het wel met je uurloon.
Per ongeluk uitzetten terwijl je aan het sjokken bent, da's wel heel moeilijk hoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zie ik dan weer helemaal voor me....ik denk sowieso dat dat mij ooit een keer gaat overkomen...gewoon omdat ik best lomp ben in die dingen...tis een godswonder dat ik al niet eerder op mn plaat ben gegaan
Ik ben ook dol op mijn keeshond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zonder triangel maar wel over nagedacht dus met een bedoeling
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Per ongeluk uitzetten terwijl je aan het sjokken bent, da's wel heel moeilijk hoor!
Heel stil in de kopjes roeren ook?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah ik niet hoor....ik ben wel zeker 2 minuten ''stil'' maar als ik zin heb in koffie sta ik gewoon op....wel stil dan enzo
daar denk ik op andere dagen ook wel aan....niettemin ben ik stil...uit respectquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Ik denk meestal wel rwee minuten na over hoe het zou zijn om niet in vrijheid te leven, als je moest oppassen wat je zei en tegen wie en als je de zittende macht een apartheidsbeleid zou zien uitvoeren... Dat moet zo kut zijn, dat hoop ik echt nooit mee te maken.
quote:
Ik wil dat wel maar dan ga ik er weer over nadenken dat ik daarover nadenk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Ik denk meestal wel twee minuten na over hoe het zou zijn om niet in vrijheid te leven, als je moest oppassen wat je zei en tegen wie en als je de zittende macht een apartheidsbeleid zou zien uitvoeren... Dat moet zo kut zijn, dat hoop ik echt nooit mee te maken.
Dan moet je eens naar de herdenking op de Dam gaan, dan is die stilte echt wel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil dat wel maar dan ga ik er weer over nadenken dat ik daarover nadenk.![]()
En ik kan dat best denken maar niet op gezette tijden, denk ik. Pas als iets me raakt en dat is vaak als iemand aan het woord is en niet wanneer we collectief stil zijn maar ik hou keurig mijn mond. Het zijn mijn gedachtes die alle kanten opschieten.
Dus! Wie is die frisse wind?
Jaja.. het was een móóie tijd daar zeker..? beetje uitmergelen met een muziekje erbij...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:16 schreef Gert het volgende:
Vanmiddag op de radio was er een stukje over het orkest in Auschwitz. Da's dan óók raar om je in te beelden hè. Dat gevangenen daar een orkestje hadden. En ook dat dat dan mocht. En dat afgebeulde uitgemergelde zieke werkslaven daar dan niet alleen nog kracht voor hebben maar er ook kracht uit putten. Toch nog iets menselijks, iets moois, in die hel daar, letterlijk onder de rook van de verbandingsovens.
Bizar.
Oeps, te vroeg begonnen!
Boodschappen doen.
En rappen dat je uit het getto kwam!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. het was een móóie tijd daar zeker..? beetje uitmergelen met een muziekje erbij...
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:09 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan straks naar de film gerechtigheid naar het boek van Stieg Larson...en dat wordt spannend want ik ben de enige die de andere 2 films niet heeft gezien en tot op heden heb ik geen van de boeken gelezen
Nog sterker heb ik dat op de Erebegraafplaats in de Duinen bij Bloemendaal, daar waar zoveel verzetsstrijders zijn gefusilleerd. Als je in die stille duinen staat kan je de wanhoop van die mannen en één vrouw in hun laatste ogenblikken bijna voelen. Dan wordt je vanzelf stil, heel stil ....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar de herdenking op de Dam gaan, dan is die stilte echt wel indrukwekkend.
En die frisse wind is gewoon een algemeen gevoel van vrijheid en onafhankelijkheid. Toepasselijk deze dagen hè?
Ben weleens op Margraten geweest op 4 mei en daar heb ik echt gehuild maar dan weer niet tijdens de stilte. Een Amerikaan zong het volkslied zonder microfoon maar zijn stem ging alsnog over al die graven heen. Dat was behoorlijk indrukwekkend maar het was die stem die me raakte, de stilte niet echt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar de herdenking op de Dam gaan, dan is die stilte echt wel indrukwekkend.
En die frisse wind is gewoon een algemeen gevoel van vrijheid en onafhankelijkheid. Toepasselijk deze dagen hè?
Je kunt ook niet opnemen hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werd een jaar geleden op 4 mei precies om 8 uur gebeld door iemand die ruzie met me zocht. Dat is gelukt
Ahh ja jôh, ken jou het schele.. er gaan elke dag mensen dood.. stel je voor dat we elke keer stil moeten staan...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben altijd stil met dodenherdenking.
Behalve één keer, toen waren we in het Tikibad en niemand die even zei: sssssssssst!
Pas in de auto terug bedachten we dat we iets vergeten waren
Ik vond het zo erg dat ik het vergeten was dat ik moest huilen wat uitliep op ruzie etc.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh ja jôh, ken jou het schele.. er gaan elke dag mensen dood.. stel je voor dat we elke keer stil moeten staan...
dit is de perfecte omschrijving van het RLS SCquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Ik denk meestal wel twee minuten na over hoe het zou zijn om niet in vrijheid te leven, als je moest oppassen wat je zei en tegen wie en als je de zittende macht een apartheidsbeleid zou zien uitvoeren... Dat moet zo kut zijn, dat hoop ik echt nooit mee te maken.
Dus moeten we nog een keer 2 minuten stil zijn?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de perfecte omschrijving van het RLS SC
Als ik jou was zou ik gewoon 20 minuten stil zijn! Zit je sowieso goed!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus moeten we nog een keer 2 minuten stil zijn?
Ik had ergens wel zo'n opmerking verwachtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is de perfecte omschrijving van het RLS SC
Als iemand dat niet kan...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon 20 minuten stil zijn! Zit je sowieso goed!
Echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |